duimen draaien voor jou Mandy, Elke snap best dat het moeilijk voor je is, hoop voor je dat je binnenkort een gezonde zwangerschap krijgt.
Hier ben ik ook wel errug benieuwd naar! Elke, veel sterkte meid. Heel herkenbaar. Afgelopen weekend is een vriendin bevallen, we gingen bijna gelijk op.. Ben natuurlijk heel blij voor haar, maar het doet wel pijn.. Knuffel, Roosje
Ik heb vanmorgen getest (1 dag voor NOD) zo negatief als het maar kan. Ik denk dat de menstruatie dan dus wel gaat komen... maarja, het is pas de eerste ronde! Ik kan me niet voorstellen dat je zo negatief test als je over 1 dag je NOD hebt, dan moet je denk ik haast wel een vaag streepje hebben... Ik heb ook verder geen symptomen. @ alle zwangeren: GEFELICITEERD! @ alle klussers/toekomstige testers: SUCCES!
Ik heb die test net gedaan, na een hoop gezeur van een zeer ongeduldig vriendje. Hij vindt hem positief, maar ik twijfel eigenlijk een beetje... Vandaar dat ik graag jullie mening wil hebben! Thx Debsje!
Ik zie ook 2 streepjes Jenna! Elke sterkte, dat is denk ik het enige geschikte woord wat ik kan zeggen.. En dames, pagina 200 en dat al op 9 juli, is een prestatie op zich
en nu ga ik jullie verlaten, duik me bedje in. Ben gesloopt! Morgen weer een dag. (en oh ja, hitteaanval is gelukkig iets afgezakt)
Jaah, dat menen jullie echt he? Ik geloof mezelf gewoon niet! Hahaha! Ik zit echt helemaal te trillen nu! M'n ventje zit me alleen maar grijnzend aan te kijken!
ik zie 2 streepjes, en dat met een avondtest, 1 dag voor NOD en zichtbaar bij iedereen op z'n comp: lijkt mij duidelijk. Je bent zwanger!
Dank je wel, allemaal lieve schatten! Dit is echt zoooo onwerkelijk! Moet het even laten bezinken, denk ik....
Kan me voorstellen zou ik ook hebben hoor! enne natuurlijk ook waanzinnig GEFELICIFLAPT voor je mannetje he!!
Jenna Gefeliciteerd! MNorgenochtend weer een test en dan weet je het zeker hoor! Dan is het een dikke vette streep!
Ja, dat ga ik zeker morgenvroeg doen! Denk dat het dan wel duidelijk is! Jeetje meiden! Ik loop wel te verkondigen dat ik het gevoel heb dat ik zwanger ben, maar het is gewoon écht zo! Sorry, ik zal ophouden! Super bedankt voor alle felicitaties! En ook namens mijn mannetje!