Jep wij nog steeds voor de eerste, ik heb vorige jaar een Mk gehad maar toen had ik eigenlijk dezelfde "klachtjes" als voor de normale ongiedag..dus had het niet echt door zeg maar..alleen doordat ik mijn ongie niet kreeg begon ik toen een beetje hoop te krijgen.
Oh, dat is op zich wel heel interessant Debsje! Ik dacht dat iedereen het onbewust/bewust toch wel wist/voelde dat ze zwanger was.... Maar niet dus! Heb je een goed gevoel over deze maand?
van een goed gevoel durf ik niet meer echt te praten na 5.5 jaar geduld ...daar ben ik geprobeert mee te stoppen want ik maakte me elke maand weer helemaal gek daarmee...Maar de "klachtjes zijn wel zo anders dit keer dat ik het dit keer wel heel erg spannend vind..al durf ik niet goed te hopen dan is de teleurstelling zo groot..ergens heb ik zoiets geef me die ongie nou maar dan ben ik van die onzekerheid af...raar he eigenlijk gezien ik (wij allemaal natuurlijk) zo graag zwanger zouden willen zijn.
mijn God! een roze traktor.... niet echt mijn stijl hahahahaha maar goed ik hoop toch dat ik mee mag kan iemand mij op 13 juli zetten of moet ik dat zelf doen? hoe?
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are 5 : vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 6 : JedidJah & Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Pioen 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 11 : Jenna85 & Trieske & Daan12 & Milla 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & Miamel 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf & Bonsai & Juud 15 : hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & dib & tomnaat 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Kippie75 18 : natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora 21 : Shannah & Tammy77 22 : Nikita23 & Thalina 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 24 : Mnq & BeppieW 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24 28 : Lichtje & sim80 & Maria79 & Miranke 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979 & jodie 173 passagiers voor de roze tractor! 5 Zwanger!!, 28 Ongesteld, 1 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Weekendtesters Testmarathon 5 Juli 1. xgabyx 2. Puzzcat24 3. Sjors82 4. cin1979 5. claire24 6. Esmee81 Testmarathon 6 Juli 1. xMamaDianax 2. Lynnami Testmarathon 7 Juli 1. Jennifer1981 Testmarathon 9 Juli 1. Poehkuh Weekendtesters Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb 3. MiaMel Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 3. Jenna85 4. Giegel Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. natjes Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Serieus? Vijf en half jaar? Oh jemig, dat is wel heel erg lang... Dan is het inderdaad niet gezond om er elke maand zo verschrikkelijk bovenop te zitten. Lijkt me gekmakend... Maar wel heel spannend dat het deze maand 'anders' voelt! Jij wacht dus fijn tot je NOD, of zelfs nog een paar dagen daarna (als je ongi niet komt uiteraard)met testen?
Ja 5.5 jaar geleden met de pil gestopt en vorige jaar voor het eerst spontaan zwanger geweest met een Mk erachteraan. We zitten nog niet in de MM willen het graag zien dat het nog spontaan gebeuren zal...dus heeeeel veeel geduld heb ik wel nodig hiervoor Als ik het volhoud een paar dagen langer te wachten..denk dat ik niet verder kom dan dinsdag voor ik naar de drogist ren als ik maandag mijn ongie niet heb gekregen het zou een godswonder wezen als het zo mag zijn dit keer maar ik hoop er maar niet teveel op
Ja, ik kan me voorstellen dat je liever hebt dat spontaan gebeurd en tja, het is dus vorig jaar ook al gebeurd. Maar goed, je geduld raakt natuurlijk ook een keer op... Maareh, niet de hoop opgeven, he? Het MOET gewoon een keer raak zijn! Positief blijven denken..!
dank je wel voor je lieve woorden ik blijf positief en hou nog steeds vol aan het geloof dat het zeker ooit een keer zal gebeuren en dat ik het ook mag uitdragen dan...Maar soms wil je de hoop wel eens eventjes opgeven hoor...maar nog steeds niet genoeg om te zeggen nu is het genoeg en nu ga ik naar de gyn en de Medischemolen in...vorig jaar het bewijs gehad dat het lukt spontaan dus het gaat zeker nog een keer lukken! daar ben ik van overtuigd!
