Ik ben helaas ongi geworden, cyclus was nu 26 dagen (heb wel tarwekiemolie geslikt erbij) wie weet hihih.
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde &Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup &penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf & Bonsai & Juud & poohbear226 15 : hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & dib & tomnaat & Ilonaa 16 : Natjes & Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Kippie75 & Loesmari 18 : Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora 21 : Tammy77 22 : Nikita23 & Thalina & Coni 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 24 : Mnq & BeppieW & Nrg50 & Shannah & Kimmiej 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile 27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24 & ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva 28 : Lichtje & sim80 & Maria79 & Miranke 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon &Truus27 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan & Jessy83 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979 & jodie 195 passagiers voor de roze tractor! 23 Zwanger!!, 65 Ongesteld, 3 Negatieve test, 3 Twijfeltest, 4 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Weekendtesters Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb 3. MiaMel 4. Pookie66 Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 3. Jenna85 4. Giegel Testmarathon 16 Juli 1. Natjes 2. Madeliefjuh Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2.loesmari Weekendtesters Testmarathon 27 juli 1. NRG 2. Sim80 3. Mama Patricia Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen @Dib en @Maine, super jammer meiden, zal voor jullie duimen de volgende maand.
Jammer meid, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Hoop voor je dat de kans vaoor volgende maand een voltreffer is. Ik heb je trouwens al op rood gezet.
Meiden, zag dat jullie Miamel in de lijst wel al op rood hebben gezet, maar bij de testmarathon staat ze nog op roze, wil iemand van jullie dit de volgende keer ff veranderen als de lijst weer aangepast word?
Nou meid ik ga met je meedoen hoor. Is wel zo gezellig met z'n tweeen he. Hoop dat we elkaar kunnen bedwingen om niet eerder te testen.
Hoi meiden! Ik zie dat wij rond dezelfde tijd onze NOD hebben, van mij is rond 31 juli ...hopen dat het deze ronde wel luktt .... met de hoeveelse ronde zijn jullie al bezig? Nou die dove chocola is harstikke welkom, ik neem alvast een stukje ... maar ik mag nog niet op de wachtbank, moet nog flink klussen deze weeek! hahahah @ puzzcat24 ik zie dat je vandaag je eisprong hebt. Succes meid! k duim voor je aaaallleeee zwangeren gefeliciteerd!
hoii iedereen ik kwam ff een kijkje nemen hier maar wat is de maand juli toch nog veel roze geworden word er helemaal happy van
Jeetje zeg wat kletsen jullie veel ik ben 1 dag niet op het forum en heb een uur nodig om bij te lezen hahahaha. Alle nieuwe Zwangeren GEFELICITEERD! geniet ervan Fioon..K*t meis...sterkte Ik heb toch maar besloten om niet aan de Etos pillen te gaan (mijn cycles loopt prima en dat wil ik nie in de war hebben) maar eerst te stoppen met roken (oops) Ik heb vrijdagavond mijn laatste sigaret gerookt en moet zeggen dat het me goed afgaat behalve na het avondeten dan heb ik zo'n zin in een sigaretje maar niet gedaan
Hey Jessy voor mij is het de 2e ronde, dus ik verwacht er niet te veel van, maargoed het kan natuurlijk wel Ik ga morgen en woensdag insemineren. En jij veel plezier met klussen
@mama patricia, Dit word eigenlijk pas weer de eerste ronde na mijn miskraam. Ik ben nu 1 keer ongesteld geweest na de mk en ga er weer vanuit dat mijn cycles weer een beetje normaal is. Bij mijn vorige zwangerschappen waren ze eigenlijk meteen weer op orde. We hebben in ieder geval goed geklust, dus daar kan het niet aan liggen
ja lief heh? helaas is het niet mijn puppy, vond het gewoon heeel schattig ...... ik zie dat je zwanger bent, na hoeveel rondes ben je zwanger geraakt?
@sim80 oke dan is het net als bij mij dat het aan het klussen niet kan liggen! (Deze maand extra geklust) (Ik heb een maandje de vorige keer overgeslagen omdat ook mijn cyclus een beetje warrig was!)