Mijn nod is vandaag.. Nu had ik vanmorgen nog steeds een hoge temp, niet ongesteld, terwijl ik altijd op de 28ste dag 's ochtends ongesteld op sta. Ik heb net een digitale test gedaan maar het duurde een eeuwigheid voordat er eindelijk kwam te stan of ik zwanger was of niet. Nu stond er, ik denk na 2 minuten pas, dat ik niet zwanger ben. Haal ik het stripje er weer uit staan daar 2 strepen.. Ik heb vorige week ook zo'n test gedaan (veel te vroeg natuurlijk) stond er ook 'niet zwanger' en op de strip stond ook maar 1 streep.. Ik snap er niks van, wie heeft er ervaring mee?
@Tezzz Ik ben al begonnen met de clomid,dit word de 4de pil... Ik ga het nog niet innemen pas als de zwangerschapstest nega is straks... (al denk ik dat de schade er dan al is gemaakt door de clomid..)
De digi is wel makkelijk in het "zwanger" en "niet zwanger" maar heeft veel HCG nodig ik zou een andere test gaan halen die minder nodig is Zoals de kruidvat test en niet die 2 voor 5 euro
Bij etos eigenmerk hebben ze zwangerschaptesten die hetzelfde zijn als in de digi van clear blue zitten. Ze passen ook en werken hetzelfde. Alleen werkt die dan als een gewone test dusssss 1 streep niet zw, 2 streepje wel zw. Dat is wat ik weet, maar probeer een andere test voor de zekerheid.
Pioen: bedankt meid! Poepkuh: clearblue heeft idd meer hcg nodig..ik zou als ik jou was ook een kruidvattestje doen (2 voor 5 euro) spannend hoor! Tiki: balen meid.. Marb: mij is het nog niet opgevallen omdat ik nieuw ben hier in dit topic Liefs Syl
Heel stom, maar ik schrok gewoon. Omdat jij hetzelfde plaatje hebt dacht ik even dat ik dit had geschreven. Echt zo'n moment van: 'Huh?!' Verder: balen! @natjes: ja, ik doe ook het een en ander in huis, maar ben toch belachelijk veel op dit forum... Net als vorige week
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are 5 : Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf & Bonsai & Juud 15 : hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & dib & tomnaat 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Kippie75 18 : natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora 21 : Shannah & Tammy77 22 : Nikita23 & Thalina & Coni 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 24 : Mnq & BeppieW & Nrg50 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24 & ppa 28 : Lichtje & sim80 & Maria79 & Miranke & Marooz 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon &Truus27 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan & Jessy83 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979 & jodie 185 passagiers voor de roze tractor! 14 Zwanger!!, 45 Ongesteld, 4 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 7 Juli 1. Jennifer1981 Testmarathon 9 Juli 1. Poehkuh Weekendtesters Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb 3. MiaMel 4. Pookie66 Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 3. Jenna85 4. Giegel Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. natjes Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
hahahha ja kan ik me voorstellen dat je dat even dacht! MAar idd balen maar ja nieuwe ronde nieuwe kansen, maar nu met etos zwanger worden
@ BrendaGill, Maar29 en alice: balen, jullie staan in rood... @ Jennifer1981, je staat erop hoor, heerlijk roze @ Tiki, ik had van jou geen NOD-datum, dus heb je er nog niet opgezet. Veel succes met de volgende ronde!
Meiden ik haal net een babyboomshop ovutest eruit en die is geperforeerd en de plek waar de 2de streepje moet zitten die zit verstopt in een hele dikke uiteinde Dus haal er nog 1tje uit PRESIES hetzelfde! Ik heb met 1 een urine test gedaan en je ziet gewoon dat de plek van de 2de streep dat die net niet zichtbaar is! Ik heb dus een email gestuurd Vroeg me af of iemand anders hier hetzelfde prob heeft gehad...
Da's een goede vraag, snap het zelf ook eigenlijk niet. 7 juni 2008 was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie, afgelopen zaterdag 5 juli was mijn NOD. Nu blijkt dat ik zwanger ben, heb ik mijn profiel hier aangepast en uitgerekend dat 14 maart 2009 mijn uitgerekende datum zou zijn (via diverse internet pagina's). Dat heb ik hier ingevoerd en dan is onderstaande banner het resultaat. Eigenlijk moet dat dus zijn 2 weken en 4 dagen, toch? Of wordt dat anders berekend?
Ik heb ook ovutesten gekocht bij Babyboom en bij mij is er niks aan de hand. ze doen het gewoon goed. heb je al bericht terug?