Ik kom volgens mij als ik zwanger zou raken idd bij de april mama's... Jij bent jij al zwanger begrijp ik uit je woorden? Ik heb even de lijst niet voor me.... Slaap lekker meiden die naar bed gaan!
Ik heb die met pipetje van kruidvat gebruikt en vind het op zich wel een handige test. Alleen de uitslag beviel me niet echt Die van Clear Blue vind ik vrij prijzig.
Inderdaad die van CB zijn ook erg duur en vooral die digitale. Dan zou ik nu waarschijnlijk voor de matcare of sensitest gaan.
Is geen stomme vraag Jessy, ik wil bewust alleenstaand moeder worden, ik doe dus aan zelfinseminatie via een donor.. En Debsje bedankt
Ik liet me aanstaande de vorige keer de uitvoering doen met het pipetje hij vondt het wel een handig dingetje! Daar voor had ik sensitest dipstick maar die vondt ik nogal prielerig Eind resultaat van de testers is nog het belangrijkste!
Thanks Debby! (en Marb ook nog trouwens!) Hopelijk is het voor de anderen hier snel raak, succes! Ik lees hier nog gewoon mee hoor.
Nou Elke dat vind ik nu echt jammer om te lezen, had wel goede hoop voor je. Heel erg veel succes volgende maand, ik zal je volgen
AHA! zoo zit dat ! Nou meid, succes en heel veel respect daarvoor! vind dat echt goed van je ...nou wie weet raken we zwanger deze maand! we hebben onze nod rond dezelfde periode dus we spreken nog wat af om te testen, haha, als je het kan volhouden natuurlijk! ( of als ik het kan volhouden..... )
Balen Elke, maar je hebt nu inderdaad duidelijkheid! Meer succes in de volgende ronde waar ik je vast nog wel tegenkom. Groetjes, Giegel
Ik Ren me een ongeluk met mijn zakje om het op te vangen! 1.2.3. trippel trippel trip...jump jump en HOPLA in mijn zakje GEVANGEN
Bedankt allemaal lieve meiden! Ik hoop het niet voor jullie, maar zou het wel gezellig vinden jullie weer tegen te komen in augustus...Jullie snappen me vast wel: bouw je net een beetje het contact op, kun je alweer vertrekken! Nou ja, ik duim voor jullie!
Balen Elke.. op naar de volgende ronde dan maar he..? Bedankt Jessy, we lopen wel aardig gelijk ja leuk! En die testafspraak daar komen we nog wel op terug
Bij deze is ie van jou! Hopelijk levert hij jouw net zoveel op als hij bij mij heeft gedaan! Elke; wat jammer dat je ongi bent geworden! Maar in ieder geval is al het gedoe met testen e.d. je bespaart gebleven! Hopelijk brengt augustus je meer geluk! *knuf*