Het kan zijn dat het eitje wel bevrucht was, maar dat het zich niet heeft ingenesteld en dan komt het gewoon weer mee met de ongi..Helaas is het niet anders. Zwanger worden is echt een wonder, dat begrijp ik nu ook.. Bij de eerste was ik al meteen zwanger en dan ga je daar niet zo diep over nadenken, maar nu we al een half jaar bezig zijn toch wel, maar ook voor ons komt er een tijd dat we een positieve test in handen hebben dames! Kop op!
Ik vind de lijst er wel heel treurig uitzien zo met al dat rood.....zijn er nog testers? Er mag wel wat roze bij! Succes allemaal!
Wij hebben de week voor mijn ei om de dag geklust en na mijn positieve test 3 dagen lang elke dag en ben ook weer ongesteld. Het is echt een kwestie van geluk hebben. Zo veel factoren spelen er mee niet alleen of dat zaadje op het juiste moment op de juiste plaats is.
Het is ook een kwestie van geluk hebben, maar als je zo goed je best doet (lees klust).. dan heb je toch goede hoop. Om me heen zie ik alleen maar zwangeren.. zal wel zijn omdat ik er zoveel mee bezig ben. Maar ja.. de wens is groot hè..
Passagierslijst juli www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are 5 : vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 6 : JedidJah & Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 11 : Jenna85 & Trieske 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & Miamel 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf & Bonsai & Juud 15 : hanna1974 & Vanillivi & thalina & Linda27 & dib & tomnaat 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Kippie75 18 : natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora 21 : Shannah & Tammy77 22 : Nikita23 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar 24 : Mnq & BeppieW 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24 28 : Lichtje & sim80 & Maria79 & Miranke 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979 & jodie 168 passagiers voor de roze tractor! 5 Zwanger!!, 28 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 3 Juli 1. Tessa8 2. Robin77 3. queensan 4. Naduah 5. Moontje Weekendtesters Testmarathon 5 Juli 1. xgabyx 2. Puzzcat24 3. Sjors82 4. cin1979 5. claire24 Testmarathon 6 Juli 1. xMamaDianax 2. Lynnami 3. MieniMe Testmarathon 7 Juli 1. Jennifer1981 Testmarathon 9 Juli 1. Poehkuh Weekendtesters Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb 3. MiaMel Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 3. Jenna85 4. Giegel Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. natjes Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Mezelf even toegevoegd aan de testmararthon van 12 juli , jaaaaaa het komt al dichterbij ! Liefs Melanie Heb nu al een tijdje krampen in m,n buik , net alsof ik ongi ga worden, terwijl ik echt afgelopen zaterdag m,n ei nog heb gehad, kan dus echt niet. Hmmmz mischien een piepklein beebje?(duimen duimen duimen)
Ik neem aan dat je mij bedoelt..? Het is maar een serie, hoor! Echt...zoveel hou ik me er nou ook weer niet mee bezig. En mag ik ook nog even zeggen dat we hier slechts woorden neerzetten, waardoor er veel ruimte is voor verkeerde interpretatie. Ik bedoelde het niet verkeerd, dus sorry als ik in jouw ogen 'deed alsof ik iets allang wist'....
Hoe gaat het verder, dames? Veeeeel rood zeg! Gelukkig nog steeds meer dan 1 zwangere per dag gemiddeld tot nu toe... Maar er kan veeeel meeeer bij! Morgen 2 test-meisjes; succes!!!! Hier niet veel bijzonders, nog een weekje tot NOD. Dus ik wacht en wacht en wacht... 8)
hoi hoi wat vreselijk veel rood zie ik weer dat gaat niet de goede kant op. milkhd veel te vroeg voor jouw ik [-o< voor jullie dat het de volgende ronde raak is. knuffel voor iedereen die zijn geworden
Even de logopediste uithangen hoor: Wisten jullie dat 90% van de communicatie bepaald wordt door het non-verbale? (ogen, gebaren) Ook toon en volume spelen een grote rol. Daarom zijn deze fora soms best lastig, evenals bijvoorbeeld sms-en. Je ziet de ander niet, hoort ook nog eens niet de toon en dan is het dus lastig te bepalen hoe iemand iets heeft bedoeld. Bij de juni-mama's is dit een keer zo misgegaan dat een van de meiden zich nooit weer heeft laten zien, terwijl ik niet denk dat een van beide partijen het verkeerd bedoelde. Misschien wel iets om in onze achterhoofden te houden... ^einde les^ hahahaha!
