Hoi, Ik wil me hier ook even melden. Ik heb 5 weken geleden een miskraam gehad. Nog niet weer ongesteld geweest. De banner klopt dan ook niet. Ik heb maar het gemiddelde genomen. Ik heb een tijdje afstand gehouden van het forum, wat mij veel rust heeft gebracht. Nu gaan we er weer volop tegenaan.
Dat bedoel ik, dat kan je toch niet weten, en ook zonder dat randjefietsen schiet dat zaad toch gelijk naar binnen? En dan heeft ie je vruchtbare slijm nodig om verder naar boven te komen. Dan kan je volgens mij randjefietsen wat je wil maar zo beinvloed je het niet. Zou der alleen maar een schrale doos aan overhouden......
@lautje: welcome back girl! @natjes: daar zat ik ook over na te denken laatst, 'schiet' dat zaad meteen naar binnen? ik neem aan dat het ergens in de buurt van de baarmoedermond geschoten wordt *pang* maar dat het dan wel zijn weg nog naar binnen moet vinden. met of zonder dat slijm. HOE DOEN ZE DAT? (en snappen die van mijn lief dat ook?) vragen, vragen......
Nou meiden, ik kan weer door... vanmorgen de tampontest, niks te zien! Al zo'n 11 maanden na het stoppen met de pil wordt ik 's nachts ongi en nu ineens midden op de dag . Mijn lf was dus deze keer 10 dagen. Het is zo vreemd; ik heb altijd een cyclus van 27 dagen, ei vroeg of ei laat maakt niet eens uit . Ben 2 weken geleden bij ha geweest en alles zag er goed uit en ik wordt niet doorgestuurd dus.
(randjefiesen Vrouwen die zwanger willen worden, gebruiken deze techniek om de baarmoedermond in het plasje sperma te laten dippen. Biologen geloven dat door dit 'zuig-effect' er makkelijker een bevruchting tot stand kan komen (quote 'zo moet dat') Ik kan het jullie zeker aanraden... hahahaha
het is wat he de dingen die je doet voor een beeb! als ik mezelf met die spartelende lange benen de lucht in zie gaan moet ik ook altijd erg lachen. lief kijkt er al niet meer van op, die weet toch dat ik niet geheel spoor heheheheh! maar eh, dat plasje sperma he (marooz ) dat ligt toch juist een beetje 'achter' de baarmoedermond? aangezien je lief zegmaar uhhmm nou ja eh hem er goed in stoot als ie klaar komt? ik denk dat zaadjes juist even een U-turn moeten maken heheheh 8) ga toch eens een camera ophangen daarbinnen. en een intercom installeren: immer gerade aus ! hehehheheheh! gniffel
*ligt ook helemaal dubbel om Klingel* Ik begrijp dat met die zaadjes ook nooit zo. Bij biologie kreeg ik altijd geleerd dat je zelfs zwanger kon worden als je sperma aan je vingers hebt en dan per ongeluk jezelf even aanraakt. Ja, hallo! Hoe kan het dan dat sommige mensen maandenlang gericht klussen en er niks gebeurt?!
ja hallo inderdaad ja! wij zijn sinds maart aan de klus en elke maand spek ik de kassen van clearblue ovutesten, matcare ovutesten, en ach ja doe er dan ook maar meteen de kassen bij van de etos het kruitvat en doe eens gek de schlecker! das lecker! niet dat ik, met mijn voorbeeldige 'rond-de-eispring-parings-dansjes', beloond wordt voor dit gedrag hoor! [-X welnee, laat die klingel maar schuiven en tempen en boeken lezen; tot ze een ons weet zeker! nou dan wel graag een ons van ONS beebje ja! :x errrrr sorry ik liet me even gaan en ik weet niet eens tegen wie of wat heheheh en nu: eten in de tuin! en snel een beetje! liefs klingel.
... breekt even in... had idd ook gehoord dat het schijnt te helpen dat de vrouw ná de man klaarkomt. Door samentrekkingen van de baarmoeder(mond) krijgt het sperma als het ware een extra duwtje in de goede richting schijnt het. Je kan uiteraard niet zeggen of je er idd echt sneller zwanger door raakt, maar proberen kan geen kwaad toch? Zal eerlijk zeggen dat ik dat extra duwtje wel aanlokkelijk vond klinken en er soms toch wel even werk van heb gemaakt ... geen idee of dat het uiteindelijke duwtje heeft gegeven, maar feit is wel dat ik nu zwanger ben. Motto: baadt het niet, dan schaadt het niet! Tot zover deze intieme openbaring En nog even wat hcg voor de liefhebbers: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG ...breekt weer uit...
Hihi die klingel.. Relax meid, jou tijd komt echt wel, daar geloof ik heilig in En reageer je maar lekker af op ons hoor no problem!
Helaas verhuis ik toch echt naar augustus. Het heeft doorgezet en de duivels zijn op bezoek Over twee weken moet ik naar de gyn, heb de verwijzing op zak en er was een wachttijd van twee weken. Morgen even een afspraak maken. Succes voor de klussers en de wachtenden! Gefeliciteerd voor alle zwangeren deze maand! Groetjes, Giegel
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde &Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh & Marientje28 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon & 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup &penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf & Bonsai & Juud & poohbear226 15 : hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & dib & tomnaat & Ilonaa 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Loesmari 18 : Natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino & Lonnie26 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora 21 : Tammy77 22 : Nikita23 & Thalina & Coni 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 & Kippie75 24 : Mnq & BeppieW & Nrg50 & Shannah & Kimmiej 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile 27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24 & ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva 28 : Lichtje & sim80 & Maria79 & Miranke 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon &Truus27 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan & Jessy83 & Jodie 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979 199 passagiers voor de roze tractor! 23 Zwanger!!, 72 Ongesteld, 2 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 4 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Weekendtesters Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb 3. MiaMel 4. Pookie66 Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 3. Jenna85 4. Giegel Testmarathon 16 Juli 1. Madeliefjuh Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. loesmari 3. Natjes 4. Lonnie26 Weekendtesters Testmarathon 27 juli 1. NRG 2. Sim80 3. Mama Patricia 4. Puzzcat24 5. Ppa Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen *ik heb mezelf op rood gezet