hahaha ik dacht het ook ! DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN !
@MilkHd: dank je wel voor het op rood zetten. Heb deze maanden eigenlijk helemaal niet op me vruchtbare dagen gelet te druk gehad haha. Maar deze maand word er weer elke dag geklust haha!
Nou ik ben het eigenlijk wel een beetje met miamel eens, je hebt er toch drie . Nou dan heb je er nog 2 over. Ja sorry ik ben ook z;n type die niet kan wachten. En je zou niet de eerste zijn die voor de NOD dag positief teste. Maar volgens het boekje is het beter om te wachten . we horen het graag wat je doet en wat er uitkomt.
ELKE! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Niet testen meid, je gaat een enorme teleurstelling tegemoet! Wacht tot je NOD! Stel nou dat het tussen nu en je NOD nog mis gaat? Zit jij nu met een vaag streepje en wordt je over 4 dagen toch nog wel ongesteld! Hoe denk je dat je je dan voelt? Ik zou het niet doen als ik jou was.... Maar natuurlijk moet je het zelf weten!
@Elke1976, ik las aan je onderschrijft dat je Charlotte hebt gekregen met 25 weken, wat vreselijk meid. En omdat je het net had over de juni moeders, vroeg ik me af of het nog maar zo kort geleden is. Als je er liever niet over wilt praten begrijp ik het wel hoor.. In ieder geval succes met deze ronde.
Hmmm, ik hoef ook nog niet te plassen nu, dus ik twijfel nog maar even verder geloof ik... Bedankt voor al jullie reacties, ik laat nog wel weten of ik me kan bedwingen, hihihi. Ben het zelf eigenlijk met MieniMe en Jenna eens hoor, maar sinds ik op dit forum kom lijk ik wel besmet met het "ikwilNUzwangerwordenvirus"!
Ja he hahaha het HEERST ! Na een paar keer op het forum is er geen ontkomen aan ! Ongeneeslijk ook nog !
Ik wil er best over praten hoor, net als bij andere moeders is mijn kind mijn favoriete gespreksonderwerp (al lijkt dat misschien vreemd ). Ik ben op 8 maart dit jaar bevallen van Charlotte* en was inderdaad 24 juni uitgeteld, vandaar dat ik bij de juni mama's meeschreef/schrijf. Ik heb met 22 weken HELLP gekregen en heb toen 2,5 week in een universitair ziekenhuis gelegen. Charlotte had een groeiachterstand, en ik werd zieker en zieker. Zo ziek, dat artsen het niet langer verantwoord vonden de zwangerschap voort te zetten. Ik ben daarom ingeleid, eerst pillen en daarna infuus, en ben na een vreselijke bevalling bevallen van een heel mooi, maar heel klein meisje. Mijn verhaal staat ook bij de "vindertjes vanaf 25 weken", voor wie wil weten hoe het ging, onder de naam Charlotte*, geboren na HELLP. En jullie mogen mij er echt alles over vragen hoor, als jullie dat willen tenminste!
Ik heb een foto van mijn kleine meisje in mijn album gezet. Niet een enge hoor, vind ik zelf! Nu vind ik natuurlijk geen van allen eng, maar behalve dat ze te klein is kun je er niets akeligs op zien.
Ooh Elke wat een vreselijk verhaal, het begon al dat je een onzekere zwangerschap had en dan met een verschrikkelijke afloop. Vind het echt erg voor je. En dat je dan bij je uitgerekende datum bent en niets in de armen kan houden, erg moeilijk. Vind het echt dapper van je dat je nu toch weer aan het proberen bent om zwanger te worden, daar heb ik echt bewondering voor. En het is echt een prachtige foto van je meisje. Ik hoop voor jullie dat het weer snel raak is en over 9 maanden een wondertje in jullie armen hebben.
