Goedemorgen allen, ik heb gisteravond weer een nieuwe voorraad ovu testen besteld. Deze maand wil ik dan een mooi temp kaartje en een echt positieve Ovutest zien! Ik heb oook een test besteld voor mijn mannetje, ik ben gewoon veel te nieuwsgierig hoe die testen werken Leuk weekend projectje!
hoi meiden! Ben gisteren voor check weer naar de gyn geweest, de cyste is weg! Bmslijmvlies was goed dun dus we hebben groen licht! Hij wenste ons erg veel succes (haha). Hij gaf ook nog aan als ik deze maand weer zo lang niet ongi wordt als ik niet zwanger ben dat ik gelijk bij hem terug moet komen en niet bij de ha, hij vond dat de ha me toch iets te lang had laten wachten. (4 maanden)... Dus ik ben erg benieuwd voor deze maand! Gelukkig dinsdag 8 dagen op vakantie, tenminste lekkere afleiding!
nou meiden het wordt deze maand weer spannend nou volgens mij zit nu de meeste meiden rond hun eisprong en daar hoor ik ook tussen dus lekker ons best doen deze week lol lol duimpie hier van mij voor jullie gr sandra
Ik heb die test ook besteld. Was blij om te zien dat er niets mis was met zijn activiteit. Niet doen in je klusdagen hoor, zonde als alles in dat potje zit. matcare ovu testen zonder plastic, daar moet toch je urine opgevangen worden in een potje? Ik plas er gewoon overheen, Werkt net zo goed.
Dat is goed nieuws voor je vakantie natjes! Ik hoop voor je dat het een vruchtbare vakantie wordt! Ook lekker dat de gyn het wel serieus neemt en je weer naar hem terug kan indien nodig. Groetjes, Giegel
Hallo Meiden, Als het goed is heb ik vandaag mij eisprong? Maar ik heb al 3 dagen van een positieve ov-test. Altans beide strepen hebben dezelfde kleur. Meestal kleurt bij mij de ene streep donkerder als de controlestreep. Heb ik dan nu wel of niet een positieve test? Amy
Eitje? Waar blijf je nou? Ik voel je niet... zie wel wat vruchtbaarslijm(bah) Dus we klussen gewoon maar lekker door! Schijnt dat dit mijn meest vruchtbare dag is... dus vanavond... misschien voor en anders voor en na voetbal We zijn allemaal dus flink aan de klus... zie idd dat heel veel mensen in hun vruchtbare periode zitten SUCCES dames!
Nee in mijn ogen maken die plastiek hulsjes geen verschil, behalve in de prijs Ik zal zo ff foto van deze maand ( strips ) in mijn album plaatsen, die van vorige maand de casettes staan er ook nog in. Klussen is hier helemaal HOT op het moment Ik ben alleen ziekjes, heb slokdarmontsteking, dus dat is wel miinder. Ik begin ook zo op dag 8 a 9 veelste bang dat ik m mis Maar ik moet zeggen mijn cyclus is de afgelopen drie maanden keurig 2 x 28 dagen en afgelopen maand 29 dagen.. En aan mijn ovutest te zien gaat het deze maand weer netjes op tijd zijn.. Dus als ik jou was zou ik gewoon op dag 8 starten... Je hebt toch 5 euries bespaard op de casettes 8)
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & xMamaDianax 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan 4 : 5 : xgabyx & vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 6 : JedidJah & Fio & Puzzcat24 & Mara24 & Bamjolan & Pixie 7 : Bramtim & MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane 9 : Mama Van Keano 10 : Makey & patje & marb 11 : xMamaDianax & Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns & hanna1974 14 : Tischa82 15 : 16 : Jewel 17 : 18 : Natjes 19 : Roosje75 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : sanne1980 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 73 passagiers voor de roze tractor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 1 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Zo even de lijst up to date gebracht! IMD, Femmmy, hanna1974, marb en Jenna85 jullie staan erop!
Ik ben wel benieuwd hoe de testjes eruit zien Dan zal ik ook gaan starten op dag 8, voordat ik m'n ei mis. Slokdarmontsteking is wel heel erg vervelend en pijnlijk Heb je omeprazol gekregen of andere medicijnen? Hoop dat het snel beter met je gaat! Groetjes, Giegel
Heb je hierboven op de lijst gezet... Testmarathon 2 Juli Misschien dat ik met je mee doe... eerst even afwachten wanneer me eitje komt anders heefthet geen nut Mijn Nod kan tussen 2 juli en 11 juli zitten
en toen was het weer stilletjes Ach jah er zijn ook mensen die werken... ik straks ook... Maar lekker dichtbij... even een straatje uitlopen Ben wel een beetje nieuwschierig naar jullie werk? Ik werk in de thuiszorg als huishoudelijk hulp
hallo allemaal, deze maand voor het eerst ovu testen gebruikt. ik ben afgelopen vrijdag begonnen. die test was duidelijk negatief. zaterdag ben ik de hele dag onderweg geweest en heb ik niet kunnen testen. zondag direct een test er tegen aan gegooit. die was duidelijk positief dus goed geklust. maar toen ik gisteren weer teste was hij negatief. kan het dat je maar 1 dag positief test? of moet ik verder testen en was het mn ei niet. heb vandaag nog niet getest maar wil ik nog wel doen. dat doe ik later op de dag omdat ik zo weg moet. veel klusplezier voor de klussers en voor de wachters veel geluk. ik hoop dat jullie straks een posi test in handen krijgen included me. haha. xxx muppie
Misschien was die dan zaterdag posi geweest... volgens mij testen de meiden 2 dagen posi... maar heb eigenlijk geen idee ben ook pas deze maand begonnen en nog geen posi gehad
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & xMamaDianax 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan 4 : 5 : xgabyx & vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 6 : JedidJah & Fio & Puzzcat24 & Mara24 & Bamjolan & Pixie 7 : Bramtim & MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane 9 : Mama Van Keano 10 : Makey & patje & marb 11 : xMamaDianax & Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns & hanna1974 14 : Tischa82 15 : Linda27 16 : Jewel 17 : 18 : Natjes 19 : Roosje75 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : sanne1980 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 74 passagiers voor de roze tractor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 1 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Zo ik mag er ook weer bij. Hij is wel stoer hoor die tractor
hoi hoi heb ook maar ovu testen gekocht en etos pillen. we zijn er klaar voor we zijn alvast maar begonnen met klussen. iedereen heel veel klusplezier en succes!
Passagierslijst juli www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & xMamaDianax 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan 4 : 5 : xgabyx & vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 6 : JedidJah & Fio & Puzzcat24 & Mara24 & Bamjolan & Pixie 7 : Bramtim & MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane 9 : Mama Van Keano 10 : Makey & patje & marb 11 : xMamaDianax & Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns & hanna1974 14 : Tischa82 15 : Linda27 16 : Jewel 17 : 18 : Natjes 19 : Roosje75 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : sanne1980 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 75 passagiers voor de roze tractor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 1 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Zo ik mag er ook weer bij. Hij is wel stoer hoor die tractor
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & xMamaDianax 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan 4 : 5 : xgabyx & vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 6 : JedidJah & Fio & Puzzcat24 & Mara24 & Bamjolan & Pixie 7 : Bramtim & MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane 9 : Mama Van Keano 10 : Makey & patje & marb 11 : xMamaDianax & Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns & hanna1974 14 : Tischa82 15 : Linda27 16 : Jewel 17 : 18 : Natjes 19 : Roosje75 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : sanne1980 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 75 passagiers voor de roze tractor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 1 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen