Ik hoop maar dat het geen loos alarm is, ik heb dit ook echt nog nooit zo duidelijk en lang gevoeld. Na de dip blijft mijn temp wel nog stabiel 36.8-36.9 dus dat is wel hoopgevend! Nu maar braaf wachten tot dinsdag en dan nog maar eens testen als de nog niet zijn doorgebroken!
hebben we ook een ''ik sla een ronde over kleur'' haal mij er maar uit want ik heb een ronde overgeslagen! volgende maand ben ik weer van de (roze) partij
goedemorgen, het is een beetje verslavend dit forum vind het zo spannend voor iedereen. klote voor de meiden die ong zijn geworden.
Jeetje wat weinig roze nog hier zeg! Dan strooi ik nog wel wat HCG! HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*
Oeh, nog 2 nachtjes slapen tot ik de eerste test mag doen van mezelf Vind het echt heel spannend (en ja, dat bedoelde ik ook met zenuwachtig zijn). Tis eigenlijk de eerste ronde dat het raak kan zijn en ik ben heeeel benieuwd...
ben bang dat het hem niet gaat worden. Ben woensdag sjago geweest en nu eigenlijk nog steeds met vlagen. Vreet kicks gehad. krampen gehad. Temperatuur daling. oke ben niet officeel daarmee bezig maar toch. Nee bijna 100% geen hoop. Nu maar wachten. Zal vast morgen al zover zijn anders maandag. En jij?
ik had gereageerd op je pb en nu lees ik het hier, meestal als je het niet verwacht ik heb alleen deze week een beetje last van borrelen in me buik. maar denk dat het niks is. ik verwacht het dit x ook niet anders is de teleurstelling weer zo groot. heb wel goed geklust geloof ik en jij?
Vnamorgen mijn temp eindelijk ietsjes omhoog. Van 36,5 naar 36,7. Nog steeds goede hoop dat ik een ei heb gehad Kom op meiden, deze maand wordt echt de verkeerde kleur... Roze willen we!
had trouwens net wat geks.. ik kreeg een gigantische kramp/steek in mijn bm. Zo erg dat ik bijna knock out ging en over me nek ging. Duurde een paar minuten en toen was het weg. Tjee wat kreeg ik het er benauwd van zeg. Heb ik nog nooit gehad zo erg!
Heel goed. Ook lol gehad daarbij en geen moetjes zeg maar. Zou heel leuk zijn dus...maarja. Ben afleiding aan het zoeken door kettingen te maken. natjes...had ik ook vorige week maar dan 6 dagen na ovu en 8 dagen voor NOD. Zo erg dat ik dacht nu ga ik knock out. Zeker een half uur steken gehad, dan wel en dan niet. Alsof ik spontaan een maga buikgriep zou krijgen. Dus ik naar de wc maar helemaal niets. Ik geloof er deze maand helemaal niet meer dusse...zal vast darm krampen zijn geweest bij mij. Hopelijk bij jou niet. Nog 6 daagjes meid. Succes!