je hoeft niet op te houden hoor kan me voorstellen dat je even kompleet in de wolken bent dit geeft ook weer hoop voor ons meiden. zie dat je pendel op september staat..de mijne op mrt09 dus dacht pfff zal nog wel ff duren dan...maar zie nu aan jou...de wonderen zijn de wereld nog niet uit...geniet van dit gelukzalige gevoel meiske..
Als er 1 plek is waar mensen dat helemaal snappen is het wel hier Jenna, dus je hoeft echt niet op te houden. Geniet ervan en hopelijk blijf je hier wel gewoon gezellig meekletsen ookal wacht je niet meer op je NOD (geldt ook voor alle andere zwangeren hoor ) En misschien kunnen jullie ons dan nog wel advies geven ofzo!
@Sjors; Jaah, maar ik wil jullie ook nog helemaal niet missen! Ik heb het hier altijd zo ontzettend gezellig gevonden en naar m'n zin gehad! En ik ben ook nog niet uitgetest, dus ik blijf lekker bij jullie! Misschien dat ik een positieve invloed op jullie heb... Dank je wel, Hanna!
Jenna, je moet wel blijven, wie moet anders de lijst zo netjes houden! En we hebben natuurlijk je HCG-tjes nodig. Gefeli meis.
jeetje kippie wat een ingewikkeld verhaal, maar langleve de ovulatietesten nu wet je tenminste hoe het zit...
Oh, dat is lief! Speciaal voor de lijst zal ik hier blijven hangen. Ga mezelf alleen nog niet op roze zetten, ff wat meer zekerheid nodig op een of andere manier. Wat een muts he?
@ Jenna: huh?! Is het al vrijdag?! Ik sluit me aan bij de rest hoor, ik zie ook echt 2 streepjes. Je gevoel was dus helemaal goed, gefeliciteerd! Wel gezellig dat je ook nog even hier blijft
Ik zie dat jij ook al de moeder bent van een vlindertje ppa. Dan weet je inderdaad hoe dat voelt, wat kan het toch ongelooflijk zeer doen he. Bedankt voor jullie steun meiden!
Eeeeeeehhhmmm.... Hahaha! Komt echt door m'n vriend, die stond er ineens op! Heel apart, maar goed, mijn geduld begon ook behoorlijk op te raken... Roosje; Nee, sorry. Die heb ik nog nooit gedaan! Misschien dat er bij een ander topic over Zwanger Worden misschien iets staat?
Jeetje wat liggen verdriet en geluk toch dicht bij elkaar. Jenna in de wolken en Elke zo verdrietig ( wat ik erg goed begrijpen kan) Ik hoop zo uit de grond van het diepste van mijn hart dat wij allemaal (snel) zwanger mogen zijn en allemaal mooie en gezonde baby's ter wereld mogen zetten..( kunnen we daarna lekker koffie gaan drinken met z'n alle met weet niet hoeveel kinderwagens erbij ) meiden ik gun het jullie allemaal zo vreselijk! we geven de moed niet op al is dat soms moeilijk en soms met verdriet en een traan..wat mag
Wat mooi verwoordt, Debsje! En is het dan niet geweldig dat je zo met elkaar mee kan leven..? Ook al verschilt alles zo? Ik gun het jullie ook verschrikkelijk veel! Daarom wil ik hier ook nog niet weg; vind jullie veeeeelste lief!
jempie mensen wat schrijven jullie veel. moet moeite doen om het bij te houden. nou ja even een muziekje aan gezet en dan maar lekker lezen. acdc "BORN TO BE WILD" misschien help het hihi.