Wat vreselijk Elke, ik hoop dat je snel weer van een mooie zwangerschap mag genieten en dat alles goed zal gaan. wel een hele mooie foto trouwens van je kleine meiske
Elke, goed dat je niet gaat testen! De foto van Charlotte* is inderdaad helemaal niet eng, hoe zou het ook kunnen? Het is een prachtig meisje! Ik heb net je verhaal bij de Vlindertjes ook gelezen; poeh, kippenvel zeg! Dan besef ik nog maar weer eens wat een geluk het is dat ik al een rondspringende kleuter van 4 hier heb! Ik had nog een vraagje; is HELLP een syndroom dat de moeder heeft? En zo ja, hoe groot is de kans dat je dat weer krijgt als je weer zwanger raakt?
Het is een syndroom dat zich kan ontwikkelen na de 20e week van je zwangerschap en is een zeer ernstige vorm van zwangerschapsvergiftiging (pre-eclampsie). Het is dus niet iets dat ik altijd bij me draag, maar zich alleen tijdens een zwangerschap kan ontwikkelen (tot een paar dagen na de bevalling). Meestal komt het in een tweede zwangerschap minder vaak voor, en als het dat wel doet dan vaak in een later stadium (1maand en ongeveer 1 kg verder) en mildere vorm. Toch kan het ook weer net zo gaan als nu, maar die kans is kleiner. De kans dat ik het weer krijg is ongeveer 25-30%. Waardoor het ontstaat is voor de wetenschap een groot raadsel, het enige wat ze weten is dat je de zwangerschap moet beeindigen om het leven van de moeder te behouden (natuurlijk proberen ze het wel zo lang mogelijk te rekken om de kleine te redden hoor!) Toch is nog altijd 75% van de moedersterfte in Nederland hieraan te wijten. ( 3 van de 4 op 100.000 zwangeren die overlijdt tijdens de zwangerschap/bevalling wordt veroorzaat door het HELLP syndroom).
hoi Jodie, herken dat ben ook bij een ortho moluculaire genezer geweest. ben op zeer streng dieet gezet. geen gist, geen koolydraten, geen suiker, geen koemelk enz. in het begin erg moeilijk maar met het kookboek "het heden ik kookboek" ben ik een heel eind gekomen. gelukkig gaat het nu al een heel stuk beter. heb geen opgezetten buik meer, er komen soms kids van de bovenbouw naar me toe, juf heeft u een kindje in uw buik? wel erg lief maar niet echt fijn om het te horen. veel strekte er mee. liefs laurette
Oei, ik ben gewoon echt zenuwachtig... Maar nou ja... wel leuke dingen gepland gelukkig. Vanavond bij m'n schoonzusje en zwager op bezoek, schoonzusje is nu ehm... 16 weken zwanger geloof ik. Hoop niet dat ze ons vragen gaan stellen want ik kan niet liegen...
[quote="nikky ans" wat vreselijk veel rood zie ik weer dat gaat niet de goede kant op. milkhd veel te vroeg voor jouw ik [-o< voor jullie dat het de volgende ronde raak is. knuffel voor iedereen die zijn geworden[/quote] Niets te vroeg hoor, als ik dan toch niet zwanger ben, heb ik liever die ongi zo snel mogelijk, kunnen we tenminste snel weer bezig met de volgende ronde. Eisprong nu vermoedelijk rond volle maan, ben benieuwd En nu op naar roze met z'n allen, ik vind het wel lekker rustig zo in NOD augustus, dus houden zo, haha!
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are 5 : vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 6 : JedidJah & Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 11 : Jenna85 & Trieske & Daan12 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & Miamel 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf & Bonsai & Juud 15 : hanna1974 & Vanillivi & thalina & Linda27 & dib & tomnaat 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Kippie75 18 : natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora 21 : Shannah & Tammy77 22 : Nikita23 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar 24 : Mnq & BeppieW 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24 28 : Lichtje & sim80 & Maria79 & Miranke 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979 & jodie 169 passagiers voor de roze tractor! 5 Zwanger!!, 28 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Weekendtesters Testmarathon 5 Juli 1. xgabyx 2. Puzzcat24 3. Sjors82 4. cin1979 5. claire24 Testmarathon 6 Juli 1. xMamaDianax 2. Lynnami Testmarathon 7 Juli 1. Jennifer1981 Testmarathon 9 Juli 1. Poehkuh Weekendtesters Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb 3. MiaMel Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 3. Jenna85 4. Giegel Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. natjes Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen