NOD juli 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 20 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0

Ik kan je misschien nog wel gerust stellen, ik heb met de vorige zwangerschap pas met 12 dagen overtijd positief getest.

2. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Echt waar joh? Dan is er voor mij ook nog hoop, al moet ik zeggen dat die hard minder wordt...
    Heb vanmorgen toch maar een testje gedaan en die was negatief, maar ben wel 3 dagen overtijd met zo nu een dan heeeeeeeeel licht bloedverlies bij afvegen.

3. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    ik ben 8 dagen overtijd ,,, geen spoor van bloed te bekenen en geen spoor van ongi pijn/kramp..
    snap er niet zoveel van maar ik wacht en ben er niet veel mee bezig toch heb ik een sterk gevoel at ik zwanger ben zoon voorgevoel,, ik heb een donkere pigment streep lopen heel lichtjes van af mijn navel tot schaambot... en rond mijn tepels soort van puistjes en duidelijke aders maar meer niet ........... hoop ook dat ik pas met 12 dagen positef test ,,,,,,

sim80 : was dat dan ook je eerste test of had je darvoor ook al gestest en welke test?

marb : super gefeliciteerd helmaal TOP ! dank je wel voor het hopen van mij :)

4. natjes

natjes Niet meer actief

@chrissie:

Zelfde klachtjes als afgelopen dagen, ook erg moe nu maar ja... We wachten nog maar af!

Nog steeds niet ongi trouwens!

5. natjes

natjes Niet meer actief

Weet wel als ik over 2 weken nog negatief test en niet ongi ben, direct de gyn bel voor onderzoek. Heb geen zin in weer 4 maanden niks door cyste oid!

6. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    ooh ja idd heeeel erg moe ik ben vandaag pas om 3 uur in de mddag wakker geworden! en sliep al om 2 uur vanacht ! Oo..

7. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    ik ben 8 dagen overtijd ,,, geen spoor van bloed te bekenen en geen spoor van ongi pijn/kramp..
    snap er niet zoveel van maar ik wacht en ben er niet veel mee bezig toch heb ik een sterk gevoel at ik zwanger ben zoon voorgevoel,, ik heb een donkere pigment streep lopen heel lichtjes van af mijn navel tot schaambot... en rond mijn tepels soort van puistjes en duidelijke aders maar meer niet ........... hoop ook dat ik pas met 12 dagen positef test ,,,,,,

sim80 : was dat dan ook je eerste test of had je darvoor ook al gestest en welke test?

marb : super gefeliciteerd helmaal TOP ! dank je wel voor het hopen van mij

8. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
  9. sim80

sim80 Fanatiek lid

28 mrt 2008
    1.329
    0
    0
    Ik had daarvoor al 2 testen gedaan allebei negatief. Een van de apotheek en een van sensitest. De laatse was op de 7de dag. Heb toen op dag 12 een CB test en die was kei positief. Ik denk dat ik gewoon nog te weinig hcg in bloed had.

10. EssieErie

EssieErie Lid

27 apr 2008
    37
    0
    0
    werkster
    Oke Sim80 dus er is nog hoop! daar ben ik blij om....
    Maar toch probeer ik niks meer te hopen. Ze zeggen ook wel is dat hoop en denken dat het miss raak is er alleen maar voor zorgt dat je ongesteldheid uit blijft...?

@Puzz
    We zijn bezig voor ons eerste kindje ja, ben er echt aan toe! En jullie...?
    Ben nog jong, maar lijk wel alsof ik ben geboren om moeder te worden haha, vast herkenbaar bij vele!
    Bedankt voor je tip over de ovu testen en ei sprong, ga het zeker in de gaten houden de volgende keer (al heb ik nog een klein hoopje dat dát miss niet nodig is)...
    xxx Es

11. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik hoop ook voor je dat het niet nodig is ;)
    Dat je overtijd bent is een goed teken!

Ik ben ook "nog" maar 25
    Ben al bezig voor een kindje sinds ik 23 was...

Ik gebruik clomid om mijn homonen wakker te maken,want die maakt mijn lichaam niet aan van zichzelf
    Daarom duurt het allemaal een beetje langer

12. marooz

marooz Fanatiek lid

3 jun 2008
    1.444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Meiden wat zijn we weer lekker aan het kletsen! ;)

@Sjors; als ik het goed heb staat BAM voor bewust alleenstaande moeder toch? Dit ben ik niet, ik ben nu 2 jaar getrouwd. Maar heb wel respect voor BAMmers, petje af als je alles "alleen" door maakt!

Eerder werd een vraag gesteld of iemand ook later positief kan testen en dat kan zeker! Dus geef de moed nog niet op, zoalng die duivels er niet zijn is er altijd een kans!

@fioon; jammer meis, ik denk dat je met "stukjes", kleine donker rode stukje bedoelt? Dat is idd je baarmoederslijmvlies wat uit je baarmoeder afgestoten wordt.... sorry meis ziet er toch niet rooskleurig uit :(
    Wat je kan doen is het bloeden even afwachten, mochte het zo zijn dat het erg lang duurt, of dat het erg wordt, neem dan even contact op met je huisarts....just in case!

@puzzcat! Ik ben ook nog maar 25, en nu 2 jaar bezig! gebruik je alleen clomid?

13. puzzcat24

Ja voor nu wel,moet nog 2 rondes voor ik de grote half jaar grens heb bereikt
    En wil ik dat er meer onderzocht word,want dit word het niet...

14. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    jeetje dames dat is inderdaad wel lang en vast heel erg moeilijk vor jullie.
    ik zou willen dat ik iets voor jullie kon doen....

Fioon wat vervelend voor je, ben je eerst heel erg bij en dan nu dit

hebben jullie er ook last van dat het na het klussen voor je gevoel allemaal zo lang duurt voordat je iets weet?

15. puzzcat24

Het komt hopelijk allemaal wel goed ;)

En ja het duurt dan echt heel lang bleeggh...En als je nod is en je nog niet ongi bent op die dag dat is ook hel...Ben je constant aan het broekloeren

16. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Dat komt me bekend voor :p

17. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Oh marooz nee ik dacht dat alleen omdat je ook aan inseminatie doet, maar dat heeft een andere reden begrijp ik ;)

18. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Het zijn indaad donkerrode ieniemini klontjes/streepjes.

Kan het er misschien mee te maken hebben met dat ik na mijn bevalling gecurreteerd ben (omdat er een stukje van de placenta was blijven zitten)
    Dat misschien bij een nieuwe zwangerschap er nog stukjes loslaten ofzo?

Als ik bijvoorbeeld morgen ochtend zou testen en de test is super donker, dan kan ik nog enigszins hoop hebben. Is de test even licht of lichter, dan is het foute boel... Dan heb ik ten minste een beetje een idee. Toch? :rolleyes:

19. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    fioon, gewoon doen wat jij fijn vind

20. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    zie dat je 1 dag over tijd bent, wanneer ga je testen?

verder moet is zo lachen om die vlieg, dacht echt dat er 1 op mijn scherm zat en heb geprobeerd om hem weg te halen, hahaha

Deel Deze Pagina