whoeeehooeeeeeeeeee morgen nod-dag! Ben benieuwd of er iets doorbreekt of niet Net bij dinnie geweest met humpie van 8 weken... arrghhh rammelende eierstokken en flink gekwijld... ik willl ooookkkkkk!
Spannend Natjes! Hoop voor je dat het raak is! Ik heb vanaaf om 20.00uur een positieve ovulatietest! Jippie, mijn ei komt eraan! Bijna op de wachtbank, dat is altijd zo spannend! Liefs Syl
genoeg gehad? Of wil je nog een toetje? *HCG-toetje voor mup* Iedereen veeeeeeeeeel succes met testen morgen en overmorgen en overovermorgen en...nou ja..je weet wel
ja, absoluut. we doen het vaker (vaker..., elke dag rond de eisprong), maar we maken het wel leuk.... even een rare vraag misschien maar hoe zit het met dat pendelen? hoe werkt het en waar kan ik dat doen?
Hai! Fijn hè een positieve ovutest. Ik had gisteren een positieve test.. Heb je voor je vorige zwangerschap ook ovutesten gebruikt?
Jippie: Ik heb alles weer bijgelezen Drukke dag gehad op school dus niet tussendoor kunnen kijken hier! Maar nu lekker thuis. Nrg50: Wat een mooie foto's van jullie trouwdag zeg! Leuk om te zien! Jenna & Claire van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik wens jullie een fijne tijd! @ Kippie: Tja die krampjes he, ik weet niet wat ik er van moet denken. Het wordt nu wel spannend. Soms denk ik .... dit voelt als ongikrampen maar soms ook niet! Om tureluurs van te worden! Het testen komt nu wel dichterbij natuurlijk. Dat is wel weer fijn.
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde &Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup & penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf & Bonsai & Juud 15 : hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & dib & tomnaat 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Kippie75 18 : natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora 21 : Shannah & Tammy77 22 : Nikita23 & Thalina & Coni 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 24 : Mnq & BeppieW & Nrg50 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24 & ppa 28 : Lichtje & sim80 & Maria79 & Miranke & Marooz 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon &Truus27 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan & Jessy83 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979 & jodie 189 passagiers voor de roze tractor! 17 Zwanger!!, 55 Ongesteld, 6 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 4 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Weekendtesters Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb 3. MiaMel 4. Pookie66 5. Madeliefjuh Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 3. Jenna85 4. Giegel Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. natjes Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Ik zag bij het 'Ik ben zwanger'-topic (waar ik zelf ook sta 8) ) dat Tweety82 zwanger is, dus heb haar roze gemaakt! Komop meiden, wie is de volgende?
Jenna en Claire van harte! Ik heb heeeel iets bruin verlies, maar nog niet ongi 8) Heb al wel een paar dagen krampen... Als t morgen nog niet is ga k maar eens een testje wagen
We hebben ondanks het enigzins tegenvallende weer een heerlijke vakantie gehad Zeer begrijpelijk Gefeliciteerd en geniet ervan Jenna! *Pakt meteen een bergje HCG mee* Groetjes, Giegel
Wat hebben jullie weer veel pagina's volgekletst! Normaal kan ik het wel aardig bijhouden, maar nu na een week op vakantie te zijn geweest, is het iets teveel om allemaal terug te lezen. Alle zwangeren gefeliciteerd en geniet ervan!! Iedereen die de duivels zijn tegengekomen, balen meiden en meer succes in de volgende cyclus! Alle wachtenden, succes met wachten en hopen op veel roze! Alle klussers, succes! Groetjes, Giegel
zooo wat een verassing, ik check de site 2 dagen niet, en meteen zoveeel zwangeren! ik ben echt zoo blij voor jullie, ik hebn nog een paar weken te gaan, moet binnekort dus flink gaan klussen! Ik wil deze maand ook graag een positieve test zien kusjes en succes met jullie zwangerschap!
Getest; met Etos test want ze hadden hier in het dorp alleen maar de Digi's met 3 stuks in verpakking. Er is een 2de streepje verschenen! Nog niet superdonker maar zeker een 2e streepje. Mijn mannetje gelooft het nu ook. ZWANGER, moet er zelf nog wel een beetje aan wennen. Nu snel een afspraak maken met de huisarts,ik voel al de effecten van het stoppen met de symbicort!