Hoi Meiden, Ik heb nog een stapel ovutestjes liggen, maar 't heeft geen zin om ze te gebruiken. Volgens de arts in het AZM is de kans op een spontane zwangerschap heel erg klein. De vorige zwangerschap was wel spontaan, maar volgens de gyn een 'gelukstreffer' (helaas geëindigd in een ma) Dus wij gaan starten met ivf of icsi, wat het precies gaat worden dat horen we volgende week woensdag. Aangezien de kans op spontaan zwanger worden dus zo ontzettend klein is, wil ik stoppen met het gestress rond de ovutesten en de persona en afwachten tot de behandeling begint. Kan ik iemand blij maken met wat ovutestjes (matcare)? Stuur me maar een pb-tje met je adresgegevens, dan stuur ik ze op. De persona (met 1 doosje teststaafjes) doe ik ook weg, is net 1 cyclus gebruikt toen we het slechte nieuws kregen. Maar hier wil ik een kleine vergoeding voor (ik weet alleen niet of dat mag via deze site?). Aangezien ik stiekem wel blìjf hopen op een spontane zwangerschap, blijf ik wel nog even rondhangen op het nod-forum; 't is hier altijd wel gezellig! Groetjes, Roosje
Ja gaat prima hier. Heb alleen een beetje last van slapeloosheid. Moet 's nachts mistens een keer plassen en kom dan moeilijk weer terug in slaap. En heb nu voor het eest echt last van een vreeemd misselijk gevoel, alsof ik honger heb. Mijn man is helemaal in de wolken met onze "peanut"! voor we gaan slapen zegt hij de pinda ook welteruste. das lief he?
ohh dat is echt heel schattig! ben benieuwd of die van mij dat straks ook gaat doen. Die mannen lijken er toch nooit zo mee bezig. Hoe was dat bij jou dat jullie nog bezig waren?
Lieve Roosje, Geef niet op meid! Ik heb in 1999 te horen gekregen dat ik niet ovuleer en dus niet spontaan zwanger kan raken. In 2003 heb ik baarmoederhals kanker gehad, en is er een stuk uit mijn baarmoederhals gehaald waardoor volgens de dokter de kans op een spontane zwangerschap alleen maar verkleint werd. Wij zijn gewoon met ons leven doorgegaan en hebben besloten om er het beste van te maken. 3 maanden geleden hebben we dan eindelijk besloten om als ik over een jaar nog niet zwanger was om te gaan adopteren. We hebben het idee van "proberen" zwanger te raken een beetje laten varen en ons voorbereid op een adoptie. We hebben alle nodige info en papieren in huis. En zie nu mijn banner... Ik heb ook nooit geloofd dat als je een nieuw doel voor ogen hebt, en je laat je gedachten een beetje gaan van het proberen zwanger te raken, dat je dan echt een betere kans maakt. Onze "Pinda" is een wereld wonder. Ik kan nogsteeds mijn ogen niet geloven als ik naar de foto van de test kijk... Kortom meid geef niet op. probeer om een ander spannend doel in je leven te hebben. iets waar je helemaal naartoe kan leven, en je ontzettend veel op kan verheugen. iets dat je gedachten een beetje van het zwanger proberen raken kan halen. Succes meid!
Hoe bedoel je truus? Sorry als het een erg voordehand liggende vraag i, maar ben nog steeds niet echt wakker, en drink geen koffie meer sinds een paar dagen. Miss dus mijn caffeine boost nu wel... HAHAHA
Hoi Lynnami, Bedankt voor je lieve, bemoedigende woorden en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Met recht een wonder te noemen! Ik geef 't nog niet op, maar af en toe is het wel moeilijk. Toevallig heb ik afgelopen weekend ook informatie opgezocht over adopteren, maar mijn vriend vind dat we daar nog maar even mee moeten wachten. En eigenlijk heeft hij ook gelijk, er kan tenslotte nog vanalles gebeuren! Groetjes, Roosje
Niet echt wakker, tis bijna 15.30 uur! hihi Ik bedoelde of je vriend/man ook zo betrokken was toe jullie zwanger probeerde te raken. Maar ik lees net dat jullie aardig wat achter de rug hebben dus dan zal het wel anders zijn. Mijn vriend heeft zelfs zoiets van, ach komt het deze maanda niet dan de volgende wel. Niet lullig bedoeld hoor en we zijn ook nog maar net bezig, maar dat wil je natuurlijk helemaal niet horen... Begrijpt u het zo?
