@zwangeren: gefeliciteerd! Hier nog geen ei te vinden.. ovutesten blijven negatief.. Ik blijf stug doortesten. Kan ook niet te laat begonnen zijn, want mn temp is laag.
xanado! supergefeliiiiiiiiiiiiiiiiii vanuit la douce france ik ben heel blij voor jullie! liefs klingel
ohw ja nog een vraagje aan mijn medejuliklussinnen! snap niet: eergisteravond en gistermorgen posi ovutest, gisteravond nega. vanmorgen temp nog steeds (erg) laag. houdt dit in dat ei vandaag springt/sprong? en dan morgen temp hoog? vragen, vragen........ 8) liefs klingel
Klingel, jij bent zelfs op je vakantie niet weg te slaan hier! Volgens mij heb ik deze maand ook zoiets gehad. dinsdag posi ovutest, woensdag nega en op de donderdag ging pas mijn temp omhoog. Na positieve ovu test gaat ei toch tussen 24 en 48 uur springen? Temp stijging is teken dat sprong is geweest. Dus nu hup die tent in en KLUSSEN!
Chips, het begint hier nu te onweren, gelukkig net op tijd de was binnen! Ik hoop dat het weer in La douce France beter is, nog een maandje en dan mag ik ook even langs. Choucroute beware!
Bonjour Klingel! 8) Je ne sais pas, helas! Nog nooit met ovutesten gewerkt. Vraag maar gewoon aan je vriend: voulez vous coucher avec moi ce soir, gewoon maar doorklussen pense moi. Hahaha, ik word wat melig van dat frans, maar je suis tres hereux que tu as beaucoup de plaisir dans la piscine. Denk niet dat het zwemmen invloed heeft op je oeufs hoor. Au revoir! Elke (pfoe, mijn frans is wel erg weggezakt sinds de middelbare school hoor )
aha! je klusse helemaal door de komende jours, maar mag het ook in een superb schattig huisje (volgend jaar te bewonderen dans VT wonen!) ipv dans un tente! 8) ach, we hebben hier geen bereik met de gsm maar wel met de toppe de la lappe, dus ik denk, even buurten bij mon amis dans la broed-forum! alors, ons va mancher, boire et... coucher! ei zal vandaag wel jumper; heheheh plus chances d'une petit babyyyy! bises klingel
Hahaha, manger et boire bien sur! Mais coucher? Sinds wanneer hebben we een tijdsverschil met la France dan? Wat tres handig zo'n lappe de toppe! Op naar du pain, du vin (nou ja, voor t idee dan he, natuurlijk niet echt) en du boursin mon amie!
Sinds wanneer mag er alleen maar 's avonds gecouchéd worden dan? Ou c'est une technique de fertilité?
hahahaha inderdaad Elke, Spaans kan van mij ook nog wel (een beetje) maar Frans is voor mij nog heel ver weg.
Hm, ik geloof niet dat ik op deze comp Chinese tekens geïnstaleerd heb... Niet dat dat uitmaakt, het enige Chinees dat ik ken is 'Ni hao'.