NOD juli 2008

Discussion in 'NOD forum' started by natjes, May 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vanillivi

Vanillivi Actief lid

Jun 17, 2008
    401
    0
    0
    Hier precies hetzelfde. Dinsdag nod, maar wilde eigenlijk al vandaag, maar toch maar maandag of dinsdag...
    Zooooooooooooo spannend hier. Ik heb echt alle symptomen die ik bij de eerste vorig jaar ook had!
    Ook heb ik een hele stipte cyclus van 28 dagen en nu ineens eergisteren en gisteren 2 x een beetje roze afscheiding....pffffff hoe maak je iemand gek...

Ik duim voor iedereen en alle nieuwe zwangere gefeliciteerd! :D

@ Fioon sterkte, maar bloed hoeft niet altijd te betekenen dat het mis is! ;)

2. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ohhh meis....

3. fioon

fioon Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,361
    1
    0
    Flevoland
    Vanillivi, succes! Ik duim voor je...

Hier nu nog steeds bloedverlies, rood met hele kleine rode 'vlokjes' erin.. heel apart..... Denk dat het niet goed is gegaan.. :(

4. daantje27

daantje27 Actief lid

May 19, 2008
    182
    0
    0
    @fioon kwam er een tweede lijntje binnen de 15 minuten? na 15 minuten als er dan een lijntje verschijnt is het vast een indrooglijntje.

5. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Fioon ik duim nog even verder voor je.. Sterkte!
    Ik heb net te horen gekregen dat ik er een achterneefje bij heb! Ik ben superblij voor mijn nicht maar dat doet mijn verlangen alleen maar groeien.. ;)

6. fioon

fioon Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,361
    1
    0
    Flevoland
    Streepje kwam binnen 10 minuten.

Nog steeds bloedverlies hier. Raar, waarom was het streepje vandaag dan duidelijker dan gisteren? :(

7. natjes

natjes Niet meer actief

heb je er ook krampen bij fioon?

8. fioon

fioon Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,361
    1
    0
    Flevoland
    Ja, nouja een klein beetje. Dat had ik in mijn vorige zwangerschap ook, krampen, maar dan zonder bloedverlies. De krampen zijn nu wel minder dan toen, maar wel heel licht zeurderig gevoel af en toe...

9. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    @ Fioon het kan makkelijk ook een innesteling zijn! Ik duim voor je! ;)

10. fioon

fioon Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,361
    1
    0
    Flevoland
    Bij mijn vorige zwangerschap (bevalling) ben ik na de bevalling gecurreteerd omdat er een stukje van de placenta achter was gebleven, daardoor bleef ik bloeden.

Misschien heeft het daar wat mee te maken?

Toch blijf ik bang dat het niet goed is, ik blijf bloedverlies houden, rood (donker rood) en je voelt het ook bij het afvegen, net als menstruatie :(

11. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Fioon...hoop dat het toch nog goed gaat meis...knuffel!

Liefs
    Syl

12. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    @ Fioon, sterkte meid en ik hoop dat het toch goed gaat!

Hier nog geen duivels te bekennen.
    Heb wel ongi-krampen en pijn in mn onderrug, maar verder niet het gevoel dat de duivels eraan komen. Mijn temp is nog erg hoog (37,8), maar ik heb niet het idee dat het raak is.

Groetjes,
    Giegel

13. noppie

noppie Fanatiek lid

Mar 7, 2008
    2,026
    0
    0
    utrecht
    Spannend hoor Giegel, ik duim voor je!

@ Fioon: bij de februari-mama's zit ook iemand die bloedingen heeft af en toe, maar ook al een kloppend hartje heeft gezien. Misschien gaat het toch nog wel goed? Test anders over 2 dagen nog eens op HCG ofzo?

14. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

Aug 1, 2007
    1,281
    0
    0
    @ Fioon, sterkte !

@ Giegel, ik zie dat jij vandaag mag testen! Al gedaan?

15. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

Feb 15, 2008
    1,890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    @fioon: sterkte meis, ik duim voor je dat het gewoon goed is!

@rest: ook sterkte, met wachten, of testen (roze!), of klussen...

hier net een nega ovutest (de laatste van twigger), en gister nog goed geklust. ik schuif dus aan op de wachtbank. met thee, en chocola en fudge. wie wil ook?

16. sim80

sim80 Fanatiek lid

Mar 28, 2008
    1,329
    0
    0
    O Fioon toch, meid wat vervelend. Ja heb eigenlijk geen advies, ik denk dat je gewoon maar even moet afwachten. Ik duim voor je.

17. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Ik heb nog niet getest........
    Ben bang dat ik negatief test, dus ik wacht nog een paar dagen of test morgen. Mijn cyclus is vrij constant dus wat dat betreft zou ik morgen kunnen testen als de duivels er dan nog niet zijn.

Groetjes,
    Giegel

18. marooz

marooz Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    1,444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    @natjes; alles is mogelijk. Het kan zijn dat je eitje later ingenesteld heeft. Na een bevruchting kan een bevrucht eitje wel een week in je baarmoeder rondzwemmen op zoek naar een geschikt plekje... ;) daarom is het ook zo dat als de eerste negatief is, en je na een week nog niet ongi bent, je dan nog een test moet doen (is net die week speling) Dus het kan nog! Ik duim voor je meid!
    Als het idd zaterdag je innesteling was, dan kun je in de loop van de week positief testen, ik zou zeggen probeer een week te wachten!

@Fioon; bloed zegt niet altijd wat meis, maar alshet wel mocht doorzetten, zou ik wele even contact met je huisarts opnemen. Dan is het hoogstwaarschijnlijk toch een vroege miskraam. Aan de lijntjes te zien is er HCG... dus ik duim voor je. Bij een ander IUI topic zat ook iemand die echt een hele tijd flink bloed verloren is maar toch echt wel zwanger is! Dus duim heel hard meis!

@alle nieuwe zwangeren, gefeliciteerd, en strooien dat HCG!

19. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

Aug 1, 2007
    1,281
    0
    0
    Wow, knap dat je 't nog een paar dagen kunt volhouden..
    RESPECT :)

20. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

Aug 1, 2007
    1,281
    0
    0
    Heej Marooz,

Ik zie dat jij morgen de inseminatie hebt!
    Veel succes!

Share This Page