ik mag door naar de volgende ronde Heb ik nu een vaatwasser gewonnen hahahah Heb net mijn gekregen zie jullie in augustus
Morgen zit ik dus op de 42 dagen... Wist het anders ook niet, aangezien ik op de 34ste dag een negatieve test had. Ik blijf er nog in, op deze manier! Voel geen ongi aankomen of id, maar voel me ook niet zwanger. Ben echt op van de zenuwen, maar dat kan ook van mijn gespook komen van de afgelopen nachten...
Lieve schat ik woon niet in Nederland... Het is hier net half 9 in de ochtend geweest. Mijn man en ik hebben niet bewust geklust omdat we er niet vanuit gingen dat het iets zou gaan worden. We kunnen het nogsteeds niet geloven...
Truus27, wanneer je moet beginnen met testen staat in de gebruiksaanwijzing, is namelijk afhankelijk van je cyclus! Ik begin zelf altijd op dag 12, maar heb meestal pas rond dag 22 mn eisprong, dus ja... Testen doe ik zelf meestal rond 14 uur, omdat ik dan net klaar ben met werken, dus dat is wel een fijne tijd! Wel elke dag dus rond t zelfde tijdstip, dat is t beste, volgen mij maakt de tijd zelf niet zo heel veel uit. Als t maar niet met ochtendurine is!
Hoi Meiden, De ovutestjes zijn al weg, ze gaan naar Miracles toe! Hopelijk brengen ze haar wel geluk Groetjes, Roosje
http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are 5 : Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 11 : Trieske & Daan12 & Milla&Mup 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & Miamel & Mamay 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf & Bonsai & Juud 15 : hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & dib & tomnaat 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Kippie75 18 : natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora 21 : Shannah & Tammy77 22 : Nikita23 & Thalina & Coni 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 24 : Mnq & BeppieW & Nrg50 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24 & 28 : Lichtje & sim80 & Maria79 & Miranke 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon &Truus27 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan & Jessy83 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979 & jodie 180 passagiers voor de roze tractor! 10 Zwanger!, 35 Ongesteld, 4 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Weekendtesters Testmarathon 5 Juli 1. xgabyx 2. Puzzcat24 3. Sjors82 4. cin1979 5. claire24 6. Esmee81 Testmarathon 6 Juli 1. xMamaDianax 2. Lynnami Testmarathon 7 Juli 1. Jennifer1981 Testmarathon 9 Juli 1. Poehkuh Weekendtesters Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb 3. MiaMel Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 3. Jenna85 4. Giegel Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. natjes Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Zo te zien heb je wel vaker een lange cyclus. Jij hebt vast engelengeduld. Als ik uit ga van mijn langste cyclus dan is mijn NOD vandaag. Ik heb net mijn eerste test gedaan van de kruidvat met zo'n pipetje. Wat een geklungel zeg. Helaas negatief. Ik voel al een paar dagen gerommel in mijn buik dus ik denk dat ik ongi word.
Zwangere meiden van harte gefeliciteerd! Heb nog geen last van menstruatieverschijnselen... Hoop dat het zo blijft Normaal heb ik toch wel een aantal dagen voor mijn ongi flink pijnlijke borsten en krampen.. We wachten geduldig af 8) Nu testen heeft nog geen zin he?
Ik ben gewoon serieus zenuwachtig voor morgenochtend, dan mag ik zo'n hypergevoelige zwangerschapstest doen. Ik probeer er niet teveel van te verwachten, vooral omdat het nog vroeg is, maar ik vind het gewoon erg spannend. En het schattige is: mijn vriend ook.