Nu ik op de wachtbank zit wil ik graag thee maken voor jullie! Ik ga even kijken wat voor thee ik heb... Ik heb de gewone thee is dat goed? Met een lekkere koekje erbij!
[quote="Sjors82" Ik heb ook nog een vraagje over ovutesten! Als er staat dat zodra hij positief is dat je eisprong binnen 12-48 uur is, hoe kan het dan dat ik vorige maand 3 dagen achter elkaar een positieve test had? Ik had op 19, 20 en 21 juni allemaal rond 17 uur een smiley, dus echt positief, niet met die streepjes. Wanneer heb ik dan mijn eisprong gehad?[/quote] Ik gebruik ze zelf niet, maar je kan meerdere vruchtbare dagen hebben, dus ook meerdere posi ovu-testen. Zodra ze weer negatief worden, gaat je ei binnen 12-48 springen, dacht ik. Dus waarschijnlijk was 22 juni je eisprong.
Goedemiddag meiden? Ik zit vooralsnog op de wachtbank... lekker een kopje thee! Blegh vanmorgen is mijn temp ineens 0.4 graden gezakt.... ik hoop niet dat mijn ongi er aankomt, bij de tampontest in ieder geval nog niks. Nu hoop ik maar op een innestel dipje op dag 10 dpo .
Hmzz ik zit trouwens voor de eerste keer op een cyclus van 28 dagen... normaal wordt ik altijd stipt op dag 27 ongi, zelfs wanneer ik een laat ei heb op dag 20 ofzo. Zou het? Nee niet aan denken!
Ik denk dat ik toch naar augustus verhuis Zonet zag ik wat roze toen ik naar de wc ging. Heeft iemand een tip voor mij voor de cyclusduur als het doorzet? Ik zit nu op 30 dagen en de vorige keren 28, 27 en 26 dagen....... Groetjes, Giegel
Ik heb gisteren getest met een ovutest maar ik zag maar een heel klein streepje, als de innesteling nog niet geweest is is dat eigenlijk wel logisch en als een ongi eraan komt ook natuurlijk. Ik denk (ik hoop) dat ik vrijdag kan testen.
@Giegel, kan het niet komen door die ETOS pillen? Lees vaak dat ze cyclus verkorten, maar ook dat ze bij mensen die al een mooie cyclus hadden ineens de boel gaan verlengen.
@Giegel jammer zeg als het mocht door zetten Echt een tip heb ik niet voor je helaas zit ongeveer in het zelfde schuitje als het om cyclus gaat. De vorige keren had ik cyclus dagen erbij van 26, 23 ,29 (Weet dus hoe erg je ervan kunt balen vooral jij nu ,nu je een keer op je hoogste cyclus dag zit ) @Dizzy ik hoop het ook voor jouw dat je vrijdag kunt testen!
Ok bedankt voor de uitleg, daar kan ik wel wat mee Ik heb alleen altijd begrepen dat je ei springt vanaf het 1e moment dat hij positief is, en niet vanaf het laatste moment.
Hoi PPA, PCO is in het kort 'hormoongetrubbel' haha. Het staat voor polycysteus ovarium. Door onenigheid in je hormoonhuishouding rijpen er teveel eicellen, door dezelfde onenigheid ovuleert er echter geen enkele van. Al die rijpe eicellen vormen in je eierstokken vervolges cystes. Die zijn vaak erg pijnlijk bij menstruatie enzo. Ikzelf ben nog niet zo overtuigd van de mogelijkheid van die diagnose. Ik heb nauwelijks last van menstruatiepijn, veel vrouwen met PCO hebben overbeharing maar daar heb ik ook geen last van. Verder heb ik drie weken geleden voor het eerst een positieve ovulatietest gehad (goed gebruik gemaakt van het moment natuurlijk) dus kan er (volgens mij) geen sprake zijn van anovulatie, dan zou je ook niet positief kunnen testen volgens mij. Even wat anders: Wat hebben jullie allemaal veel tijd om te posten hier. Ik zie sommige namen meerdere keren op een dag langs komen en dat 7 dagen per week! Ik heb vandaag toevallig vrij dus veel vrije tijd maar de rest van de week werk ik gewoon fulltime en dan heb ik 's avonds echt niet de energie over om nog 's uitgebreid het forum door te gaan spitten. Dat is ook meteen de reden dat ik me niet zal ontwikkelen dat een heel fanatieke forumbezoekster haha
Dat dacht ik ook en zo lees ik het ook in de bijsluiter, als je een positieve ovu-test hebt springt je ei binnen 12-48 uur...
3 Dagen lang een positieve test is vaak dat een ei niet wil springen.. of dat je 2 eisprongen vlak achter elkaar hebt. Maar je kan niet met zekerheid zeggen welke dag je ei nu is gesprongen, dat wil ook wel eens verschillen namelijk.