Hmz... nee daar heb je wel gelijk in Maar iig heel veel succes! Even afwachten en proberen wat geduld op te brengen...(weet het is moeilijk heb er ook altijd problemen mee )
ja he tis zo erg! snap gewoon niks van mijn temp! waarom springt ie niet omhoog? of mischien is ie wel hoog,, heb natuurlijk haast nietgetempt deze maand! sjonge jonge
Meid maak je niet te druk... mocht je eventueel zwanger worden dan is die stress niet zo best Ik zelf heb nog geen posi ovu test gehad... volgens mij wel bijna... want hij is al ietsje donkerder.... Zou ik dan eindelijk weer een normale cyclus krijgen? Hoop het zo... zit nu op dag 13 dus... moet vandaag nog testen. Hoop zo dat ie nog donkerder is en vet posi natuurlijk! Hebben goed geklust afgelopen dagen... en natuurlijk gaan we gewoon vrolijk verder een paar dagen
Die ovulatietesten heb ik nooit gebruitk, ik tempte wel na mijn mk, maar daar gaan we nu niet aan beginnen want ik heb een mooie cyclus en heb altijd wel een eisprong, want ik voel hem zeer duidelijk. @ moontje, wat leuk dat jullie voor een tweede gaan! Ik moet ff diep graven maar je zat toen toch bij ons in de juni mama's?
Dat kan ik me voorstellen ja! Maar kan 1 eierstok 2 eitjes tegelijk rijpen dan? Ik heb daar echt geen verstand van. Daarom zei ik 2, elke eierstok 1 eitje.
Ja er kunnen 2 eicellen rijpen als ze echt presies op hetzelfde moment springen Daarna word het belemmert door hormonen...Ik dacht dat dat progesteron was...
Als mijn NOD berekening klopt deze maand is het op 1 juli maar we zijn net gestopt met de pil dus het word afwachten denk ik..
Hey Meiden! Wat is het stilletjes hier... terwijl er toch al aardig wat meiden zich hebben aangemeld in deze maand Vanmiddag een ovu test gedaan en nog steeds lichtjes... dus moet nog maar ff flink doorklussen... hoop zo dat ie snel zal komen dat eitje van me! Heb je nodig lief klein eitje... Ach jah... en verder ga ik gewoon door met de ovu's... hopend dat ik me eitje zal gaan vinden... want we willen nu wel eindelijk eens een prijsje! Maar dan ook wel meteen de hoofdprijs Nou meiden... kom op... klets is gezellig mee?
Net na de ongi valt er nog zo weinig te vertellen denk ik, hahah. Wij zijn er nog helemaal niet zo heel erg mee bezig, we zien wel, het is toch heel anders vind ik als je voor een tweede beeb gaat. Toen ik voor de eerste ging was ik er elke dag mee bezig en dat heb ik nu helemaal niet, ik ben zo aan het genieten van mijn meisje. Herkent iemand dit? Toen ik zwanger raakte van mijn meisje waren we een ruime week elke dag aan het klussen! Hahah. Ik zie dat nu niet meer voor me, geen tijd voor!hihih
Heej dames, Bij mij ook niet zo veel te vertellen nog een paar daagjes ongi en dan klusserdeklus. Me ventje gaat volgende week woensdag weer varen dus de kans is niet zo groot dat het lukt deze maand xxxx
Het wordt hier al weer erg druk. Ik wens jullie allemaal veel succes toe. Gisteren had ik veel slijm, dus flink aan de klus gegaan. Ondertussen ben ik nog wel op zoek naar mijn ei. Gebruik deze maand voor het eerst de ovu testen. Dus ben benieuwd of ik hem kan vinden. Straks nog maar eens testen, vandaag nog niet gedaan. Succes allemaal meiden!
Hallo dames, ook ik kom me hier weer melden. Op naar ronde 9. We gaan er weer enthousiast tegenaan! NOD is op 12 juli
klusserdeklus, ik kan denk ik wel op de wachtbank....enne ovulatietesten moet je toch in de ochtend doen? heb er geen ervaring mee, maar lees het hier zo vaak....volgede maand maar proberen als het nodig is
Het tijdstip De test kan op ieder moment van de dag worden uitgevoerd. Het liefst niet met ochtendurine. Het is wel belangrijk dat het testen op alle achtereenvolgende dagen ongeveer op hetzelfde tijdstip gebeurt. Volgens de gebruikaanwijzing kan het op ieder moment van de dag. Maar het liefst niet met ochtendurine... Tja. Misschien zegt ieder merk daar ook weer het zijne over...
@xMamaDianax: nog niet ah wachten maar al wel bijna vandaag vele dikkere streep op de ovutest... Dus ei is onderweg, precies volgens schema overigens...ook erg prettig! En over dat meekletsen, ik post zo meestal zo 2 x p dag, maar wordt hier nu toch al wel wat drukker @Giegel: Ik test nu voor de 3e maand met matcare ovu, ik gebruik deze maand voor het eerst de strips. EN ik ben zeer tevreden over beide testjes. Hij geeft paar dagen voordat ie posi wordt licht streepje om vervolgens ineens n dikke vette streep neer te zetten. Succes ermee! @majo: dat is per ovutest verschillend.. BIj matcare moet ik bv niet met ochtendurine opvangen. Het liefst moet er tussen ochtendurine en volgende plasronde 4 uur zitten zonder teveel te drinken. Ik probeer me hier dan dus ook altijd wel aan te houden, en ze werken prima op deze manier. Maar er zijn idd ook testen die je juist wel met ochtendurine doet. Maar dat staat allemaal netjes in de bijsluiter 8) @alle ongimeiden: Super balen en heel veel succes, hopen dat het dringen geblazen wordt op de ROZE TREKKER @alle klusserzzz (incl moi ) TOI TOI TOI!
Zodra de ovutest een dikke vette streep laat zien, heb je binnen 20-48uur een ei-sprong als ik het goed heb onthouden? Het maakt dus niet uit of ik de cassette neem of de strips. Dan moegen ze de plastic hoesjes houden voor die 5 euro. Nu nog bedenken wanneer ik zal gaan beginnen, op dag 8 of 10 Dankjewel en succes met klussen! Groetjes, Giegel