#Elke# tja begrijp het zo goed hoe naar het is. Gelukkig heb ik na mijn dochter een gezonde zoon gekregen, dus mag hier gelukkig elke dag van genieten Maar na 2 miskramen.... En dan heb ik het nu nog een paar keer in het vooruitzicht . eerst in aug uitgerekend, gelijk met een vriendinnetje. Toen in okt met 1 week verschil met mijn beste vriendin. En nu nog 7 zwangeren om me heen... Hopelijk werkt het besmettelijk, want echt iedereen die ik spreek is zwanger. Natuurlijk gun ik het iedereen om een gezond kindje te krijgen, maar wil zelf gewoon ook nog zo graag een keertje. En tja 4 keer zwanger en 1 kindje is nu niet echt een superscore....
Goh, net yoga les gehad, dat ging dus echt voor geen meter! Steeds misselijk en mijn buik/rug spieren wilden echt niet meedoen. Nog 3 nachtjes slapen.............
JENNAAAAAA!!!!!!! GEFELICITEERD Ja, ik ben meteen positief ingesteld, ook al is het nog een vaag lijntje! Heerlijk voor je meid! en nu lekker gaan genieten! Groetjes, Angela
Ah! De dame waarop ik zat te wachten! SUPER dat enthousiasme! Ik wist wel dat jij zou gaan gillen als je mijn berichtjes hier zou zien! Ja, best nog een vaag lijntje he? Daarom gooi ik het hier ook in de groep en test ik morgen lekker nog een keer! Zijn we toch nog samen zwanger! Hoe super is dat?
For Elke and everyone who needs a sholder sometime's If ever you need a helping hand, A warming heart in a seashore's cold sand You can honestly know I'll be there, You can honestly know I do care. If your heart takes a crumbling fall, You can count on me, I'll catch it all. If ever your dreams come to a desperate end, I'll be there to make them start again. When you're sitting in a corner all lonely with fear, And you need someone to be near Just come to the forum and you will see, I''ll wil be there. I'll lend you a shoulder, you can cry on me. Now in your heart, you know it's true, I'm a friend and will never abandon you.
Zo weer bijgelezen, 3 pagina's en dat na een paar uur. Maar wel met geweldig nieuws: JENNA Gefeliciflapstaart!!!! Welterusten
Ik vind het helemaal geweldig voor je! En inderdaad toch nog samen in verwachting! We (?) gaan er gewoon vanuit dat de 2 strepen morgen van de test af springen! En ondanks dat we dan niet in dezelfde maand zitten, kunnen we evengoed nog samen erover verder beppen! Ik vind het ook helemaal super!
We meet on-line to have a great time. We laugh and we giggle and smile at our screens, We sit back and wonder what this all means. We surf the Web, we travel afar, We spant thousands of mile without a car. We watch conversations flowing on the screen, We tell jokes and stories and know what they mean. What are we looking for? Where's the attraction? How can we do this and get satisfaction? Who are we? Why are we here? We are "the Circle of Friends", made from a chain. And we're here because our biggest wish is what we gain! Born on-line formed by few, We had no idea just what to do. So we are linking our pages, first one then two, And wonder where we'll end up when we are through? The Circle will spread, to make our wishes true, It will breathe and whisper like the winds of time. We are the Circle of Friends, made from a chain, All of our motives are exactly the same. Searching for strength and belief all over the lands, Linking our pages is like holding hands. We are 'the Circle of Friends', made from a chain, A chain of cable and wire without any ends And maybe we will making some very close Friends!
@pookie66, ik herinner me nog dat ik 4 dagen voor mijn NOD bij de zw van mijn zoon yoga les had... De hele les zoooo misselijk. Was steeds bezig om niet mijn hoofd te laten hangen want dan kwam mijn maag omhoog. Snapte er niets van (nee ik dacht om de een of andere reden helemaal niet aan een eventuele zw.... idioot maar waar) Dus ik vindt zoiets een supervoorteken! Succes!
Debsje; Echt super! Komt dat zomaar even in jou op? Ik vind het echt prachtig, zoals jij dat er neer zet! Zo treffend!
@debsje: tjee wat ontzettend mooi die woorden. wilden dat zelf ook wel eens kunnen, maar tja zwaar dislect ben goed in andere dingen @elke: vele woorden zijn algezegt kan me alleen maar bij ze aansluiten. sterkte meid. @jenna: YEAH gefeliciteerd. tja zat er wel aan te komen je zag het gewoon aan jouw schrijven dat het raak zou zijn. ook ik die echt een streepje hoor. nog wel even een vraagje: bij temperatueren moet je dan ook rekening houden met de omgeving. dus bijv. als je naar frankrijk of een ander warm land gaat. het lijkt me zo dat dat mee kan spelen. net zo goed dat de winter koud is en je zelf dan ook iets kouder. nu me bedje in denk ik, ben al de hele dag moe. (komt er van als je 6 weken vakantie hebt)
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde &Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup & penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf & Bonsai & Juud 15 : hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & dib & tomnaat 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Kippie75 18 : natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora 21 : Shannah & Tammy77 22 : Nikita23 & Thalina & Coni 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 24 : Mnq & BeppieW & Nrg50 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24 & ppa 28 : Lichtje & sim80 & Maria79 & Miranke & Marooz 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon &Truus27 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan & Jessy83 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979 & jodie 189 passagiers voor de roze tractor! 16 Zwanger!!, 54 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 4 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Weekendtesters Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb 3. MiaMel 4. Pookie66 Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 3. Jenna85 4. Giegel Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. natjes Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
@ppa: erg he, om mij heen ook iedereen zwanger, laten we maar hopen dat het besmettelijk is! @jenna: toch maar in het roze nu, groot gelijk meid! @debsje: heb je al gemail, maar nogmaals bedankt! Heb je gedicht opgeslagen om later ook nog eens te lezen.
whahoeee Gefeliciteerd Jenna en de andere nieuwe zwangeren... Ik heb de afgelopen maanden een wisselende cyclus gehad (26/27/28) Dus heb gisteren braaf een klusje gedaan om de 26 dagen te dekken, straks een klusje om 27 dagen te dekken, en morgen... ja je raad um al nog een verplicht klusje. En dan maggie 14 dagen wegblijven whahaha Dan gaan we samen op de wachtbank, hoop de 23e/24e/of 25e dus snel achter mn vriendin Twigger82 aan te gaan want ze heeft me alleen achtergelaten hier
Elke; Ja, dat is goed voor de bewustzijnsvorming. Heb me ook aangemeld bij de Maart Mama's. Apart hoor! Echt lieverd, het liefste neem ik je mee daarheen! Anders stop ik je in mijn koffer als ik officieel verhuis, hoor!
jenna, ik ben ook benieuwd! Kom je dan snel naar maart mama's? gefeliciteerd hoor! Pookie 66 is zie een neg test staan? IK duim voor je. Dat de 12 als testdag helemaal roze mag worden maar ook de andere dagen! Meiden ik duim voor jullie. Maart en April een babyboom maand?! Laten we het hopen. xxx Thanx voor ieder zijn steun ook hier. Heerlijk forum dit!