NOD juli 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 20 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennifer1981

30 jun 2008
    20
    0
    0
    Tja, da's een goeie. Ik heb heb via diverse sites mijn uitgerekende datum berekend. Ingevuld 7 juni en toen kwam er 14 maart uit. Dat heb ik hier ingevuld en nu staat er dit om mijn banner...Geen idee !

2. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Bedankt linnie linnie! Ik hoop dat of je test nog niet reageerde of dat je snel ongesteld bent, dan weet je tenminste waar je aan toe bent!

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Niks bijzonders te melden.... weer een dagje dichterbij NOD. Af en toe last van buikkrampjes, maar dat kan van alles betekenen toch?

4. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    oke jennifer! tis nu wel spannend maar ik vraag me echt af hoe vaag die was ... moest je echt je ogen bij elkaar knijpen in dag licht houden en dacht jij ook bij jezelf dat je hem zag spoken ... ? nu na een paar uur is hij wel ietsjes donkerder geworden duidelijker te zien ....

5. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    p.s. JENNIFER

maar dat is wel raar van je banner zou dat betekenen dat ik dus 4 dagen overtijd ben dan 5 .. hmm ,,, en sorry voor de vraag ,, maar wanneer teste jij precies duidelijk positief en met welk merk?

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ai, dat is wel heel erg rot :( Sterkte.

En maar hopen dat je morgen een dikke positieve test hebt. Ik duim in ieder geval enorm voor je.

7. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    @Claire85: gefeliiiii

@elke1976: knuffel, weet niet meer te zeggen...

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @elke1976: Ik hoop dat jij snel ook een gezonde baby in je armen mag houden! Tot zover sterkte...

9. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    @elke76: dikke, dikke, dikke knuffel. Blijdschap en verdriet liggen dan zo dicht bij elkaar.

10. kippie75

kippie75 Bekend lid

8 apr 2008
    845
    0
    0
    Nog even heel snel, want ik had eigenlijk al weg moeten zijn. Maarrrr eindelijk positief nieuws te melden en dat moet gedeeld worden.. Na 11 negatieve ovutesten, vandaag eindelijk op dag 25 een positieve ovutest. Meteen gebruik van gemaakt (daarom ook zo laat), hihi! Dacht al even dat lichaam het niet meer deed, maakte me ook meteen zorgen. Dit is in ieder geval al positief!

Ben nu weg.... fijne avond allemaal. Morgen lees ik bij en reageer ik op de rest!

11. Daan12

Daan12 Lid

4 jul 2008
    8
    0
    0
    Amsterdam
    @Jenna
    Ik ben soms even mijn eigen berichten kwijt, had niet eerder gezien dat er een reactie was.
    Heb jij al getest? Ik heb het gevoel dat ik gewoon ongesteld word, maar ben ook pas voor de eerste ronde bezig. Soms heb ik een iets langere cyslus maar laatste paar keer steeds regelmatig. ik wacht het nog even af

Groetjes Daan

12. Mnq

Mnq Bekend lid

7 jan 2008
    822
    0
    0
    Banner check :(

13. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Elke1976, meid sterkte... en logisch dat het voor jou net iets makkelijker was geweest als je vriendin was bevallen van een jongen. Meid ik hoop dat je gewoon deze maand zwanger bent. Daar gaat de pijn niet van weg maar de enorme leegte wordt toch iets kleiner...

Vanmorgen was mijn temp 37 dus de stijgende lijn zet door! Ik vergelijk steeds met mijn tempkaart van 2 jaar geleden toen ik zwanger was van mijn zoon. Je kunt ze bijna over elkaar leggen. Hoop dat het resultaat daar ook naar is ;)

14. poehkuh

poehkuh Lid

29 dec 2007
    55
    0
    0
    Elke, Kan me voorstellen dat je er nu even moeilijk mee hebt.. Is ook heel normaal hoor meisje.. Dikke knuffel van mij..

Zou iemand mij op rood willen zetten? Mag door naar augustus..

15. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    @Hanna; Tuurlijk, krampjes kunnen van alles betekenen! Misschien zijn daar binnen in jou wel heel veel cellen bezig zich te vermenigvuldigen. ;)
    Nog een paar dagen voor de onzekerheid over is!

@Daan; Nee, ik heb nog niet getest. Ik heb trouwens toch mijn NOD morgen ipv de 11e, maar dat ene dagje maakt natuurlijk ook niet zoveel uit. ;)
    Ook spannend voor jou! Weet je al wanneer je gaat testen?

@Claire; GEFELICITEERD!!!!
    Je stond niet bij ons op de lijst, klopt dat?

16. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Wel spannend he, iedere maand aftellen?
    Ik wil het nu echt heel graag, hoop echt dat het deze keer raak is :)
    (Maar dat hoopt iedereen hier natuurlijk!)

17. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    thanks!
    hopelijk kan ik je snel vertellen dat het heeft geholpen...

18. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Hallo Tiki,
    Zeker ervaring, jamme genoeg....Ik ben tussen mijn 2 MK ook niet ongesteld geweest dus dat is prima mogelijk
    Je kan gewoon 4 weken na de MK testen

19. natjes

natjes Niet meer actief

oh meiden ik heb het zo heet! Ik gloei helemaal! Bleghhh hoop dat het straks weg is gezakt als ik naar bed ga!

20. Blaak

Blaak Niet meer actief

@ nieuwe zwangere: gefeliciteerd!
    @elke: sterkte..

Hier heb ik sinds vandaag wat kleine symptoontjes. De hele dag wat menstruatie achtige pijn in de buik , kleine steekjes af en toe en ben moe.
    Rond deze dagen zou het ook gaan "innestellen" bij mij dus misschien kan dat daar aan liggen! Ik heb een sterk gevoel dat ik de 18e positief ga testen! Wel spannend hoor en dat op mijn verjaardag (18 juli).

Groetjes, Mandy

Deel Deze Pagina