Geweldig meis Super GEFELICITEERD!! de spanning loopt hier op......nog 1 dag te gaan...zal mij benieuwen wordt het hier roze [-o< of word het hier rood
@hanna: jouw ovutesten van deze maand waren erg duidelijk! Nu hopen op een duidelijke zw.test. Ben benieuwd wanneer je nu gaat testen. Deze week op werkweek?
Jippie wat een hoop roze erbij! Gefeliciteerd! Ik heb het op het moment ietsjes zwaar ronde 8, dus valt nog wel mee, maar de een na de ander word zwanger in mijn omgeving en ik kan nu even geen blijdschap opbrengen, erg he. Zal ook wel komen door dat ik nog volop in mijn mens. zit dan ben ik altijd een beetje depri
Ja inderdaad wel een goed ei deze maand. Misschien vrijdag testen? Alhoewel ik dan gelijk na mijn werk een afspraak heb? 's Morgens testen is eigenlijk beter toch? Nee, gelukkig niet op werkweek, maar een gewone werkweek hahaha! Ik ben niet zo'n kampganger. Nog 2 weken werken, alles afronden, nog de laatste lesjes enzo en dan lekker vakantie. Misschien wel zwanger naar Thailand? Zou leuk zijn! Ik ga nu lekker slapen. Welterusten allemaal!
Ik begrijp je wel goed hoor! Maar jouw tijd gaat ook echt komen! Als de ongi net is is het allemaal echt K*****. Hopelijk is het snel raak voor je!
He Lautje.. het gevoel is herkenbaar hoor! En je mag best ff balen, zeker als je net weer ongi bent geworden. Ik zie ook alleen maar dikke buiken om me heen. Hopelijk komt die posi test voor ons snel..
@gyino, je vroeg een paar pagina's geleden wat Clomid is.. Dit is een cyclus stimulerend hormoon. Dit wordt gebruikt bij meiden die PCO (een cyclusstoornis (klinkt wel heel naar zo...)) hebben of meiden die uit zichzelf geen regelmatige cyclus hebben. Door Clomid wordt dit hopenlijk hersteld. Het wordt ook gebruikt bij allerlei vruchtbaarheidsbehandelingen. Zo hopenlijk is het nu iets duidelijker. Ik slik het zelf omdat ik zeer onregelmatig ben (tussen de 27 en 87 dagen) en waarschijnlijk PCO heb.
Dit lijkt me ook geweldig om te doen als ik een kleintje mag krijgen Ouders leggen baby's op waterlelie - Als een prinsesje ligt de drie maanden oude Rosalie uit Schalkwijk op het enorme blad van de waterlelie victoria amazonica om op de foto te worden gezet Haar moeder Fabiënne Boor heeft er speciaal een rokje van tule voor gekocht. De vader van Rosalie houdt namelijk erg van waterlelies, dus wilde moeder Fabiënne dat haar dochter helemaal in het wit op het blad zou liggen. De victoria amazonica ligt in een bassin in een kas van de Oude Hortus in de tuin van het Utrechtse Universiteitsmuseum. Deze weken komt de waterlie een paar keer tot bloei. Daarom organiseert het museum zondagmiddag een fotosessie. De megabladeren kunnen zon veertig kilo dragen. Maar uit praktische overwegingen kunnen alleen kinderen die nog geen jaar zijn op de foto. De tuinman van het museum heeft lieslaarzen aan en staat naast het blad in het water. Liefdevol legt hij de kindertjes om de beurt op het blad, zodat een professionele fotografe plaatjes kan maken. De foto is later tegen betaling van een tientje op te halen. Fabiënne Boor weet wat ze met de foto gaat doen, als die mooi geworden is tenminste. Ze gaat hem gebruiken voor een lampenkapje. De bloemen van de waterlelie bloeien om de beurt alleen s nachts. Wie dat wil zien, moet tot 20 juli elke dag vanaf 18 uur op de site www.museum.uu.nl kijken.
Owww xanado proficiat! zie het nu pas, domme ik! Geniet ervan! Blegh, op een ander forum gebruikt iemand dezelfde naam als mij en die is nu 9 weken zwanger... Zomaar onverwacht, gelukkig is ze er wel blij mee
haha, ik snap niet dat er mensen zijn die meerdere forums in de gaten kunnen houden! ik heb het met dit forum al zo druk... (met bijlezen steeds bedoel ik dan he)
hey hanna, ja ben nieuw hier, maar ben nu al een beetje verslaafd aan de site, hahaha. Ik ga nu mijn 5e ronde in, dus ben al een tijdje bezig, maar nog niet raak ... ik hoop snel een pos test in mijn handen te houden!
Zo, vanmorgen is mij temp nog hoog dus wie weet is het toch wel raak. Ik wacht nog wel tot 14 DPO totdat ik weer ga testen. Ik heb alleen helemaal geen zss behalve dat ik "iets " voel met krampjes en steken onderin buik.
Hmmm... ovulatietest was negatief. Zegt natuurlijk helemaal niks, maar ik hoopte stiekem dat ie een tweede streepje zou hebben zodat ik de sensitest van morgen niet zo eng zou vinden Temperatuur wel weer gestegen dus eigenlijk positieve tekenen.
goedemorgen dames! Hier nog steeds elke keer krampjes in onderbuik, tepels staan op springen. Voelt alsof iemand de nipple twister heeft gedaan bij me .... Nog 4 dagen dan nod. Nog 11 dagen voordat ik mag testen. De 18e is de grote dag! Spannunnnddd!