Doe ik maar niet denk ik hoor, maar wordt wel weer erg verleidelijk.... Terwijl ik er de hele dag nog niet echt mee bezig was hoor, maar ja nu zit ik weer te lezen hier en ja....
Jaaaaa, dat kun je eigenlijk gewoon niet maken, want dat staat zo raar met dat rood tussen het roze in!
Ben net maar gauw even op de wc gaan plassen, kan ik in elk geval voorlopig niet testen, hahaha! We gaan (proberen) braaf tot morgen te wachten Marb! Snap ook eigenlijk niet dat ik me er zo druk om maak, want gezien buikpijn enzo word ik volgens mij hartstikke ongesteld...
Mja, maar tis wel een beetje vals van mij, want jij bent 2 dagen verder dan ik... Ik mag donderdag van mezelf en m'n vriend weer een gevoelige 'nep'test doen als m'n temperatuur nog boven de coverline van fertilityfriend is... Dus dan doe ik met je mee, oke? Oh... en jij wordt helemaal niet ongesteld!
Morgen ga ik ook maar eens een testje halen, .... probeer het zolang mogelijk voor me uit te stellen,.... al die andere maanden voor niks in de spanning gezeten. Hoop zo dat het deze keer wel gelukt is! Voor alle testers deze week alvast veel succes!
Ohhhhh ohhh, das inderdaad wel heeeeeeeel oneerlijk! Dan gaan we samen proberen tot donderdag te wachten ok? (als ik jou was zou ik er geloof ik geld op inzetten dat ik eerder test, hahahaha)
Nou, ik wacht in ieder geval tot donderdag. Maar goed, in jouw geval zou ik waarschijnlijk ook al eerder testen Maar: je hebt het beloofd (jaja, morele chantage hier... ).
Chantage! Nou Marb, dit kan natuurlijk niet he, straks moet ik je melden bij een moderator hoor ! Maar je hebt wel gelijk hoor, want volgens mij geeft mijn banner een dag te vroeg aan...
Een vraagje aan de dames die tempen, wanneer gaat de temperatuur omlaag als je helaas toch ongesteld wordt? Ik had vanmorgen nog een hoge temp en morgen is mijn nod. Ik vind het wel spannend..
Meestal word ik ongesteld op de dag dat ik een lage temperatuur gemeten heb. Je temperatuur van vandaag zegt dus nog niet zo heel veel, eerder die van morgen. Maar goed... bij sommige vrouwen gaat ie in stapjes naar beneden dus t zegt niets. Vooral niet omdat je niet weet wat je pre-ovulatie temperaturen zijn, toch?
Nieuwe zwangeren : proficiat ! Ik ben nog steeds aan het nagenieten van mijn positieve test. Heb het al verteld op het werk (moet dit zo snel zeggen omwille van besmettingsgevaar) en iedereen was superblij ! Ik(ale mijn ventje) heeft de foto van gisteren in mijn album gezet
Vibeka; besmettingsgevaar? werk je op een lab, klinisch, chemisch of radiologisch? ( ikke chemisch lab, gelukkig weinig meer op lab tegenwoordig)
Pre-ovulatie temperaturen, bedoel je de temperatuur voor mijn ovulatie mee? Die zaten rond de 36.4 en nu rond de 36.8.. Ik wacht morgen af... Ik hoop stiekem op een positieve test, dat zou een leuk kadootje zijn. Op de dag dat mijn zoontje 1 jaar wordt..
Waar is Natjes eigenlijk, ik vraag mij af hoe het met haar symptomen staat en of ze al gezwicht is voor een test!
Hoi meiden, Weer heel wat bij te lezen Miamel: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan! Rian: Succes morgen Rozen: Wat een vervelende situatie! Sterkte ermee! Chrissie: Mooie testen hoor! Nikkijane: Balen zeg, succes in de volgende ronde Puzzcat: Ik zou met een cyclus van 24 op dag 6 beginnen met testen. Dat staat op het lijstje bij mij testen. Linnielinnie: Jammer joh, misschien heb je een langere cyclus? Vibeke: Mooie test! Hier begint de spanning ook op te lopen. Gek eigenlijk, andere keren heb ik dat nooit echt gehad. NU zit ik steeds te denken ... als ik nu zwanger ben dan ......... Pff, nou gelukkig gaat het al opschieten voor mij!