misschien kunnen we (voor degene onder ons die al langer bezig zijn) een inwendige tomtom uitvinden....?
Hi! Zou wel willen en zou wel het beste zijn, maar als ik niet ongi ben, ga ik de 23e testen, de 24e heb ik namelijk een saunadagje met een vriendin gepland en dan wil ik toch een testje doen voor de zekerheid. Maar bedankt voor de uitnodiging !
Was ik ook weer even! Het schiet alweer op deze maand: Heb vanmorgen eindelijk mn kruis gekregen bij FF, snapte ff niets van mn lichaam. Normaal voel ik mn eisprong meestal wel, maar volgens mij ben ik deze week te druk geweest om hem te voelen ofzo.. haha.. Ik zie dat er weekendtesters staan voor de 27e?! Nou, als ik dan nog niet ongi ben, test ik mee! Of ik dit de goden verzoeken?! hmm.. Nouja, afwachten maar weer.. Ik zit weer op het wachtbankje.. Nouja, heb toch liever de wachthangmat of hang liever op de lounchwachtbank.. whatever.. Wie regelt er wat lekkers?! Ik heb trek!
KLINGEL JE BENT GEWELDIG! JE weet hier de boel echt lekker luchtig te houden! heerlijk gewoon! En ik weet niet of het randjesfietsen echt helpt, maar lekker is het wel Nou meiden ik ga op bed! tot morgen!
@lautje79: GIL een inwendige tomtom ja dát is een giga idee: '' ga bij de volgende baarmoeder rechtsaf, alstublieft!'' @marooz: nou nou geweldig, ik probeer de spanning er ook maar een beetje af te ginnegappen hier hoor hihihhi.... (stiekum heb ik buikpijn en steekjes en kriebels enzo ik denk van de spanning arrghhh hummz...) trouwens, dat randjesdansen zal ik ook eens gaan proberen. of was het nou tobbefietsen? slaaplekker allemaal! *knuffelemoticon* van uitgeruste nietmeeroverwerkte nog1weekvakantiehebbende klingel.
@ mouse Je lijkt mij echt wel zwanger hoor meid! Bij deze gefeliciteerd! zet er maar over een paar dagen een nieuwe test bijin je album dan kunnen we allemaal een dikke streep zien.....jij mag mee op de roze tractor, ik wil oookk ! @ tomnaat ik zie dat je al kan testen! Ik duim voor je ! @ sjors morgen je ovulatie zie ik ! SPANNEND! @ mezelf klussen klussen en nogmaals klussen! dit zijn de vruchtbare dagn ..... en dan op de wachtbank ....zucht .....
goedemorgen dames update gisteren bij ha (plaatsvervangend) geweest. zegt dat het wel eens voorkomt dat je een maand overslaat. geeft geen medicijnen. moeten gewoon afwachten. als we in okt nog niet zwanger zijn worden we door gestuurt naar gynaecoloog. van mij mag het nu echt wel doorzetten wordt helemaal gek zo
@ natjuh: ik hoorde van de gyn dat je helemaal geen doorverwijzing hoeft van de huisarts om naar de gyn te gaan! Ik ben blij dat ik wel gegaan ben want na ruim 100 dagen overtijd bleek ik cyste te hebben. Na kuurtje was dit weg, maar waren wel paar maanden verder. Dus als je er niet prettig bij voelt om te blijven wachten gewoon afspraak maken bij de gyn!
