PS: hoe werkt dat met die OVU-testjes? Ik kijk zelf goed naar mijn lichaamssignalen. Veel afscheiding, helder en slijmerig zijn voor mij de tekenen. In die dagen klussen wij volop. Merk ook dat mijn lichaam dat wil Echt oergevoelens, zeg maar... Meiden die de testjes gebruiken, hebben jullie die signalen niet? Sorry hoor, maar ik ben gewoon leek op het gebied van 'niet zwanger kunnen worden'. In mijn familie ging het tot nog toe erg gemakkelijk, vandaar. Ik ben erg benieuwd naar de andere kant, ook voor het geval ik deze keer wel moet wachten. Wat kan ik dan doen?
Ja dat signaal - dat mijn lichaam het wil! - merk ik ook altijd 8) voelt voor mij toch het sterkste en het natuurlijkste... Mooi is dat he, zoals dat werkt. Toch kan - gezien de korte levensduur van het eitje ná de sprong - het volgens mij wel handig zijn het nog iets preciezer te weten. Ga deze maand de ovutesten ook maar eens proberen. Laat manlief het niet merken alleen... die vind al dat soort dingen een beetje eng Q alice: spannend!
Je kan ovulatietesten halen bij de drogist die aangeven wanneer je LH piek is, dan heb je je eisprong. Is vij simpel werkt zoals zwangerschapstest. Maar als je nog maar in ronde 1 zit kun je ook nog eventjes afwachten, als de eerste al snel ging zal het bij de tweede vast geen tijd duren Ook kan je temperatuurcurves bijhouden, wekt ook goed. Veel succes P.S. ik heb ook altijd duidelijke tekenen van slijm verlies etc...
Chrissie; GEFELICITEERD!!! Super voor je! Geniet ervan! Ik heb hier sinds gister ook ineens het gevoel dat het gewoon raak is... Uiteraard is het nog 2 dagen voor NOD, maar ik heb echt zo'n apart gevoel erover. Ik weet ook niet of ik het vol ga houden om nu nog een week te wachten met testen. Sorry Giegel...
Het komt wel een beetje raar over,dus omdat de datum niet goed uitkomt? Maar je weet nog niet dat je zwanger bent,het is erger als je dit typt als je juist zwanger bent... Sorry hoor,maar het krijgen van kinderen is niet voor iedereen... En trouwends het voelen van de eisprong is voor mij geen probleem,maar hormonen aanmaken dat is het punt... Dat kan ook nog Dit is voor mij ronde 21,ik wou dat ik al een kindje had... Ik kon zelfs al 2 kindjes hebben als alles goed was...
Nou, was ook nog niet van plan om te testen of te tempen, maar ik lees dat veel vrouwen hier mee bezig zijn, en ik weet er gewoon niets vanaf. Als ik het toch wil, zal ik nog eens navragen. Misschien dat mijn lichaam ook gewoon heel natuurlijk werkt hoor. Ik ben al heel lang niet meer aan de (pil)hormonen. Ik gebruik een koperspiraal zonder hormonen als anticonceptie. Als die dus verwijderd is (nu 3 weken geleden) hoeft mijn lichaam niets aan te passen. Ik ben erg ingesteld op lichaamswerking e.d. (doe ook intensief aan tai-chi), dus let gewoon graag en goed op signalen. Soms lijkt het alsof die werking van ons lichaam vergeten wordt. Maar goed, genoeg hierover. Ik heb het nu een paar keer gemeld. Aan iedereen: probeer er je voordeel mee te doen.
Daarom zei ik ook meteen sorry, want ik begrijp heel goed dat dit naar klinkt. En als ik al zwanger was, dan zou ik wel heel blij zijn. Dat schreef ik ook.Problemen op het werk lossen we dan wel weer op. Die zijn dan ondergeschikt aan mijn nieuwe kindje. Maar het is wel waarover ik heb nagedacht en dat is mijn goed recht. Ik wil niemand pijn doen. Ik zei ook niet dat mensen hun eisprong niet voelen, ik vroeg me alleen af of mensen wisten dat je lichaam het ook op die manier aangeeft. Niet iedereen weet dat. Daarnaast vroeg ik me een paar dingen af rondom het niet zwanger kunnen worden, omdat ik er niet veel vanaf weet. Het zou me helpen die meiden beter te begrijpen. Nogmaals sorry, als je je erdoor gekwetst voelt. En ik duim voor je, dat het voor jou snel mag lukken.
