WOOHOOO Appels en peren Niet alleen de mate van overgewicht bepaald de kans op vruchtbaarheidstoornissen minstens zo belangrijk is de vetverdeling. Vrouwen met veel overgewicht in de buik (appel, rond breed ter hoogte van het middel) zijn minder vruchtbaar dan vrouwen met alleen overgewicht op de heupen (peren - breed van onder en smal van boven). Ik heb het al vaak gezegt tegen mijn vriend,en zie hier het bewijs hihi Ohhh maar.......Waarom ben ik nog niet zwanger?
Ik heb 14 testen gebruikt op een cyclus van 29 dagen, ei op dag 17. Daarvan 2 in de avond om te kijken of mn streepje dikker zou worden. Dus 12 testen om mn ei te vinden. Heb er nu nog precies 12 liggen en ga deze maand 2 dagen later beginnen, dus hoop toch dat ik er genoeg heb zo! @Puzzcat: zou het erg zijn als je 2 eisprongen zou hebben dan? Of als er 2 eitjes vrij kwamen? Alleen maar meer kans op een zwangerschap toch?
Hmmmmm, ik dacht eergisteren mijn ei te voelen, maar dacht dat dat nog veel te vroeg was. Nu deed ik net een ovutest en er is geen streepje te zien! Zou ik hem dan al gehad hebben eergisteren?! We hebben wel geklust, dus dat zit dan wel goed...Maar dan is mijn cyclus wel ineens aan het verkorten! Kan iemand mij uitleggen wat clomid is? Ik lees er steeds meer over, maar heb geen idee wat het is.. Liefs, Moontje
@Dreamer83 Nou niet als het 2 eicellen zijn,ben bang voor 3 of 4 Dan word het financieel toch te zwaar...
Hallo lieve Meiden! @ de meiden die ongie zijn geworden in juni en nu hier verder gaan... HEEEEEEL veel succes! @ de klussers... waaronder mezelf... Klusserde klusserde klus! Succes! Ehm... zijn er al wachtbankers? volgens mij niet maar iig ook succes dan maar en hoop op roze! @ IEDEREEN! Hoop op veel roze deze maand en dat we allemaal mee mogen met die stoere roze trekker!
Ja ja, de eerste klussers zijn alweer begonnen. Maar wat duurt het toch allemaal lang! Hier nog een weekje wachten op de klustijd en vanaf ei nog eens minstens 12 dagen wachten! Ik wil OOK een baby! ( ff frustraties eruit gooien, gisteren op festival leek het of iedereen baby's had of zwanger was!)
ahhh knuffel pookie.... wij gaan denk ik met een paar dagen aan het klussen beginnen.. dit is de eerste keer dat ik zonder pil ben dus ik weet niet precies wanneer mijn ei is.. we zien het wel
Hoi meiden, Als het goed is heb ik mijn ei nu wel gehad. Zit op dag 20 nu en voor mijn MK had ik altijd een cyclus van 32/33 dagen. Meestal merkte ik veel duidelijker dat ik mijn ei had. Meer slijmverlies enzo, maar nu heb ik dat al dagen. Maar hebben wel om de 2/3 dagen geklust, dus zou het goed moeten zijn. Nog ff een VRAAG: had gisteren wat vochtverlies als ik op mijn borsten drukte, kan dit bij een eisprong horen? Heb dat nog nooit eerder gehad. Voor iedereen die aan het klussen is: veel succes!
Hier dacht ik al op de wachtbank te zitten, maar mijn temp wil nog niet erg stijgen. Heb afgelopen paar dagen ook pas m'n ei-pijn gehad (ná m'n ei?). Als het goed is krijg ik vandaag weer ovutesten binnen. Toch nog maar een poging wagen met de ovutests dus *zucht*
hallo! wie kan mij helpen? normaal heb ik de ovu testen van babyboomshop, woensdag maakte ik de laatste op en die was bijna positief... maar ik had ze niet meer, dus ik heb ff snel de testen van de kruidvat gehaald(ovu) donderdag was die test posi vrijdag ook en zaterdag ook!... gister en eergister had ik flink wat slijm (sorry ) dus wist zeker mijn ei! MAar nu weet ik het ff niet meer! ik heb deze maand haast niet getempt mar normaal is mijn temp tussen de 36.3 en de 36.4! toen ik vanmorgen de eerste keer tempte was ie 36.2! nou dat klopte dus niet want zo laag is die nooit! ik nog eeen keer 36.6...nog 1 keer 36.7 naaaaaaaa? als ik mijn ei heb is ie altijd 36.7... maar nu weet ik het gewoon niet meer! zit er aan te denken om de ovu testen van cb te halen, maar stel dat ik wel gister me ei had (?) dan geeft die test negatief aan en weet ik nog niets! wat moet ik doen en wat zouden jullie doen? snap er helemaal niks meer van xx _________________
Hoi Leeuw, Ik denk toch dat je een ovu test moet halen om te kijken of ie daadwerkelijk nega is. Is hij nega dan weet je dat je je ei heb gehad... omdat je ook al een bijna posi hebt gehad. Heb je veel geklust afgelopen dagen? Mocht je je ei al gehad hebben dan kun je op de wachtbank gaan zitten... Heeeeeeeel veel succes!
ja heb heel veel geklust! maar heb wel posi ovu testen gehad maar dan al1 vand e kruidvat en die schijnen niet zo goed te zijn! naja we zullen zien ga ze zo anders ff halen
Hoi Leeuw, De ovu testen van het kruidvat zijn niet goed. Ik heb ze ook gebruikt en waren bijna een week positief, daar kun je niets mee. LAs later op het forum dat ze ook positief zijn bij mensen die net ongi zijn. Kloppen dus niet.
Hoewel ik denk dat ik wel weet wanneer ik mijn eisprong heb, wil ik toch graag wat meer zekerheid. Welke ovu testen zijn wel goed? Ik wil daar eigenlijk ook mee gaan beginnen, maar weet niet welke ik moet gaan kopen. Die van Matcare zijn volgens mij niet zo gek duur, maar zijn die wel goed? Groetjes, Giegel
Ik zelf test met die van babyboomshop... die zijn helemaal niet duur. Of ze goed zijn weet ik niet want dit is de eerste maand dat ik met ovu testen begin
Als ie posi blijft... misschien ben je dan heel misschien een beetje zwanger? Ga er iig niet vanuit want ik wil je geen valse hoop geven Gewoon even afwachten meis
need at denk ik niet! het kan niet zo zijn denk ik dat je nq je ei meteen posi blijft testen !? en me temp is ook niet heel hoog snap er helemaal nisk meer van!