alle bricolerende paturaintjes op een stokje! @elke, wat zullen we nou beleven heb jij een vaaaaaaaaaaaaaag 2e lijntje?! GIL foto zien! spannend! ici a la douce france, la vie est superb. weer onder een palmboom, mijn witte lijfje ingesmeerd met baby(!)factor 50! 8) zeg, ik snap er de rien pas van: vr 5 savonds een posi ovu test en za 6 sochtends ook en savonds niet meer. beaucoup de bricole, en vandaag tempje pas een beetje omhoog. fertility ami zegt dat ei vandaag springt; humzzz zijn clear blue en mat care dan fou? volgens mij in mijn oeufje gister gejumpert hoor! peut etre nog un autre foisje klusser vandaag, alleen mon amour die zei gister al; hallo er komt alleen nog maar poeder uit hoor na 5 dagen achter elkaar hihihih! enfin, ik ga flaneren over de boulevard met mijn kinfsive knalROZE zonnehoed 8) ik wens jullie allemaal veeeel klus en wacht en test succes! er is zoveel bijgeschreven dat ik niet alles kan be-reageren, dat komt wel weer dans la hollande! en; ik zal geen chinees gaan praten hoor! wat is klussen in het italiaans trouwens? liefs klingel
@nikky ans: das mooi k*t. Ook gevoelloos dat daar niet even rekening mee wordt gehouden. Mag ik je toch feliciteren met je trouwdag? Succes voor de volgende ronde. GRoetjes truus
Wat een lol daar bij jou, maaruh warom in het italiaans? ga je soms ook nog naar italië op vakantie? Niet dat ik het je niet gun hoor.......
dank je wel hartstikke lief. ben blij dat me mannetje er nog niet is hebben ik even de tijd om vrolijk te worden. kus
Dames, waar kan ik het beste een digitale test kopen en van welk merk? Heb nu de goedkope kruidvat versie en clearbue geprobeerd en bij beide was er echt een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag lijntje te zien, maar ben absoluut niet overtuigd. Graag advies !
haha jij ook dezelfde banner. Dat wil ik ook graag weten. Ik ga zo dadelijk mn een testje kopen maar heb geen idee welke.
Dan zou ik voor de Clearblue digi gaan. (ga ik ook doen, als ik deze week nog niet ongi ben..) Zijn jullie trouwens van je langste cyclus uitgegaan?
ik ben al langer gestopt met de pil om zicht te krijgen op mijn cyclus en deze is het laatste half jaar precies gelijk op 28 dagen. Dus ik ben nog maar net over tijd, heb het afgelopen weekend wel verschillende ongi-verschijnselen gehad, maar het ziet er niet naar uit dat de ongi er ook aan zit te komen en ik heb tot nu toe twee SUPER-vage streepjes op de reguliere Clearblue en de goedkope versie van de Kruidvat. Wat leuk dat jullie in hetzelfde schuitje zitten....spannend ! Maareuh, de digitale is te verkrijgen bij de DA of Kruidvat, dan rijd ik daar vanavond even langs....
Volgens mij is dat gewoon een indrooglijntje. Na een x aantal minuten mag je het toch niet meer af lezen? Zou anders voor de zekerheid nog even een nieuwe test doen en dan binnen de 'toegestane' tijd testen om te zien wat je dan krijgt. Succes!
Inderdaad Jennifer erg spannend. Bij de kruidvat hebben ze hem zeker de digitale, bij de drogist weet ik niet zeker.
@nikky ans: Nou hoop dat je er toch nog een leuke avond/nacht (al kan ik me voorstellen dat je hoofd daar niet zo naar staat) van kan maken.
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are 5 : Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 11 : Trieske & Daan12 & Milla 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & Miamel & Mamay 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf & Bonsai & Juud 15 : hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & dib & tomnaat 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Kippie75 18 : natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora 21 : Shannah & Tammy77 22 : Nikita23 & Thalina & Coni 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 24 : Mnq & BeppieW & Nrg50 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24 & 28 : Lichtje & sim80 & Maria79 & Miranke 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon &Truus27 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan & Jessy83 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979 & jodie 179 passagiers voor de roze tractor! 10 Zwanger!!, 36 Ongesteld, 4 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Weekendtesters Testmarathon 5 Juli 1. xgabyx 2. Puzzcat24 3. Sjors82 4. cin1979 5. claire24 6. Esmee81 Testmarathon 6 Juli 1. xMamaDianax 2. Lynnami Testmarathon 7 Juli 1. Jennifer1981 Testmarathon 9 Juli 1. Poehkuh Weekendtesters Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb 3. MiaMel Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 3. Jenna85 4. Giegel Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. natjes Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen @nikki ans, je staat helaas op rood. Succes in Augustus
Vibeke GEFELICITEERD Jennifer1981, spannend dat 2e streepje, ben benieuwd, hou ons op de hoogte! Maar29, ben s benieuwd, wie weet! Fio, balen meid, hoop dat augustus jou maand word, succes! Truus27, welkom en hier is t inderdaad erg gezellig!
Kan iemand mij op rood zetten? Vandaag ongi geworden, op de uitgerekende dag van onze eerste zwangerschap
ah jij doet ook ovutesten. Kan ik jou even bestoken met vragen. Wanneer begin je daar mee? Ga je dan uit van je gemiddelde cyclus of de kortste? En op welk tijdstip, ik las ergens dat 12.00 uur het beste is. Ja ik zie me al gaan in de pauze op mijn werk.