Ja maar het is in mijn geval belangrijk dat ik het goed inschat, omdat ik aan zelfinseminatie doe.. Anders was ik inderdaad gewoon lekker aan de klus gegaan en no worries
.. 2 eisprongen achter elkaar is niet mogelijk hoor. en een ei dat wil springen ook niet, want juist de lh piek (de posi ovu test) geeft aan dat het ei bezig is met 'bijna te gaan springen'. 3 dagen posi ovu test kan wel: je 1e test was dan zo ongeveer PRECIES op het begin van de piek, en de piek kan 48 uur, dus 2 dagen aanhouden. kortom: op dag 1 heb je nét de piek te pakken, op dag 2 het midden en op dag 3 nog nét het einde van de piek! opzich super want zo heb je alle kansen en waarschuwingen om te klussen! ik heb wel eens een eisprong gemist, qua posi ovu test dan, omdat ik net vóór en net ná de piek testte.. sindsdien test ik altijd 2x op een dag: ideaal! raar, ik voel geen pre-nod-test-drang... ik begin een beetje terug te krabbelen denk ik bang dat ondanks superklusfrancevacance we niet zwanger zijn! zo, nu weer lekker de tuin in. nog een hele week vrij dus geen nachtelijke berichtjes van mij. klingel is helemaaaaaaal bijgerelaxt! (volhouden!) liefs! klingel.
Nog een weekje wachten Klingel dan weet je het. Wij zeiden gister precies tegelijk: deze maand is volgens mij heel vruchtbaar, daarn maar geklust. Het klopt wel toch dat je rond je ei extra zin hebt?
@jodie: wat jij zegt herken ik! ik heb vorige maand ENORM gemerkt dat ik meer zin had! mijn hele lichaam 'hunkerde' naar KLUSSEN daarom (onder andere) was ik ook een beetje overtuigd van dat het wel eens raak kon zijn.. niet dus! maar, je lichaam geeft los van een heleboel nep-symptomen ook een heleboel echte symptomen voor vruchtbaarheid aan! mooi wel he! alleen, wanneer luister je nou wel en wanneer nou niet naar lichaam? mijn lichaam zegt niet zoveel de laatste dagen: temp is wel bijna 37 (normaal 36.4) maar dat zegt ook niks... arghhhhhh!
Bedankt voor de info klingel klinkt wel logisch wat je allemaal zeg Ja jodie ik word ook altijd wat 'hitsiger' rond mijn eisprong haha gek is dat he, alleen kan ik er weinig mee :s
Ik temp nog niet, wel nu voor het eerst ovu testen om inzicht in mijn cyclus te krijgen. Ze zeggen ook wel dat van te vaak klussen de kwantiteit van het zaad minder is, dus minder cellen. Nou zaterdag geklust en daarvoor 2 dagen niet ofzo en nu posi ovu-testen, ach je weet het nooit. Het moet gewoon raak zijn en anders is het pech... Zit pas in de 3e ronde, dus veel klagen heb ik niet... Wij vrouwen zijn weleens wat ongeduldig haha. Heb mijn mannetje even ge-smst dat hij snel thuis moet komen na zijn werk
Waarom heb je gekozen om bam moeder te worden? Als je niet wilt antwoorden hoeft niet hoor...maar je bent nog jong dus vroeg het me af...
He sjors en puzzcat dat is idd de afkorting van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dat houdt in dat het eitje in de eileider is vast blijven zitten en dus niet in de baarmoeder terecht is gekomen, waar het eitje zich normaal zou gaan nestelen. En bij mij is het geluk dat ze de natuur zijn gang kunnen laten gaan waardoor de schade zo beperkt mogelijk blijft. Maar wat precies de schade zal zijn weet ik dus pas achteraf dmv een buikfoto die ze maken en door alle echo's die ik krijg. Want zou ik geopereerd eraan moeten worden. Dan is de kans heel groot dat ze of aan de rechterkant in mijn geval de eileider of eierstok zouden beschadigen en moeten verwijderen. En tot nu toe gaat het best redelijk. HCG en bloedstolsel in lichaam worden al minder. En stel dat het idd ernstig beschadigd is dan kan ik alleen nog maar zwanger worden via linkerkant, maar dan heb je nog maar 80% kans om zwanger te raken en het duurt waarschijnlijk langer, omdat lichaam daar ook aan moet wennen, om maar via 1 kant te bevruchten. Normaal gaat het om en om. Maar goed dat is allemaal nog afwachten hoe we straks verder moeten gaan. xxx JOyce
Hmm Ging net even plassen en wat denken jullie? Juist ja......kheb de lijst aangepast, hoop dat ik het goed gedaan heb. Cyclus heeft nu dus 50 dagen geduurd, als ik mijn gemiddelde van 45 dagen aanhoud, is mijn volgende NOD op 28 augustus.....ik verhuis alvast met m'n heel m'n hebben en houwen..... Succes aan alle wachtenden hier... Passagierslijst juli www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde &Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh & Marientje28 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon & 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup &penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf & Bonsai & Juud & poohbear226 15 : hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & dib & tomnaat & Ilonaa 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Loesmari 18 : Natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino & Lonnie26 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora 21 : Tammy77 22 : Nikita23 & Thalina & Coni 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 & Kippie75 24 : Mnq & BeppieW & Nrg50 & Shannah & Kimmiej 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile 27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24 & ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva 28 : Lichtje & sim80 & Maria79 & Miranke 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon &Truus27 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan & Jessy83 & Jodie 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979 197 passagiers voor de roze tractor! 23 Zwanger!!, 66 Ongesteld, 2 Negatieve test, 3 Twijfeltest, 4 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Weekendtesters Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb 3. MiaMel 4. Pookie66 Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 3. Jenna85 4. Giegel Testmarathon 16 Juli 1. Madeliefjuh Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. loesmari 3. Natjes 4. Lonnie26 Weekendtesters Testmarathon 27 juli 1. NRG 2. Sim80 3. Mama Patricia 4. Puzzcat24 5. Ppa Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Gefikst Kippie75
