zo ik heb mezelf er ook even bij gezet. deze maand begonnen met de eerste ronde, en ook ovu testen ( om door te krijgen wanneer mijn ei is ) eigenlijk zou ik vandaag mijn eisprong moeten hebben. ik heb al 3 dagen getest maar steeds krijg ik een streepje die je wel goed kan zien maar niet net zo donker is als het test streepje. en ik moet ook zeggen dat ik het best eng vind dat testen, dalijk heb ik helemaal geen eisprong... maar word wel netjes regelmatig ongi. succes dames! hopenlijk zijn we volgende maand allemaal zwanger! liefs
Bij FF is mijn VIP-trial afgelopen, nu weet ik niet meer wanneer hij mijn vruchtbare periode geeft... Flauw! Nu ga ik er maar vanuit dat mijn banner het juiste aangeeft. In ieder geval kunnen lief en ik vanaf vrijdag pas weer klussen, maar volgens mij komt ei ergens za-ma, dus dat lijkt me wel op tijd! Succes met klussen en wachten allemaal!
Hey meiden! Ik gaat ervandoor... kleine meid naar me schoonmoeder brengen en dan ff 3 uurtjes werken HEEL VEEL KIJKPLEZIER... NEDERLAND-ROEMENIË! Tot snel! Dikke Knuf van mij!
Ik heb zojuist de ov-test van Clear bleu gehaalt, helaas negatief. En met de matcare test twee streepjes van dezelfde kleur. Mijn temperatuur was vanmorgen wel 0.2 graden lager als normaal. Wat denken jullie?
Misschien is vandaag je ei en is je piek voorbij? Dat de clear blue gisteren positief had gegeven? Ik begin morgen (dag 10) weer met ovu testen. Ben benieuwd of ze deze maand weer zo licht blijven. Zo ja, dan heb ik gewoon een lage LH. Mijn vip is ook afgelopen bij FF. Ik vind het vooral lastig dat je die extra dingen niet meer ziet. Vond het wel handig zo'n online hoofdpijn kalender
hee mamadiana, dank je wel, jij ook heel veel succes! even een vraagje tussendoor mijn banner geeft aan dat ik vandaag mijn eisprong heb, maar ovulatie test niet... kan mn ei ook wat later komen? zit gewoon nu al te stressen en het is nog maar ronde 1!
Hee meiden, hier begint het ook al weer op te schieten, de klusdagen komen er al weer aan voor sommigen. Ik hoop dat jullie juli flink roze gaan maken! Jenna: Wat ontzettend balen meid! Ik had zo gehoopt dat je met me meekon naar de februari mama's...... Hopelijk ga ik je zien bij de maart mama's! Groetjes, Angela
Ha Soezah, Ik zit met hetzelfde probleem. Ik word er zelf ook zenuwachtig van. Helemaal omdat mijn temperatuur vanmorgen gezakt was. Normaal gesproken betekent dat de eisprong onderweg is. Als ik jou was zou ik blijven testen. En om de dag klussen dan maar? Dat is altijd goed. Amy
hoi Meiden, Ik zie dat ik pas over 5 dagen mijn eisprong heb, maar ik voel al wat gerommel in liezen en bm. dus ik denk dat het vandaag of gisteren was. Gisteren in elk geval geklust vandaag hopelijk een overwinnings klus Die vragen over de ovulatietesten weet ik niet, doe ik (nog) niet en tempen ook niet dus succes meiden. succes
Mijn eitje komt er ook weer aan dus ik mag weer klussen. Ovutesten en tempen doe ik niet dus ik vertrouw op mijn banner om de juiste dag aan te geven. Grappig dat er nog niemand op 4 juli zn NOD heeft.
@soezah, ze zeggen dat de meeste vrouwen 10-16 dagen voor hun ongesteldheid de eisprong hebben. Het kan dus best zijn dat de jouwe korter is dan de gemiddelde 14, waar de banner op gebaseerd is. FF= fertilityfriend.com, een website waar je je cyclus goed kan bijhouden. Ze geven zelfs een schatting van wanneer je eisprong zal zijn wanneer je onregelmatig bent. Helaas is de 'trial' verlopen, dus krijg ik niet meer die luxe opties.
Moet dit even kwijt hoor: hoorde vanochtend ergens knabellen. na goed kijken zie ik een muisje: schrik. hubbie erbij geroepen, hij doet zijn tuinhandschoenen aan en begeleid het muisje keurig naar buiten. maar nu is er toch nog eentje. Hij is wel schattig, maar ik schrik er steeds van. Hopelijk is hubbie snel weer thuis.....
Je bent niet de enigste. Vandaag twee ov-testen gedaan, één positief, één negatief... Dus ik ben hem ook kwijt.. zenuwslopend dit
Wij hadden ooit een muis in het studentenhuis waar ik woonde. Komt hij om een hoekje kijken iedereen...oooohhhhh.....Maakte hij onverwachtte bewegingen .....iedereen gillen
*breek in* het julimeiden hoe is het met jullie ? hier afwachtend op bericht van de gyn en anders mn ongi op 24 of 28 juni hopelijk niet tot juli maar mocht het wel zo zijn dan is het zo Ik houd jullie ook wel in de gaten hoor Dikke knufffffffff *breek weer uit*