goedemorgen trouwens! Hier nog steeds pijn in me (.)(.), krampjes in onderbuik/liezen en onderrug... en nog steeds moe..... Had de hoop dat na nachtje slapen weer goed was maar volgens mij kan ik dat wel vergeten! Vandaag komen de testen binnen van matcare! Morgen ben ik vrij...ben benieuwd of ik me in kan houden tot vrijdag
Ow ow ow ow wat een bende hier hahahaha ik lach me kapot met jullie ! @mouse gefeliciteerd ik met je zwangerschap @ de andere zwangeren gefelicitteeeeeeeeeeerd @de wachtende, wachten duurt langggggggggggg @de ongi meiden: schelden maaaaaaaaar (balen meiden) en voor de meiden die ik vergeten ben: sorry Hier nog even wat hcg voor jullie HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Dikke knufffffffffffff Ow ja met mij gaat het goed nog geen klachten op het moe zijn plassen en pijnlijke boobs Morgen 1e echo
Natjes zet der mond zo ver mogelijk open om zoveel mogelijk HCG op te slurpen! Nu over paar dagen kijken of het geholpen heeft! Dames fijne dag ik ga aan het werk! P.S Is het trouwens goden verzoeken om rond je nod witte broek te dragen? 8)
Morge dames! Dat heb ik weer.. vanmorgen een positieve zwangerschapstest en meteen erna ongesteld! Dus ik mag op rood.. Is toch niet te geloven! BAH.. x Roosje
Meis kijk het eens een paar dagen aan, houd bij hoeveel je verliest, en doe over een week weereen test. Is hj dan alsnog posi, ren dan aar de huisarts zodat die je verder kan helpen.
Hoe kan dat Roosje? Waarom is hij dan toch positief, als je ongesteld moet worden heb je toch geen HCG? *confused*
Hai Joyce, Ja dan het thuiszitten maar even voor lief nemen. Met mijn laatste MK heb ik ook thuis zitten wachten op niets, dus uiteindelijk Cur. Trouwens weer iets geleerd want ik dacht dat je met een BBZ altijd geopereerd moest worden, gelukkig voor je. niet opgeven hoor, onze tijd kom vast ook
Ja, dit snap ik dus ook echt niet.. Ik weet niet wanneer mijn nod is, ik ben voor de zekerheid maar even van mijn vorige cyclus (39) uitgegaan. Vanmorgen eens een testje gedaan, het resultaat zie je in mijn album. En meteen erna ongesteld? Als ie daarboven een spelletje met me aan 't spelen is, vind ik het niet leuk meer..
Dank je wel voor de uitleg. Hoor je hier binnenkort nog meer over? Of je het echt hebt of niet? Kunnen ze dat testen?
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde &Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh & Marientje28 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon & 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup &penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf & Bonsai & Juud & poohbear226 15 : hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & dib & tomnaat & Ilonaa 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Loesmari 18 : Natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino & Lonnie26 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora 21 : Tammy77 22 : Nikita23 & Thalina & Coni 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 & Kippie75 24 : Mnq & BeppieW & Nrg50 & Shannah & Kimmiej 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile 27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24 & ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva 28 : Lichtje & sim80 & Maria79 & Miranke 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon &Truus27 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan & Jessy83 & Jodie 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979 199 passagiers voor de roze tractor! 23 Zwanger!!, 74 Ongesteld, 2 Negatieve test, 2 Twijfeltest, 4 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Weekendtesters Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb 3. MiaMel 4. Pookie66 Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 3. Jenna85 4. Giegel Testmarathon 16 Juli 1. Madeliefjuh Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. loesmari 3. Natjes 4. Lonnie26 Weekendtesters Testmarathon 27 juli 1. NRG 2. Sim80 3. Mama Patricia 4. Puzzcat24 5. Ppa 6. Remman Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen ik heb mezelf op rood gezet Op naar ronde 2 ! @ Roosje hele dikke knuffel! @ Remman je staat er bij!
@Roosje, wat bizar... Ik ben het wel met de anderen eens dat je eerst even moet afwachten hoe erg je ongi is. En als je over een week nog steeds positief test dan naar de ha. Bij een mk blijft er nog wel even HCG in je bloed maar dat moet na een week toch echt minder/weg zijn. Sterkte Hier slaan de zenuwen echt toe... vandaag dag 26 v/d 28... mijn baarmoeder krampt en ik ben een beetje misselijk... maar volgens mij allemaal gevolg van het feit dat ik zenuwachtig ben... Hihi weet niet meer wie het erover had... maar hier ook een witte broek aan