Jenna, je maakt het wel heel spannend op deze manier! Ik hoop met je mee dat je gevoel juist is! Aan de roze dames hier gefeliciteerd! Aan de wachtenden: succes! Aan de ongi dames: balen meiden! Hopelijk wordt augustus jullie maand! Groetjes, Angela
spannend... een heel heel heel vaag de strepje (kruidvat).. ben ban dat ik hem wil zien maar zie toch echt een heeeel vaag lijntje
Ja idd. De tweede is wel licht maar hij staat er wel. Nu kruidvat test gedaan, dacht dat tie gevoeliger was maar die is juist helemaal blanco.
Kruidvat was bij mij ook heel onduidelijk, cb was meteen een vette plus. (kruidvat was met ochtendurine en cb met middagurine...)
Jaah, erg he? Hahaha! Stom ook hoor, ik snij mezelf hiermee enorm in de vingers natuurlijk... Als ik morgen ongi wordt, ga ik echt schreeuwen! En dank je, voor de hoop! Misschien helpt het, als ik een zwangere vrouw achter me heb staan...
Ik doe dat ook wel,want heb dan een tijdje niks getypt Zoek jezelf dan maar eens op...Ik ga echt niet de pagina nummer opschrijven Jullie kleppen enorm veel edit: even een smiley voor als men het verkeerd opneemt Ik ga zo de verkeerde ovu testjes opsturen,en krijg morgen waarschijnlijk de nieuwe binnen
Madeliefjuh; Spannend zeg! En als je de test tegen het licht in houdt, van een lamp? Is er dan iets te zien? Ik hoop voor je dat het raak is, maar gewoon nog iets te weinig HCG!
@Jenna: ik hoop zo voor je dat je gelijk hebt! Zelf ben ik me eigenlijk aan het voorbereiden op een ongesteldheid. Moet zo boodschappen halen namelijk en maandverband is op. Is ook wel wat dubbel hoor, want ben na de bevalling van Charlotte* en de rotziekte die dit veroorzaakte (HELLP, zwangerschapsvergiftiging), ook wel wat angstig om weer zwanger te worden. Zou het nu wel goed gaan, word ik niet weer doodziek, verlies ik niet nog een kindje, enz. Toch is de wens enorm groot en alles is er klaar voor. Heb alle spulletjes in huis, nu nog een kindje dat ik bij me mag houden, die wens overstemt uiteindelijk toch zeer zeker de angst hoor!
Madeliefjuh: de kruidvat test heb ik idd niet op foto gekregen, de cb staat in mijn album. Ze waren beiden van dezelfde dag. Er zijn er hier veel die zeggen dat de kruidvat testen heel gevoelig zijn, maar bij mij was dat dus duidelijk niet zo... Jenna: Wie weet! Ik stuur je nog wat HCG-tjes! HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Ook voor de rest van jullie natuurlijk!
nou als ik bij het raam sta zie ik echt wel wat echt een steeepje maar zooo ontzettend licht dat ik bang ben dat ik het zie maar ik ziw het wel ahahahaha wat nu... hebben andere dit ook wel eens gehad?
Hoewel een zwangerschapstest een negatieve uitslag kan geven, wil dit niet altijd zeggen dat je niet zwanger bent. De test geeft alleen aan dat het zwangerschapshormoon hCG niet heeft kunnen aantonen. Hier kunnen verschillende oorzaken voor zijn: . De test is te vroeg gedaan, hierdoor bevat het nog niet voldoende hCG . De test is op tijd gedaan, maar de urine was niet geconcentreerd genoeg, en bevat te weinig hCG, dit kan het geval zijn na veel vocht te hebben gedronken. . De urine die is opgevangen, heeft een tijdje gestaan en is dus niet meer vers. . De urine is opgevangen in een potje dat niet geheel schoon en droog was en bevatte bijvoorbeeld nog wat schoonmaakmiddel. Of wat ik dus denk dat ze perongeluk geen chemische troep in de testen hebben gegooit en daardoor het negatief is Als je er over nadenkt is het best gevaarlijk een nega test terwijl je zwanger bent en aan clomid bijvoorbeeld
ik denk dat ik teveel limo he gedronken ha ha want ik deed het niet in een potje maar met de straal....