Net een test gedaan en negatief. Had al wel zo'n gevoel, maar toch. Omdat ik 25 juni ook een postieve ovutest had (een dikkere als de vorige) ga ik nu maar van een langere cyclus uit. Mijn NOD zou dan de 9e zijn. Weer wachten dus... pfff
hoi meiden jullie hebben wel vaak over de uvotest? maar hoe gaat dat eigenlijk? ik denk er ook over een keertje tedoen maar dan moet ik wel weten hoe het moet enz? wie kan me een tip geven gr sandra
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are 5 : vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 6 : JedidJah & Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Pioen 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 11 : Jenna85 & Trieske & Daan12 & Milla 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & Miamel 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf & Bonsai & Juud 15 : hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & dib & tomnaat 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Kippie75 18 : natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora 21 : Shannah & Tammy77 22 : Nikita23 & Thalina 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 24 : Mnq & BeppieW 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24 28 : Lichtje & sim80 & Maria79 & Miranke 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979 & jodie 173 passagiers voor de roze tractor! 5 Zwanger!!, 30 Ongesteld, 1 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Weekendtesters Testmarathon 5 Juli 1. xgabyx 2. Puzzcat24 3. Sjors82 4. cin1979 5. claire24 6. Esmee81 Testmarathon 6 Juli 1. xMamaDianax 2. Lynnami Testmarathon 7 Juli 1. Jennifer1981 Testmarathon 9 Juli 1. Poehkuh Weekendtesters Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb 3. MiaMel Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 3. Jenna85 4. Giegel Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. natjes Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Morguh meiden, alle spanning voor het doen van de test... mikken om over het staafje te komen.... netjes op de wasbakrand leggen... afvegen.... rood op het wc papier Ongesteld dus... zet mij dus maar op de lijst in het rood Queensan je kunt ze bestellen via Mat Care (link links onder het menu) ze werken hetzelfde als zwangerschapstesten. Best leuk om een paar keer dat tweede streepje te zien hahaaha Ik ga ze ook maar weer even bestellen
Goedemorgen, Ik snap er nix meer van. Nu weer een cyclus van 29 dagen en gister dus ongi geworden. Ik ga dus door naar augustus. @zwangeren: gefeliciteerd! @rest:Heel veel succes allemaal @Esmee81: terwijl ik met de lijst bezig was zag ik jou berichtje ook verschijnen, heb je meteen ook maar in het rood gezet. Jammer zeg, heel veel succes in de volgende ronde! Liefs Meis1984
Goedemorgen allemaal, Esmee81 en Meis1984, wat balen voor jullie! Veel succes in de volgende ronde! Hier geen nieuwtjes en dat zal denk ik nog wel een paar dagen zo blijven..... Wachtbankje he! Heerlijk weekend en dan nog wel opstaan met het zonnetje! Ik ga er lekker van genieten, even winkelen, kijken of er nog iets leuks is in de uitverkoop en vanmiddag ga ik naar een verjaardag. Fijne dag allemaal!
goedemorgen! Zit mezelf flink gek te maken met szss, moet me rustig houden anders wordt ik helemaal gek Volgens banner nog 6 dagen tot nod, wil pas de 18e testen mocht ik dan niet ongi zijn... Gelukkig is de misselijkheid vandaag even in bed achter gebleven, heb er nu geen last van :-D Nou meisjes fijne dag vandaag!
Herkennen jullie het gevoel dat je "iets" voelt zitten in je buik tussen schaambeen en lies zegmaar. Ik heb al dagen reglematig op dezelfde plek krampjes en steken en het gevel dat er "iets" zit?
Ik heb deze ronde echt het gevoel dat het niet is gelukt. En heb al sinds gisteren ongi pijn! Gelukkig nog niet ongi nu (zit pas op 11 dpo!) Maar áls ik dan al ongi moet worden, dan maar liever vandaag of morgen en anders dinsdag pas weer. Maandag zou ik uitgerekend zijn van de eerste zwangerschap, dus om dan ongesteld te worden is dubbel pijnlijk Wat veel rood al in de lijst zeg! Echt jammer. Ik hoop dat er nog veel roze bij komt!
@pookie: same here. Raar gevoel. Ken je het gevoel dat je heel lang je plas hebt opgehouden en dat je na het plassen zo'n kramperig gevoel overhoudt? Dat heb ik elke keer, voel het zelfs met uitrekken, gapen enz. Ook onwijs zere tepels... Maar goed in combinatie van gek wordende gedachten kan je lichaam veel nadoen he.. dus klem me er niet aan vast!