Stoer dat je het zo kunt bekijken Sjors! Mijn beste vriendinnetje is ook met inseminatie bezig (ook? ik weet eigenlijk niet hoe jij het doet), en het is natuurlijk wel zuur. (Dat je niet zelf zoveel kansen kunt nemen als je zou willen bijv. En er niet zoveel plezier aan beleeft )
Help.. haha Heb gister een heel klein beetje bruin verloren, vandaag wel weer ongi krampen, echter nog niks.... Als ik van t weekend nog niet ongi ben ga k maar testen
Ohw spannend! Knap dat je tot overmorgen kan wachten zeg! Ik zou morgenochtend gelijk waar aan het testen zijn
Hey, wij zijn 28 maart getrouwd Was echt geweldig! Zal ff een paar foto's in mijn album hier zetten... -done-
@elk1976: Heel veel sterkte toegewenst vanuit deze kant! Kan me voorstellen dat je er stuk van bent @claire85&jenna85: \/ \/ GEFELICITEERD!! Geniet ervan ( ps jenna duidelijke streep ) @kippie75: fijn dat je ei hebt gevonden! @caecilia: spannend tempkaartje dus * duim duim * @mamapatricia: veel plezier nog met de puntjes op de i te zetten! [/b]
@elke1976, ben je dan toch ongi geworden, sorry dat heb ik dan even gemist. Wat jammer zeg. Je had er volgens mij wel een goed gevoel over of niet.
Ik heb jou persoonlijk niet 1 x aangevallen! Jij doet dit op 1 dag 2 x? Eerst vind ik het moeilijk om te lezen, en nu dit weer? Het enige wat ik qoute op iemand was dat ik het ermee eens was dat die bannerchecks overbodig zijn... Dan plaatst iemand n link ve topic waar dit ook ongeveer besproken wordt. Hier reageer ik ook op, en bedank jenna voor de link.. Op wat voor manier voel jij je hier op aangevallen, om telkens zo'n bericht te plaatsen? Het ging idd zoals je kon teruglezen in dit topic om de hoeveelheid pagina's
Geweldig toch, met mijn eerste zwangerschap heb ik 7 testen gedaan, waarvan 4 neg en 3 posi waren. Toen de huisarts gebeld en die zei als er maar 1 test positief is dan ben je gewoon zwanger. Dus alvast gefeliciteerd!
Thanx! Was ook echt een geweldige dag! 2 weken voor de bruiloft heb ik mijn spiraaltje eruit laten halen, mijn vriend, nu man wilde dat heel graag. Heb t geheim gehouden en in de huwelijksnacht verteld. Hij was echt ontzettend blij!
tjonge moet al weer aardig bijlezen sinds gisteren, wat kunnen jullie veel bij elkaar l*llen in een dag zeg haha ik ga vandaag flink aan de klus zie ik!