Nou Elke dat vind ik nu echt jammer om te lezen, had wel goede hoop voor je. Heel erg veel succes volgende maand, ik zal je volgen
AHA! zoo zit dat ! Nou meid, succes en heel veel respect daarvoor! vind dat echt goed van je ...nou wie weet raken we zwanger deze maand! we hebben onze nod rond dezelfde periode dus we spreken nog wat af om te testen, haha, als je het kan volhouden natuurlijk! ( of als ik het kan volhouden..... )
Balen Elke, maar je hebt nu inderdaad duidelijkheid! Meer succes in de volgende ronde waar ik je vast nog wel tegenkom. Groetjes, Giegel
Ik Ren me een ongeluk met mijn zakje om het op te vangen! 1.2.3. trippel trippel trip...jump jump en HOPLA in mijn zakje GEVANGEN
Bedankt allemaal lieve meiden! Ik hoop het niet voor jullie, maar zou het wel gezellig vinden jullie weer tegen te komen in augustus...Jullie snappen me vast wel: bouw je net een beetje het contact op, kun je alweer vertrekken! Nou ja, ik duim voor jullie!
Balen Elke.. op naar de volgende ronde dan maar he..? Bedankt Jessy, we lopen wel aardig gelijk ja leuk! En die testafspraak daar komen we nog wel op terug
Bij deze is ie van jou! Hopelijk levert hij jouw net zoveel op als hij bij mij heeft gedaan! Elke; wat jammer dat je ongi bent geworden! Maar in ieder geval is al het gedoe met testen e.d. je bespaart gebleven! Hopelijk brengt augustus je meer geluk! *knuf*
Jessy83 Ik ga over 4 dagen ook voor je duimen meid! Btw kan iemand mij op de test marathon ztten voor 27 juli?Thnxie alvast
@elke1976 ik snap wat je bedoelt dat heb ik nu ook al een paar keer mee gemaakt! ( Wat wordt nu je bevallingsdatum nu je in augustus nod passagiers lijst zit? Kom je dan bij de april mama's? Misschien treffen we elkaar dan wel weer *Zelf zit ik bij begin april uitreken datum*! )
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde &Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup &penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf & Bonsai & Juud & poohbear226 15 : hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & dib & tomnaat & Ilonaa 16 : Natjes & Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Kippie75 & Loesmari 18 : Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora 21 : Tammy77 22 : Nikita23 & Thalina & Coni 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 24 : Mnq & BeppieW & Nrg50 & Shannah & Kimmiej 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile 27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24 & ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva 28 : Lichtje & sim80 & Maria79 & Miranke 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon &Truus27 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan & Jessy83 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979 & jodie 195 passagiers voor de roze tractor! 23 Zwanger!!, 65 Ongesteld, 3 Negatieve test, 3 Twijfeltest, 4 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Weekendtesters Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb 3. MiaMel 4. Pookie66 Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 3. Jenna85 4. Giegel Testmarathon 16 Juli 1. Natjes 2. Madeliefjuh Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2.loesmari Weekendtesters Testmarathon 27 juli 1. NRG 2. Sim80 3. Mama Patricia 4. Puzzcat24 5. Ppa Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen @elke, je staat helaas op rood @puzzcat24 je staat bij ons op de 27ste. word lekker druk daar zeg. @Ppa, heb je er voor de voorzichtigheid er toch maar bij gezet Zo en nu duik ik lekker mijn bedje in, welterusten meiden
Even off-topic: Angelina Jolie is bevallen van een tweeling: Knox en Vivienne! En nu ga ik slapen, al dat geklets hier put me uit Welterusten allemaal!
Dag lieve allemaal, Wat is er weer veel gebeurd in zo'n weekend! Snel bijgelezen: gefeliciteerd voor de nieuwe zwangeren, juli is echt een topmaand! Heel jammer voor de ongestelden, en fioon, ook wat een teleurstelling zeg! Hier: Het kamperen was dit weekend erg leuk, maar het klussen is minder goed gelukt Ik baal er wel van hoor... Een vraag voor ovu-test gebruikers: ik verwacht mijn ei dinsdag, en heb nu drie dagen getest (matcare midstream), waarvan de 1e dag geen enkel streepje (wel de controle streep natuurlijk), de tweede dag een lichte, en de derde dag vandaag weer helemaal geen streepje! Wat kan dat betekenen? Ik ben er wel verward door: komt er nou geen ei, is mijn ei al geweest maar te vroeg...? Fijn als iemand met ervaring hiermee het kan toelichten...
helaas kan ik je niet helpen, gebruik geen ovu testen Vraagje: Wanneer zijn jullie ovu testen gaan gebruiken?