Alle nieuwe zwangeren Gefeliciteerd! Zit mezelf helemal gek te maken. Tijdens de Clomid raakte ik in twijfel over alles in mijn leven... Heb in een gekke bui een sollicitatiebrief gestuurd naar een bedrijf dichtbij... zodat ik in de toekomst misschien op de fiets naar werk kan en niet 35-45 minuten in de auto. Kreeg maandag een uitnodiging voor gesprek... dus ik ga morgen om 16:45... Zenuwen gieren door mijn lijf... wat nu als ik zwanger ben? Wie kiest er nu zo'n idioot tijdstip om te gaan solliciteren... Tijdens de eerste ronde Clomid slikken. (zeker gezien ik de vorige keer in 2 rondes zwanger was...) Ik weet niet wat ik moet hopen... dat de baan geweldig is of juist niet... Ik heb wel besloten dat ik geen baan accepteer voordat ik deze maand heb getest en dat als het een leuke baan is en ze me willen en ik blijk zwanger... dat ik het ze vertel. Ik denk niet dat het eenm goede start is binnen een bedrijf als ze er direct na je proeftijd achter komen... Nu ja ik fantaseer en pieker me helemaal gek. Wil niets liever dan nog een kleintje... Haha ik ben ook zo'n zenuwenpees... Mijn man zegt: Ga gewoon praten morgen, daarna verder beslissen... hihi ik zal mijn best doen
Meiden... Als je zwanger bent en je gebruikt de clomid door,zonder je het weet Wat voor effecten heeft die troep dan?
....ai... Ik heb testen besteld,en hopelijk morgen krijg ik die binnen Ik ga er gelijk 1 onder piessen.......
heb vanmorgen test gedaan maar niets te zien alleen test streep wacht tot vrijdag en dan bel ik de ha weer hoop dat ze nu wel wat doen waar kan ik ander om vragem
Nou mijn "ongi" was erg zwak deze keer en zooo kort... Ik heb meerdere eicellen voelen springen,nu ben ik bang of er toch een vruchtje is blijven steken... Ik hoop er nu echt niet meer op....
Nee vraag naar Primolut. Werkt sneller dan provera (bij mij ongesteld in 7 dagen ipv de provera 21...)
Ze zeggen van niet,je word niet ongi als je zwanger bent en je krijgt geen miskraam Dat is een goeie indicatie dus provera @Caecilia Ow bij mij werkte het binnen 4 dagen al
dan ga ik daar voor informeren het duurt me nu wel erg lang en gaat een hoop geld kosten zo hahaha en als ze dan allemaal positief zijn vind ik het niet erg maar nu wel
@Natjuh: bij mij werkte de provera al na 2,5 dagen en ik heb maar 7 pilletjes hoeven slikken. @Twigger:Ben je niet al veel te laat om nog met de clomid te beginnen? De startdag is toch tussen dag 3 en 5?
Dank je voor jullie lieve reacties Doet mij heel goed Ik snap niks meer van hem en laat het nu ook maar even... Als hij wil is hij welkom terug in mijn leven zo niet dan gaan we gewoon lekker door. Het is allemaal heel vreemd hij doet ook opeens heel gemeen enz snap er niks meer van.... Ach het zal wel kan niet meer huilen mijn tranen zijn op Veel succes dames en op naar heeeeeeeel veeeeeeeeeel roze.... Groetjes....
dag meiden... voor mij ook nog een paar dagen en dan kan ik eindelijk testen... mijn geduld raakt op!