hahaha, moest toch ff goed lachen... Maarre klingel, je oeuf springt inderdaad 24 tot 48 na je positieve ovu-test, dus je weet wat je nog te doen staat, BRICOLER!
Ik kan niet wachten tot wij ook weer aan het bricoleren kunnen beginnen. Helaas dan niet in la douce France, maar ja, je kunt niet alles hebben denk ik dan maar.
Iedereen bedankt voor de felicitaties, Hopelijk hebben jullie ook snel een positieve test in handen. Ik zal wat hgtjes strooien.
Over een paar weken gaan we naar Italie, krijg ik nog een lesje italiaans over dit spannende onderwerp.
hoi, ik ben bang dat ze eraan komen. beetje last van me darmen. nou dan hoef ik morgen ook niet te testen anders ben ik de hele dag chaggie k u t zooi sorry meiden voor het gevloek
Zoooo... hier ben ik weer. Ook op mijn afstudeerfeestje gisteravond en op de verjaardag van m'n nichtje vandaag geen alcohol gedronken. Morgenochtend een ovulatietest doen. Ja, dat heet je kop in het zand steken en stiekem nog geen zwangerschapstest willen doen... Maar als ie positief uitvalt ga ik een zwangerschapstest doen Ik vind het echt ontzettend spannend! Ik laat het weten morgen.... @ alle zwangeren: van harte! Geniet ervan. Ben stiekem beetje jaloers...
Hoi, Nog bedankt meiden voor de steun! xanado gefeliciteerd Ik zal wel een wat langere cyclus hebben, terwijl ik dacht mijn eisprong eerder gevoeld te hebben! Dat vrouwen lichaam En dan is dat van mij ook nog eens veel te zwaar! Daar moet ik echt wat aan gaan doen denk ik al wil ik zwanger worden. Nou genoeg gemopper we gaan er gewoon weer voor, groetjes.
Heb het idee dat ik ongesteld ga worden, buikpijn enzo. Probeer dus maar even af te wachten denk ik... @Claire: hopelijk is augustus jouw maand!
Claire24: Jammer joh! Hopelijk in augustus wel raak voor jou! Succes in de volgende ronde! Elke: Ik hoop dat je idee niet waar blijkt te zijn. Nog even afwachten voor jou. Wanneer ben je van plan te gaan testen? Ik zit nu al een beetje te kijken wat handig zou zijn om te testen. Mijn zus heeft 3 dagen voor NOD positief getest bij haar laatste zwangerschap en dat heeft mij toch wel aan het twijfelen gebracht om ook eens wat eerder te gaan testen. Ik heb er genoeg in huis dus daar hoeft het niet aan te liggen. Nou ja... we zien wel! Eerst nog maar eens een werkweek. Dan gaat de tijd ook lekker sneller!
Ik zat vandaag oude afleveringen van Baby Boom terug te kijken op internet, en wat een ellende veel van die stellen ook meemaken daar wordt je niet vrolijk van :s Wat naïef ook eigenlijk om te denken dat het allemaal maar vanzelf gaat.. Ik ben in ieder geval weer met mijn neus op de feiten gedrukt! Het is en blijft een wonder
ik ben zoo blij voor alle zwangere meiden! Jullie hebben lekker iets om naar uit te kijken, ik hoop dat de rest van ons ook zo gelukkig zullen zijn binnekort ...... ik krijg gewoon kriebeltjes voor jullie ik wil ooookk !