Tegen het einde van deze week zou je er een test aan kunnen wagen. dit staat op deze site bij kopje week voor week bij week 4 ..
ja natuurlijk ik ga het zo halen maar denk dat ik het dan niet vol houd en ze zo of vanavond ga doen ... ik haal er 2 gr
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde &Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are 5 : Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf & Bonsai & Juud 15 : hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & dib & tomnaat 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Kippie75 18 : natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora 21 : Shannah & Tammy77 22 : Nikita23 & Thalina & Coni 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 24 : Mnq & BeppieW & Nrg50 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24 & ppa 28 : Lichtje & sim80 & Maria79 & Miranke & Marooz 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon &Truus27 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan & Jessy83 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979 & jodie 186 passagiers voor de roze tractor! 14 Zwanger!!, 51 Ongesteld, 6 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 4 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 9 Juli 1. Poehkuh Weekendtesters Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb 3. MiaMel 4. Pookie66 Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 3. Jenna85 4. Giegel Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. natjes Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties) * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Jennifer; Van harte GEFELICITEERD!!!! Super voor je! Het lijkt me zo gaaf dat je dan ook echt dat woord 'zwanger' ziet staan! Geniet ervan! Ik denk dat ik mezelf toch van de testmarathon af ga halen. Waarschijnlijk ga ik zondag samen met m'n vriendje testen, hij vindt tot dinsdag wel erg lang als morgen mijn NOD is. Komt voornamelijk omdat ik maar blijf zeggen dat ik denk dat ik dit keer ECHT zwanger ben. Die arme jongen heeft het er maar moeilijk mee.
kan zijn dat je nog niet genoeg hcg hebt om zwanger op het scherm te krijgen. heb dit al meer gehoord. Heb je niet nog een andere test liggen?
Geeft helemaal niets! Kan me voorstellen dat het frustrerend is dat je daar twee streepjes ziet staan waar je niet naar mag kijken! Terwijl die twee streepjes op een andere test dan de digi wel zwanger betekenen.... Zoals Natjes ook al zei; geen andere test in huis?
jawel, maar mijn plas is op. hihi zal straks als ik weer moet plassen testen met kruitvat test. Heel goed die digitale dingen maar als tie negatief is ga je toch naar die streepjes kijken.
waarom wacht je eigenlijk niet tot morgenochtend? Dan is hcg gehalte hoger in je bloed..en stel je bent zwanger is je hcg gehalte ook al hoger!
heb minibeetje geplast en kruitvat test erin gedaan teststreep is superduidelijk, maar andere vakje blijft angstig leeg. Jammer hoor.
heb nog 2 clearbluetesten, denk nu wel ongi te worden. Als het niet zo is, zal ik deze vrijdag ofzo testen. Bedankt iedereen voor het meedenken/leven.
heb nog 2 clearbluetesten, denk nu wel ongi te worden. Als het niet zo is, zal ik deze vrijdag ofzo testen. Bedankt iedereen voor het meedenken/leven.
Precies! Die testen zeggen wel allemaal dat je ze kunt doen vanaf de eerste dag dat je overtijd bent, maar op de site van fertilityfriend staat een onderzoek dat ze hebben gedaan. Daarin komt naar voren dat maar 60% van de vrouwen die een test doet op hun nod positief test. Met twee dagen overtijd is dit 85%, maar pas na 4 dagen komt t richting de 100%. Dus met 2 dagen overtijd test nog 15% van de vrouwen negatief. Hoop dat je erbij zit! (eh... dit gaat natuurlijk over de vrouwen die zwanger zijn, maar alsnog negatief testen )
klopt en mijn gyneacoloog gaf dit ook aan, en mijn huisarts heeft dit ook beaamt. Die vinden het van de zotte dat iedereen voor nod of op nod test! Geeft onnodig onzekerheid/stress. Als je deze cijfers ziet weet je waar je aan toe bent. En dat betekend bij ieder geval na nod + 4 dagen testen!