NOD juli 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 20 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    KOmt even gluren.

@ de 9 zwangeren gefeliciteerddd :D

@ de meiden waar de duivels zijn gekomen suc6 in de volgende ronde ;)

2. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @hanna1974:

Ach, ik houd mezelf een beetje voor de gek. Wilde niet te vroeg testen, maar ik kon ook niet langer meer wachten :oops:

Dus had ik met m'n vriend afgesproken dat ik vandaag een ovulatietest mocht doen, omdat er toch best wat vrouwen zijn die daar een tweede streepje mee krijgen als ze zwanger zijn.
    Morgen mag ik zo'n gevoelige zwangerschapstest doen en 'echte' is voor zaterdag. :)

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ok, succes morgen dan! :)

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hihi, dankje :D

5. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    wow, die waterlelie-foto's zijn echt mooi! leuk idee ook. Anne Geddes-achtig. hou ik wel van. :)

verder gene nieuws hier, vent nog steeds ziek, dus kunnen niet klussen. :( hopelijk gauw verbetering!

6. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

nicky ans,
    hier ook krampen en borrelen in buik.
    Nog geen duivels te zien....
    volgens mij ovu testen kwam ik op vandaag uit als NOD. Ach de dag is nog jong....
    Ik ga maar werken met vanalles op zak ;)

7. Vibeke

Vibeke Lid

9 mrt 2008
    86
    0
    0
    JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Ik heb zojuist een testje gedaan en ik mag op roze !!!!!!!!!!!!

Ik ga seffes mijn ventje bezoeken op zijn werk om hem het goede nieuws te brengen. Ik werk vandaag met de late en zolang kan ik gewoon niet meer wachten !

Hier wat hcgtjes voor iedereen : hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg

Nu maar hopen dat alles ok blijft, maar daar ga ik maar vanuit gaan

8. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

oooo wat gaaf.
    Ik vang even snel je hcg!
    Heb ik nodig om die ongi gevoel weg te halen.
    Veel plezier met vertellen!
    x

(die pendel is wel goed zeg...heb haar ook een pb gedaan, wie weet dus)

9. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik heb echt nog 0,0 symptomen. Niks geen pijnlijke borsten of misselijkheid. :(

Maar goed... andere maanden zag ik steeds allemaal symptoompjes dus wie weet is het een goed teken dat ik ze niet heb... :D

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @Vibeke: gefeliciteerd hoor! Geniet ervan!

11. Vibeke

Vibeke Lid

9 mrt 2008
    86
    0
    0
    @marb : ik heb ook helemaal geen symptomen, dus het kan een goed teken zijn !

12. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oeh, hoopgevend ;)

Ben benieuwd.

13. Jennifer1981

30 jun 2008
    20
    0
    0
    Pfff, ik word er helemaal gek van. Afgelopen zaterdag was mijn NOD. Heb daarvoor wel buikkrampen gehad, maar heeft niet doorgezet. Een 1,5 week geleden heb ik wel licht roze slijmverlies gehad.

Dus ikke gisteren getest met mijn man, die goedkope van de Kruidvat en we zagen een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht tweede streepje, maar niet echt overtuigend. Dus vanmorgen maar even een (niet-digitale) test van ClearBlue er tegen aan gegooid, en hetzelfde resultaat....een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht plus streepje.

Ik weet het niet meer....ik ga proberen om een paar dagen te wachten en aan het eind van de week nog een keer te testen als de ongi niet doorkomt.

Misschien een beetje voorbarig, maar ik vroeg het me af. Stel je bent zwanger, wat dan? Wanneer moet je een verloskundige gaan bellen, etc?

14. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Xanado & Vibeke, gefeli!!!
    Tis jullie echt super gegund (maar wie niet hier he... ;) )

Jennifer, spannund!
    Morgen maar misschien nog een keer proberen?
    Ga je dan voor de CB digi? Daarop is het natuurlijk gewoon "ja" of "nee"....
    Ik ga onwijs voor je duimen meis! [-o<

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @Jennifer 1981:

Oeh, dat klinkt goed hoor! Heel veel succes met wachten en laat het nog even weten als je een overduidelijke test in handen hebt?

En als je zwanger bent moet je idd contact opnemen met je huisarts en/of een verloskundige. Staat ook in de bijsluiter van de meeste zwangerschapstesten.

16. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik ben op allebei niet zo actief op het moment ;) , het is overigens een heeeeel ander soort forum hoor (prijsvragen).

17. Jennifer1981

30 jun 2008
    20
    0
    0
    Wat betreft de testen, wat is jullie ervaring?
    Geeft de Digi echt definitief uitsluitsel? tja, er zal geen 'twijfel' komen staan hahaha Maar goed welke kan ik dan het beste gebruiken?

18. Vibeke

Vibeke Lid

9 mrt 2008
    86
    0
    0
    Ik heb getest met de pipettest van het kruidvat (2 voor 5 euro) en binnen de minuut verscheen er al een streepje. Na 5 minuten was het echt wel een heeeel duidelijke streep (zal vvd vragen aan mijn ventje of hij de foto erop zet, ben niet goed in zulke dingen)
    Aan de hand van mijn slijm zou ik denken dat mijn eisprong 2 weken geleden op zondag was. Mijn NOD stond hier op 5 juli maar zou eigenlijk op 6 juli moeten staan) In elk geval hij was duidelijk positief ! Dus ik raad iedereen de testen van het kruidvat aan !

19. fio

fio Actief lid

26 jan 2008
    204
    0
    0
    Vibeke gefeliciteerd :)

Ik ben ongesteld geworden, dus begint de nieuwe cyclus. Ik ga door naar augustus. succes allemaal!

Doeii

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Vibeke: gefeliciflapsteerd! Kom je ook bij de maart-mamma's?

@Jennifer: 2 keer een streepje is denk ik wel raak hoor ;) Maar idd een digi zegt gewoon 'zwanger', veel makkelijker dan vage streepjes. En toen ik op de kruitvat (die van 7 euro) een heel vaag streepje had, gaf íe tóch al zwanger aan bij mij hoor!

Leuk nieuws hier weer zeg! :) Word ik vrolijk van op deze regenachtige saaie maandagmorgen! :)

Deel Deze Pagina