geen dank . ik zit ook beetje in de spanning heb vrijdag me NOD en heb sinds maandagavond een lichte zeurede buikpijnn onder in me buik.
Ik had de clearbleu digitaal en daarvan dat deel wat erin gaat staan 2 streepjes, waarvan 1 heel licht. Kruitvat is witter dan wit.
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde &Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup & penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf & Bonsai & Juud 15 : hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & dib & tomnaat 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Kippie75 18 : natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora 21 : Shannah & Tammy77 22 : Nikita23 & Thalina & Coni 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 24 : Mnq & BeppieW & Nrg50 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24 & ppa 28 : Lichtje & sim80 & Maria79 & Miranke & Marooz 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon &Truus27 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan & Jessy83 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979 & jodie 188 passagiers voor de roze tractor! 14 Zwanger!!, 53 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 4 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 9 Juli 1. Poehkuh Weekendtesters Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb 3. MiaMel 4. Pookie66 Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 3. Jenna85 4. Giegel Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. natjes Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Hier nog iemand die dat niet goed begrijpt ( en die dit ook al eens heeft aangegeven ) Je kan b.v. ook ook op VOORBEELD klikken, hoef je niet eens je eigen post terug te zoeken
@alle zwangeren dames: GEFELICITEERD!! Geniet ervan @ongidames: BALEN BALEN EN NOG EENS BALEN!!! @Klingel: hoop dat het raak is,moet gaan lukken met je berekening.. ( 5 x 20 % = 100 % same here *duim duim* ) Ennuh digibeet je kan toch 2 NOD pagina's openen.... Kun je lezen op de ene en typen op de andere 8) zo doe ik het iig altijd @puzzcat: hoezo is lezen voor mij moeilijk? geef er alleen nog n handige tip bij dat je niet alles hoeft terug te zoeken.... Ik vind het eerlijk gezegd n beetje foravervuiling
Bij deze van een spuugmisselijke ellendig-voelende zwangere nog wat HCG voor iedereen die ik nog ken (en niet ken!) uit de vorige NOD-fora: HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG Ik zie Klingel en Jedidjah nergens meer terug. Zijn zij nog actief hier? Hartelijke groeten van Noppie!
Ik zit al een lange tijd op deze forum en al die NOD's waar ik gezeten heb doen mensen dat Dus je kan er niks tegen doen,dus waarom erover hebben?
Meiden, lees dit eens; http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=100432 Noppie; Volgens mij zit JedidJah al in augustus, maar weet ik niet zeker! En Klingel is idd op vakantie!
Thanks Jenna voor de link! Heb meteen ook reactie gepost... Want het wordt idd mij ook weleens te gek hier hoor...
Tja, zet een heleboel dames bij elkaar en dan krijg je dat... Vind persoonlijk dat dat bij een forum hoort hoor. Het is jammer dat je niet altijd een antwoord op je vraag krijgt, maar je mag hem altijd nog eens stellen of je kunt bijv om een PB vragen als je niet alle tekst weer door wilt. Ook bij jet juni forum waar ik eerst zat kreeg ik niet altijd antwoord, maar als je aangeeft dat je dat erg jammer vindt krijg je heus wel reacties. Maar goed, iedereen heeft zijn eigen mening, we zien wel of de moderators met een oplossing komen. Lijkt me niet zo makkelijk op te lossen namelijk. En voor ik commentaar krijg dat ik nu niet over mijn NOD praat: mijn buikpijn neemt toe
@jenna:Ja begrijp me niet verkeerd, is erg gezellig .. Maar als je niet zoveel tijd hebt is het haast onmogelijk om weer alles bij te lezen. Maar tegelijkertijd is het ook zo stom om niks te lezen en dan te reageren. Met als resultaat, veel terug lezen, soms wel n uur