Bedankt voor de les, Elke! Ik dacht dat 20% door woorden werd doorgegeven, maar het is dus maar 10%! Weer wat geleerd! Op zo'n forum als dit is het natuurlijk helemaal lastig; al die vrouwen vol met hormonen hier! Zolang we allemaal met respect met elkaar omgaan, toch? Ik had het inderdaad gelezen bij de Juni-mama's! Ging om piercings ofzo toch? Echt jammer dat dat soort dingen gebeuren...
Nou, ik mag ook op rood!Ein-de-lijk! (ja, sorry als je denkt dat je een cyclus van 30 hebt en je bent al 5 dagen overtijd, pfff). Ik doe dus niet meer mee met de test marathon op 6 Juli, sorry dames, weeer rood, ROZE kom op!
Ja daar ging het inderdaad over! Ik begrijp nog steeds niet goed waarom al die drukte was trouwens hoor. Een beetje lange tenen van beide kanten misschien, maar idd, misschien ook wel al die hormonen!
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt Elke, ik heb dat ook wel eens gehad als ik een mailtje of sms schreef en daarna terug las. Ik dacht mmm dit komt wel een beetje bot over, terwijl dat helemaal niet de bedoeling was. Daarom denk ik dat Jenna85 en ook niet verkeerd bedoelde om maar even een voorbeeld te noemen. Verder vind ik het erg jammer dat er al zoveel meiden in het rood staan, en dat terwijl het nog maar 4 juli is . Zelf ben ik nog op naar mijn ei, heb vandaag een beetje slijm gespot, erg raar omdat het nog wel even duurt voor de eisprong. Misschien een kortere cycles. Het is mijn eerste sinds mijn miskraam. Ik heb altijd een cycles van 29 dagen gehad, ik ben benieuwd. Voor de meiden die nog aan het wachten zijn om te mogen testen, succes en nu maar hopen dat er nog veel roze bij komt.
Heb zojuist 3 zwangerschapstesten van sensitest via de post gekregen, wat vreselijk verleidelijk om nu al te gaan testen! Op de verpakking staat dat je al 4 dagen voor je ongesteld wordt kan testen, heeft hier iemand dat al eens gedaan? Ik heb namelijk geen idee hoe gevoelig deze testen zijn, al zou je zeggen van toch wel behoorlijk als je al voor de datum kunt testen... Samengevat: kan iemand mij een excuus geven zodat ik nu alvast even mag testen?
whahaha, sorry kan je niet helpen, meid...Heb ze nog nooit gebruikt en een lesje wat ik deze cyclus heb geleerd...GEEN testen in huis halen tot een week na NOD.
He toe MieniMe, dat wilde ik helemaal niet horen! Het goede antwoord was: meid, meteen je broek uittrekken, plassen en zometeen het roze nieuws doorgeven! Helaas, jij gaat niet door voor de wasmachine... Trouwens wel goed dat je ongesteldheid nu goed is doorgekomen, dan weet je tenminste waar je aan toe bent en kun je verder! (Al had je het natuurlijk liever anders gezien)
Nou meid.... IK ZOU ME NIET KUNNEN BEDWINGEN! Ahhhh 1tje kan geen kwaad toch ? hahaha je hebt er toch 3 ! En als ie negatief is kan dat ook heeeeeeeel goed komen omdat je nog te vroeg bent (nog een te laag HCG waarde) Toedeloe Laat je ut weten ?!