Omg!Dit word steeds erger niet...Jou lichaam werkt normaler,je bent je meer bewust van je lichaam?Wat een ego zeg! Denk je nou echt dat wij abnormaal zijn? Het ontpillen is bij vele allang afgelopen,dus AUB doe niet alsof je nu de normale bent hier...
Nou zeg, zo bedoel ik het helemaal niet. Ik denk dat ik hier voor eventjes verdwijn, want ik vind het ook niet leuk om zo te worden afgeschilderd. Nu ben ik gekwetst. Misschien is het mijn woordkeus, misschien is het emotie van beide, maar dit wil ik echt helemaal niet.
Hai dames, Blijven jullie een beetje lief tegen elkaar? Het onderwerp ligt natuurlijk heel gevoelig, volgens mij bedoelt Juud het best wel goed maar ik kan puzzcat wel begrijpen, het komt misschien wat "belerend" over? Natuurlijk wil iedereen heel graag een beebje, daarom zijn we hier toch? Laten we liever elkaar helpen en met elkaar mee-hopen, en niet elkaar het forum uitjagen, toch?... daarvoor ben ik hier in elk geval!
Ik denk niet dat Juud het zo belerend bedoelde, hoor. Op mij kwam het in ieder geval niet zo over. Dat blijft het nadeel van typen, dat je niet iemands lichaamstaal erbij ziet.
Ik denk dat je mensen hier erg mee kan raken en de toon waarop je dingen schrijft niet door iedereen gewardeerd kan worden. Het is heel mooi dat jou lichaam en dat van je man goed werken, alleen helaas bij sommige mensen is dit niet het geval. Ik loop ook al twee jaar rond zonder dat er bij ons iets aan te tonen is. En als iemand goed op signalen van het lichaam let zijn het de dames die langere tijd bezig zijn, die kennen hun lichaam door en door.... ik vind dat je hier mensen mee kwetst en dat je beter op je woorden mag passen.. Het gaat niet altijd vanzelf...
Nou, nog even dan. Het was echt niet belerend bedoeld, maar nu ik het teruglees, begrijp ik die interpretatie. Sorry daarvoor.
puzzcat ik begrijp je wel, je bent al zo lang bezig en dan schieten zulke dingen gewoon in het verkeerde keelgat. Maar ik denk niet dat Juud het verkeerd bedoeld. Ik wil me er verder niet mee bemoeien, maar het viel me op dat dit zo'n gezellig foum is laten we dat zo houden :d Ik ben het dan ook helemaal met veronika eens.
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are 5 : Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & Miamel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf & Bonsai & Juud 15 : hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & dib & tomnaat 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Kippie75 18 : natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora 21 : Shannah & Tammy77 22 : Nikita23 & Thalina & Coni 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 24 : Mnq & BeppieW & Nrg50 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24 & 28 : Lichtje & sim80 & Maria79 & Miranke & Marooz 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon &Truus27 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan & Jessy83 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979 & jodie 182 passagiers voor de roze tractor! 11 Zwanger!!, 40 Ongesteld, 4 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 7 Juli 1. Jennifer1981 Testmarathon 9 Juli 1. Poehkuh Weekendtesters Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb 3. MiaMel Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 3. Jenna85 4. Giegel Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. natjes Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
hoi ik denk dat ze het niet verkeerd bedoelt maar snap puzzcat ook. ik probeer ook mijn lichaam te begrijpen maar ik voel echt helemaal niks {eissprong) alleen voel ik vervelende buikpijn met ongsteld worden. iedereen knuffel van mij