NOD juli 2008

Discussion in 'NOD forum' started by natjes, May 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Nee! Als ik in iemand vertrouwen had was jij het wel... Pff... sterkte.

2. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Ik kan ook op rood :(

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    sorry sorry sorry! :oops: Ik bedoelde Puzzcat natuurlijk! :)

*zwangerschapsdementie slaat in alle hevigheid toe*

Ik zal gauw wat HCG's strooien ;)

HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG

4. kippie75

kippie75 Bekend lid

Apr 8, 2008
    845
    0
    0
    Nee.. Alice en Maar29 op rood.. getver. Sterkte meiden.

5. natjes

natjes Niet meer actief

Haha pookie; nou hier ben ik hoor. En nee nog niet gezwicht voor testjes. Ga volgende week vrijdag of zaterdag testen.Mits ik dan nog niet ongi ben natuurlijk. Pijn in tepels is gelukkig iets minder vandaag. Wel nog erg rommelende darmen, krampjes in onderbuik en misselijk van maagzuur steeds. En vanacht de derde heftige droom op rij gehad dus tja?
    Naja we wachten af. En jij?

6. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Jij klinkt echt ongelooflijk zwanger. Knap dat je nog zo lang kunt wachten! Succes.

Ik denk trouwens dat ik toch tot vrijdag ga wachten. Kan het gedoe eromheen even niet meer hebben.

7. natjes

natjes Niet meer actief

@ Marb: ik reken er niet op om teleurstellingen te voorkomen. Enn wat betreft testen.. Tja die ene week extra maakt ook niet meer uit. En zou het o'n domper vinden als ik vlak na een test ongi zou worden. En wat ik ook wel prettig vind, stel hij is positief hoef ik het minder lang geheim te houden voor de rest. Is minder weken tot eerste echo ;) haha

8. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Allemaal waar. Klinkt echt heel verstandig. Het klinkt een beetje vaag, maar volgens mij kunnen alleen de mensen die vrij zeker zijn van hun zaak zo lang wachten. :( (eh... dat moest positief klinken, las t net terug en t zag er juist een beetje lullig uit...)

Maar succes in ieder geval, ik vind het echt goed van je!

9. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,837
    0
    0
    Meiden, ik ga even afstand nemen van deze site. Ik merk dat ik er té veel mee bezig ben en dat wil ik niet.

Ik wens jullie allemaal heel veel vruchtbaarheid en geluk!

Liefs, Mara

10. natjes

natjes Niet meer actief

haha ik snap wat je bedoeld ;)

Nee maar ben als de dood om teleurgesteld te worden. En tja afgelopen ronde heb ik rond de 120 dagen overtijd gelopen ;) (cyste) dus vandaar dat die ene week piece of cake is :)

11. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Kan ik me voorstellen. Sterkte en ik hoop je gauw terug te zien met een gave zwangerschapsbanner ;)

12. natjes

natjes Niet meer actief

mara: slimme zet denk ik: laat het allemaal lekker op zijn beloop! Komt vanzelf goed meis !

Liefs natjes

13. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Balen meid, dat de :evil: :evil: zijn gearriveerd, had t eigenlijk niet verwacht!
    Kan me voorstellen dat je even afstand wil nemen als je er te veel mee bezig bent!

Wens je veel sterkte en suc6!

14. Jennifer1981

Jun 30, 2008
    20
    0
    0
    :D ! JOEPIE ! :D

ZWANGER !!!

Gisterenavond getest met een Digi, en er verscheen een prachtig woord: ZWANGER !

Ik kan het nog steeds niet geloven, zo snel al, het is voor ons de 2e ronde !

Ik zal meteen even wat HCG strooien:

HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG

15. natjes

natjes Niet meer actief

gefeliciteerd jennifer! SUper meis! Hoeveel dagen na nod heb jij getest? Aangezien je al 4,5 week bent?

16. Rian

Rian Actief lid

Nov 7, 2007
    443
    0
    0
    Ik ga tussen de middag test halen en vanmiddag testen.
    Vorige maand had ik last van mijn borsten en daarom ging ik er vanuit dat het toen raak was. Dit was niet zo.
    Nu heb ik juist geen last en daarom denk ik dat het nu wel zo is. Kan me herinneren dat de vorige keer (miskraam) ik ook nergens last van had en juist verbaasd was dat ik zwanger was.
    Beetje vaag verhaal maar weet eigenlijk niet of het zo is.

17. Pioen

Pioen Fanatiek lid

Jun 11, 2008
    1,903
    0
    0
    Gefeliciteerd zwangere dames!

Nog 1 dagje wachten! Had gister flinke ongesteldheidsbuikpijn, echter niks gekomen.. Nu is buikpijn bijna verdwenen..
    Spannend! :D

18. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Wauw Jennifer! Gefeliciteerd.

Ik zie trouwens dat mijn andere testbuddy van de 12e ook al erg richting roze gaat dus tsja... dan moet ik ook he? :)

Kom op pookie66, we mogen die 12e geen slechte naam geven ;)

19. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik wil graag ook bij de nod van juli!
    Ik had me al aangemeld bij de nod van Augustus..ik dacht nl een lange cylcus te hebben van minimaal 37 dagen, omdat dit mn eerste cylcus is na mijn bevalling..ik heb nl tot 7 maanden bv gegeven. Ben 25 juni voor het eerst ongi geworden.
    Maar mjin ei komt er al aan! Joepiee! Weet nog niet precies wanneer hij springt dus ik wahct nog ff met me op de lijst te zetten. Zo gauw ik zeker weet dat mn ei geweest is zet ik mezelf op de lijst!
    Ik heb veel ovulatiekrampen, sinds gisteravond veel vruchtbaar slijm, en persona gaf vanochtend bijna positief aan! Ik doe straks ook ff een ovulatietest. hebben gisteravond wel geklust want doen we om de dag, alleen als mn ei echt bijna komt extra :D
    Maarja, dit is nog maar de eerste ronde voor een brusje voor Demi!

Jennifer: gefeliciteerd!
    Pioen: spannend!
    Rian: ook al spannend! Je gaat vanmiddag testen, ik duim voor je hoor!

Liefs
    Syl

20. Pioen

Pioen Fanatiek lid

Jun 11, 2008
    1,903
    0
    0
    Dat klinkt allemaal goed Sylvia!
    Zal voor je duimen!
    ;)

Share This Page