Ben bang dat ik toch negatief ga testen... Mede doordat ik al week met krampjes in onderbuik loop. Wil niet teleurgesteld worden... Vandaar met week overtijd pas testen. Mocht ik toch zwanger zijn is de kans op duidelijke test dan het grootst. Wil niet in onzekerheid zitten van nega of vage test, snapje?
@Nrg50 Ik heb al baby kamer meubels gehaalt Heb zelfs een kinderwagen al,en boeken Heb zelfs al van die boxen gehaalt met gratis baby dingetjes erin Ik vind het niet te vroeg hoor,als je zwanger bent en al die dingen nog moet doen dat lijkt me erg stress wekkend En ik bv heb een uitkering,en om die spullen in 1x te kopen dat is een beetje teveel van het goeie Maar wil nog de babykamer spier wit verven,zodat ik mooi eroverheen kan schilderen als ik zwanger ben (natuur,bos bloemen enz)
Oh ja en marb, nog gefeliciteerd he meis! echt super voor je! Geniet ervan, en over dat onzekere gevoel... volgens mij heeft iedereen dat die net zwanger is! Zijn toch spannende tijden! Probeer er ieder geval een beetje van te genieten!
Lief! Dankjewel. Het komt ook wel, denk ik... Heb t wel aangedurfd om een mooie banner te maken Ik duim echt voor jou, het klinkt heel positief! Dan kunnen we binnenkort samen verder kletsen. Want jij bent als het goed is dan op dezelfde dag uitgerekend!
Volgens mij als het raak zou zijn 20 maart, jij ook dan? Ik ben echt een bange poeperd hoor, ben veel ste bang voor de uitslag! whahaha En je banner is moohooooiii! Wil ik ook
Nou, je kunt heel stiekem op mijn banner kijken, want ik ben inderdaad ook 20 maart uitgerekend! Kan me je bange gevoelens erg goed voorstellen. Het is zo makkelijk om je nog even te wentelen in zalige onwetendheid ipv keihard met je neus op de feiten gedrukt te worden met een negatieve test. Ik vind het echt een heel goed idee van je om te wachten tot komende vrijdag. Ik kom de maandag daarna terug dus dan kom ik wel even spieken of je ook zwanger bent! Heel veel succes met wachten!
dankje Misschien als ik het echt niet uithou dat ik as woensdag test. Dat is mijn vrije dag. Lijkt me niet echt fijn om na een positieve (of negatieve) test direct aan het werk te gaan alsof er niks aan de hand is... Hmmm das de 16e, zal eens ff gaan aanpassen
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde &Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup & penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf & Bonsai & Juud 15 : hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & dib & tomnaat & Ilonaa 16 : Natjes & Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Kippie75 & Loesmari 18 : Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora 21 : Tammy77 22 : Nikita23 & Thalina & Coni 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 24 : Mnq & BeppieW & Nrg50 & Shannah 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile 27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24 & ppa & Marooz & Sylvia 28 : Lichtje & sim80 & Maria79 & Miranke 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon &Truus27 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan & Jessy83 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979 & jodie 193 passagiers voor de roze tractor! 20 Zwanger!!, 60 Ongesteld, 2 Negatieve test, 3 Twijfeltest, 4 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Weekendtesters Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb 3. MiaMel 4. Pookie66 5. Madeliefjuh Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 3. Jenna85 4. Giegel Testmarathon 16 Juli 1. Natjes Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2.loesmari Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Wie o wie doet er met mij mee op de 16e testen? Ben dan 5 dagen overtijd, mocht ik zwanger zijn zal hcg wel aantoonbaar zijn denk ik.. Zit me nu te bedenken dat ik nog moet kiezen welke test ik ga gebruiken..... Of een etos test, of een kruidvat test met pipet, of een cb digitaal, of een dipstick van sensitest.... Wie advies welke het best gebruikt kan worden?
Ik vond kruidvat met pipet niet fijn. Het is een geklungel en er komen vaak indrooglijntjes! De normale van kruidvat vind ik wel oke, die van etos vind ik zelf super. Omdat die doorzichtig zijn kun je ze tegen het licht houden, erg prettig!
Wow die testmarathon van 12 juli ziet er wel UNIEK uit zeg! Ben benieuwd of we dat nog kunnen overtreffen of in ieder geval evenaren Veronika, voor zover ik weet heeft het bij een man wel invloed op zijn zaad als hij koorts heeft, maar bij jou op je vruchtbaarheid niet hoor.. Maar pin me er niet op vast..
Zat al op de site te snuffelen. Ga alleen morgen op vakantie dus da's niet handig. Ga ze de 21e meteen bellen.
Marb, ik ben ook wel onzeker hoor, wil eerst even het weekend voorbij hebben dan zit mn NOD er tenminste zeker op (ben nu even van 30 dagen uitgegaan).
als ik zwanger zou zijn (worden) schakel ik ook zeker moeders voor moeders in...je doet toch iets goeds voor een ander die je dit wonder ook van harte gunt maar die meer hulp nodig heeft. En als ik op deze manier daar aan kan bijleveren doe ik dat graag