Oh jeetje jent dat is wel heftig.. hopelijk valt het allemaal mee voor je.. Bij Baby Boom was ook een meisje die had 2 keer een bbz gehad aan allebei de kanten en toen zijn ook links en rechts haar eierstokken verwijderd. Lijkt me echt erg! En jodie wil ik best op antwoorden hoor! Ik heb al jaren een kinderwens maar geen relatie, en die wens is zo sterk dat ik hem niet uit mijn hoofd krijg, dus heb ik de knoop doorgehakt en besloten dat ik er helemaal voor wil gaan. Ik wil niet later spijt hebben dat ik het niet gedaan heb, bovendien wil ik graag een beetje jonge moeder zijn.. Het zal heus niet altijd even makkelijk zijn maar ik volg mijn hart en ik kan niet wachten tot het zover is.. En voor degene die vroeg hoe we tijd hebben voor dit forum, persoonlijk ben ik ook gewoon aan het werk 4 dagen maar tussendoor kom ik vaak even kijken en een berichtje posten. Dan ben ik in 2 minuten weer weg.. Maar ik kom bijna niet meer aan mijn werk toe het is hier ook zo gezellig Ik ga nu dus weer verder..
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde &Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh & Marientje28 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon & 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup &penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf & Bonsai & Juud & poohbear226 15 : hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & dib & tomnaat & Ilonaa 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Loesmari 18 : Natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino & Lonnie26 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora 21 : Tammy77 22 : Nikita23 & Thalina & Coni 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 & Kippie75 24 : Mnq & BeppieW & Nrg50 & Shannah & Kimmiej 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile 27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24 & ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva 28 : Lichtje & sim80 & Maria79 & Miranke 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon &Truus27 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan & Jessy83 & Jodie 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979 197 passagiers voor de roze tractor! 23 Zwanger!!, 70 Ongesteld, 2 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 4 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Weekendtesters Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb 3. MiaMel 4. Pookie66 Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 3. Jenna85 4. Giegel Testmarathon 16 Juli 1. Madeliefjuh Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. loesmari 3. Natjes 4. Lonnie26 Weekendtesters Testmarathon 27 juli 1. NRG 2. Sim80 3. Mama Patricia 4. Puzzcat24 5. Ppa Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Beetje late reactie, maar 't klopt inderdaad. Vond het alleen wel raar zo plots een keertje een klein wekie te vroeg. Maarja... Kan wel vast weer oefenen. Ik ben namelijk weer tante geworden . En afgelopen week heeft m'n dochter voor het eerst sinds lange tijd een baby (acht maandjes oud) vastgehouden en ermee rondgesjouwd. Ze vond het geweldig. Wacht maar... denk ik dan... Weet niet of je het straks zo leuk blijft vinden. We zullen zien. Ik ga gauw weer even verder lezen . Groetjes, Maine
Oohhh wat zijn we hier ook een beppes! hahaha ik bn 1 dag aan het werk en kan 5 pagina's lezen hahaha Het wachtbankje wordt steeds confortabeler met thee en fudge en leesblaadjes.... haha Jent; gelukkig dat het op een natuurlijk manier gebeurd, maar nog steeds heftig meis... hoop dat het allemaal goed gaat. Sjors; bravo, en toch even hulde hoor aan alle BAMmers, vind het knap! Hier alles rustig, heb gister echt mijn eisprong gehad, haah dus de inseminatie was goed getimed Ik gebruik geen ovutesten, werken bij mij niet, en gelukkig heb ik een lichaam die me precies laat weten wanneer mijn eisprong is, namelijk door abnormaal veel slijm te produceren hihi Nou ja nu met de hormonen weet ik toch precies wanneer het is, lekker makkelijk... Meiden! ik ga er weer even vandoor! *knuff*
Ik heb nog een paar doosjes liggen (ze waren in de aanbieding) maar als het de volgende keer nog langer is dan stop ik met de Etos pillen. Of het nu doorzet weet ik niet, maar ik heb wat roze verlies dus ik denk dat de duivels er nu aankomen. Morgen moet ik sowieso bellen om een afspraak te maken bij de gyn i.v.m. medicijngebruik, dus misschien dat ik daar ook nog wat wijzer word. Groetjes, Giegel