puzzcat, maar je staat in het rood? of valt hij tegen? Ze zeggen dat er altijd een streepje blijft staan...ze zeggen he...Ik heb ook een licht streepje met mijn test. Maar, ken iemand met een dikke positieve test en die werd gewoon ongesteld. Kan er geen touw aanvast knopen.
Ik heb trouwens nooit een licht positief streepje, behalve de 2 dagen voor mn echt positieve ovu-test! Heb je niet s een zwangerschapstest geprobeerd? Ben wel benieuwd, want dit is wel erg vreemd...
Mijn ongi is erg zwak deze keer,ook geen rode bloed Meer waterig En de 2de dag was ik alweer bloedloos terwijl ik meestal 3 of meerdere dagen ongi ben... Ik had meerdere eisprongen deze maand,dus hoop toch steeds dat er toch een beebje is blijven steken...
hmm, spannend! Dus t zou of weer een vroege eisprong zijn, of je moet toch maar s ff een ander testje proberen...
Dat klinkt best spannend Puzz, ik zou er denk ik toch even een zwangerschapstest tegenaan gooien. Je weet maar nooit.
Ik ga straks even een kruidvat test ophalen 2 voor 5 euri Dan morgen even testen met ochtend plas... Ik vind het maar vreemd...
Nou, ben s benieuwd dan! Hoop voor je dat t raak is, zeker als je niet echt ongi bent geworden! Suc6 morgenvroeg!
@ Puzz: Is het ook. Bij mij is het ook een bende, dacht donderdag ongi te worden, maar tot nu toe alleen maar een beetje bruin (oud bloed dus?), verder niets. Dat bruine als voorbode heb ik wel vaker gehad, maar dat duurt altijd maar een halve dag. Ik snap er ook geen hout van hoor. Ik snap niet waarom ze dat zwanger worden allemaal zon ingewikkeld hebben gemaakt, had volgens mij best simpeler gekund!
Bij mij is het ook oude bloed,en met ander halve dag verloor ik een propje met witte weefsel erbij Daarna weer bruin bloed...
ik snap er niks meer van ben over tijd, vanochtend tesje gedaan..niks te zien.. 2 uur later heeeel klein beetje bruin/roze in me slipje, en nu helemaal niks meer... behalve flinke krampen. weet iemand of ik nog ans maak, of dat me ongi doorzet? bennormaal ook nooit overtijd geweest...snap het niet meer...
Hm, ik dacht ook een propje te spotten vanochtend, ik heb zelfs nog gezocht op internet of ik kon vinden wat dat was... Edit: Ik ga nog even een testje halen, voordat de drogist hier dicht gaat...