Ja ik heb alle testen uit de verpakking gehaalt en er zijn nu 4 die niet goed zijn..(heb ik weer...) En ze schreven dat ze me weer 10 nieuwe testen gaan sturen,en dat ik de oude terug moet zenden Ze zijn wel erg aardig!
hoi meiden. jennifer gefeliciteerd meid. weer veel rood erbij zag ik. balen meiden. veel suc6 in de volgende ronde. ik ga weer op het wachtbankje zitten.
Hier nog nix gemerkt van de week, heb ook pas nieuwe gekregen! Wel fijn dat je nieuwe krijgt... Las een paar pagina's terug dat je zei dat je 14 juli een gratis pakket kan bestellen?
Oh oh... de vreetkicks zijn er: Heb net geluncht met een heerlijke pizza Ach, hopen dat t een goed teken is...
heey jennifer ik hoop dat je hier nog eens komt kijken want ik heb precie ju cyclus ! 7 juni was ook mijn eerste dag van mijn laaste ongesteld...! en vandaag 5 dagen overtijd durf niet te testen ...
Ben je bang dat het negatief is dan? 5 dagen overtijd lijkt me een mooi moment om een testje te wagen...
ja marb .. ik was in april 4 dagen overtijd en toen werd ik toch ongesteld.. en nu ben ik zoo bang dat ik vandaag ongesteld word(want in april was het in de namiddag op 5 april..met hele erge buikpijn gepaard..) maar nu heb ik een buikpijn alleen zo af en toe een rommelende darm .. us ik ben vreselijk bang dat de test negatief is xx
Poehkuh.. jammer, maar misschien te vroeg? In ieder geval van harte met de 1e verjaardag van je zoontje.
He, verdorie! Maar zolang je nog niet ongesteld bent is er nog hoop, toch? En @ Madeliefjuh: ik denk dat deze zenuwen erger zijn dan een negatieve test. Als je test nu negatief is, dan is ie ook ECHT negatief. Grote kans dat als je niet zwanger bent je dan gewoon ongesteld wordt. Kun je tenminste verder... Maar ik duim voor je. Ik ga morgenochtend testen, net als elke1976 (?). Doe je mee?