Dat is vrij uitzonderlijk! Ik weet alleen maar dat ze het bij een vroege termijn echt inwendig doen. Via de buik kan ook wel hoor! Als je een volle blaas hebt dan kan je blaas je baarmoeder naar voren drukken. Maar om metingen te doen moet je echt goed zicht hebben, en is inwendig, waardoor je met de 'probe' tegen de baarmoeder aan zit, een makkelijkere en duidelijkere echo.... :-s Het is wel zo dat vanaf 6 weken het vruchtje te zien is idd, bedoel je dat misschien?
ahum meiden ik heb stiekem al drie dagen een ovu testje gedaan en de strepen worden alleen maar donkerder.... ik denk dat ik niet kan wachten tot vrijdag om te testen maar mijn mannetje zo gek krijg om morgen mijn testje te doen. Denk aan me ok! xx fijne avond/ nacht (als ik kan slapen....aiiiii)
Vibeke; Van harte gefeliciteerd!! Geniet ervan! Chrissie; Wat spannend! Jij stiekemerd... Wel laten weten als je morgen kan/mag testen, he? Ik zelf heb er wel weer een goed gevoel over deze maand, maar ja...dat heb ik eigenlijk elke maand. Ik hou het maar op positief denken ipv hopen op iets wat er (nog) niet is... Nog even afwachten! Morgen over 1 week testen als er dan nog geen ongi te vinden is!
Hey meiden, Hier weer iemand die is begonnen met clomid...Na een nega-test,heb er toch nog 1 gedaan voor het geval dat er meerdere vruchtjes waren... Nee dus... Dit word de 4de ronde clomid...Ze zeggen toch tot de 6de ronde dat je het mag gebruiken? Dus nog 2 x en dan de gyn vragen wat ik moet doen... GRRRR ronde 21...Ik wil ook!
he meiden iedereen die zwanger is heel veel gefeliciteerd. ik had een vraagje ik heb op 2 juli verschrikkelijke buikpijn gehad volgens de calculator van de site was het mijn eisprong en dan zou ik vandaag mijn innesteldag hebben maar ik heb vandaag totaal geen buikpijn gehad maar de 5de wel kan het dat je innesteldag ook eerder komt? sorry ik weet er niet veel vanaf. groetjes tomnaat
Goedemorgen allemaal! Iedereen weer lekker geslapen? En.... Chrissie.... heb je al getest? Ik ben erg benieuwd!
Nou, test van vanochtend natuurlijk hartstikke negatief. t Is natuurlijk ook nog te vroeg, maar omdat het zo'n hypergevoelige is hoopte ik toch stiekem... Nu braaf wachten tot vrijdag.
@ marb: tja meis... tis niet voor niet aftellen tot op je nod Ah joh het zegt verder helemaal niets dat het nu negatief is joh!
Nee, weet ik wel. Maar in combinatie met een flinke temperatuurdaling heb ik er toch een stukje minder vertrouwen in dan gisteren... Maar idd: zolang het nog geen vrijdag is: niet miepen
Ja, maar niet echt veel. Vooral een soort krampjes in m'n baarmoeder, maar dat zou ook naderende menstruatie kunnen zijn natuurlijk. Verder heeel moe, maar dat kan ook komen omdat ik het zo spannend vind en dus slecht slaap. Af en toe misselijk en buikkrampen, maar die heb ik wel vaker. Heb PDS dus tsja... Zoals je ziet hou ik een mega slag om de arm wat betreft symptomen... Jij?
Heyyyyyyyyyyy lieverds ik kom weer eens kijken hoe het met jullie gaat Zie al een paar zwangeren... meiden gefeliciteerd voor de rode meiden balen meiden op naar de volgende ronde en voor alle wachtende en de meiden die deze maand nog doormogen neem wat hcg van me HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Hier gaat alles goed, heb nog niet zoveel klachten alleen vreselijk moe en vreselijke pijn in mn borsten en ik plas me het onganse hhihihi dikke knufffff
Al vanaf dinsdag steeds krampen in onderbuik, rommelende darmen. Obstipatie, misselijk van maagzuur en hele pijnlijke tepels! Heftige dromen en onrustig slapen... Tja... wat moet je ervan denken he
Gaap.. Het regende vannacht zó hard dat ik er niet van kon slapen! En nu het maar weer op mijn werk uit zien te houden tot 5 uur.. Tot mijn verbazing gaan de dagen wel best snel, volgende week is mijn eisprong alweer Als er nog testers zijn, succes! En nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!