Dank je wel! Ook alle andere dames bedankt voor alle felicitaties! Wij hebben ongeveer niet geslapen vannacht... Ik kwam er met mijn handige hoofd trouwens vanmorgen achter dat ik geen testen meer in huis heb. Die gaan wij vanmiddag even halen en dan test ik morgenvroeg nog een keer. Ik merk dat ik die bevestiging toch nog wel nodig heb, dus ff Clear Blue halen straks!
Caecilia dan kan het best zo zijn, Ik was ook volgens de berekeningen. Weet jij wel je cylus nu? Die moest ik daarbij invullen. Succes!
Het gaat echt hard hier, met de berichtjes! Nieuwe zwangeren: GEFELICITEERD! Even nog over die foliumzuur: inderdaad gewoon nog beginnen met slikken. Wél belangrijk, als je multivitaminen slikt, dat die speciaal voor zwangeren zijn. In gewone mulit's zit teveel vitamine A. Geniet van jullie zwangerschap. @miepke: lijkt me wat te vroeg voor voortekenen van een zwangerschap. Maar wellicht voor je ei..? Veel succes aan de testers!
Met jullie hoofd in een kussen en zachtjes op en neer Succes! Trouwens: als het zo blijft regenen, horen je vrienden toch alleen maar gekletter.
Nou Natjes en Chrissie jullie hebben wel veel last van kwaaltjes zeg, nu maar duimen [-o< dat het zwangerschapskwaaltjes zijn hihi. Ze geven inderdaad aan dat je 2 maanden voordat je zwanger zou kunnen worden moet beginnen met slikken van foliumzuur. Maar laten we eerlijk zijn hoe weet je dat nou, dat is gewoon heel lastig. Het is super goed als je het al wel hebt gedaan voordat je zwanger word, maar Jenna, ik hoop dat je je geen zorgen hierover maakt. Als je nu netjes foliumzuur gaat slikken de komende 8 tot 12 weken komt het helemaal goed hoor. Geniet lekker van je zwangerschap meid
@chrissie81, ik weet mijn cyclus niet zeker. Maar ik heb een week gelden volgens mij mijn ei gevoeld en mijn temp kaart zegt dat ook. 2 jaar terug met Clomid 1 cyclus van 37 dagen gehad en 1 van 28 die 9 maanden duurde... Dus ik weet dat mijn lijf met Clomid zeker 28 dagen kan. Haha ik wil dit ook graag zien... dus zal mezelf wel heel erg voor de gek zitten te houden Ik heb die berekening verder bekeken... zou dan 1 dag na mijn eigen verjaardag uitgerekend zijn! Lijktmij het allermooiste kadootje ooit
omg, omg, omg... had een positieve test. Hij is alleen zo vaag dat ik er niet echt in durf te geloven nog. Ik ben in de ontkenningsfase... Overmorgen weer testen...
ooow marb zie je echt een tweede streep dan feliciteer ik je alvast! Heb je foto? Ben wel benieuwd! groetjes
Nee, streep is zo vaag dat ie niet op de foto kan... Heb nog een andere gedaan en die was negatief, dus ik hou nog een mega slag om de arm...
Gefeliciteerd aan alle zwangere!! Hier zelf een druk boeltje , klussen , puntjes op de i zetten voor me bruiloft voor 1 augustus! ! Zijn er hier ook meerdere dames in 'juli passagiers lijst' die nog gaan trouwen of getrouwd zijn?
Wij zijn 16 mei getrouwd, alweer 7 weken geleden (lijkt veel korter). Het was in ieder geval een super dag. Trouwens er is hier een topic van in de lounge.