goedenmorgem meiden @meiden met suc6 in de volgende ronde nou ik heb vanmorgen getest en volgens mij zie ik wel iets maar dat ik zo wazig dus weet het niet zeker. maar ik had een tussen weg genomen met mijn banner ik denk dat ik volgende week weer test.of eind van de week want mijn langste cyclus is 35 geweest dus dan is het volgende week uhm wat is dan het slimste om te doen? o ja ik heb die testen 2 voor 5 van het kruidvat zijn die wel te doen of zal ik een andere test moeten nemen? groetjes tomnaat
@Roosje: Dat meen je niet! Sterkte meis! En wat de anderen ook al zeggen: zou volgende week nog maar wel een testje doen. Want die test van je is behoorlijk positief hoor! @Mouse: zeg, zet jij die banner eens op zwangerschap! Die streepjes knallen er aan alle kanten uit! (alweer een digi gedaan? Mijn streepjes waren lichter toen de digi z'n werk al deed ) GEFELICIFLAPSTEERD! @Tomnaat: oeoeoeoei spannend! Wacht idd nog een dag of drie en doe dan nog eens een test. Als het goed is zou je streepje dan duidelijker moeten zijn. @Vanillivi: jammer @all: knuffies and HCG'tjes all around!
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde &Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh & Marientje28 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon & 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup &penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf & Bonsai & Juud & poohbear226 15 : hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & dib & tomnaat & Ilonaa 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Loesmari 18 : Natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino & Lonnie26 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora 21 : Tammy77 22 : Nikita23 & Thalina & Coni 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 & Kippie75 24 : Mnq & BeppieW & Nrg50 & Shannah & Kimmiej 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 & sim80 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile 27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24 & ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva 28 : Lichtje & Maria79 & Miranke 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon &Truus27 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan & Jessy83 & Jodie 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979 199 passagiers voor de roze tractor! 23 Zwanger!!, 74 Ongesteld, 2 Negatieve test, 3 Twijfeltest, 5 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Weekendtesters Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb 3. MiaMel 4. Pookie66 Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 3. Jenna85 4. Giegel Testmarathon 16 Juli 1. Madeliefjuh Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. loesmari 3. Natjes 4. Lonnie26 Weekendtesters Testmarathon 27 juli 1. NRG 2. Sim80 3. Mama Patricia 4. Puzzcat24 5. Ppa 6. Remman Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
@Tomnaat, super spannedn joh houd ons op de hoogte aub. @Roosje75, wat jammer meis dat het misgaat, heel veel sterkte.
@ sim80 ik heb je verzet ik vind het ook heel spannend hoor mijn andere 2 kids trouwens ook die hebben we het moeten vertellen dat we er mee bezig zijn aangezien wij 2 rouwdouwers hebben en mijn oudste vond (vind) het nog wel eens leuk om met het stoeien een flinke klap in je buik te geven. maar op een 1 of andere manier is hij nu heel voorzichtig met mij
dank je Tomnaat, O wat lief van je andere kids zeg, hoe oud zijn ze. Laten wel hopen dat je ze binnenkort goed nieuws kan vertellen.
mijn oudste is een jongen van 6 jaar en mijn 2e een meid van bijna 4 jaar gaat allemaal zo snel zij gaat verdorie ook alweer naar de kleuterschool maar vind ze wel leuk hoor ze kan echt niet wachten (ik ook niet) nee grapje ik zal haar echt missen zij is altijd goed aanwezig hier in huis oja en ze kunnen idd niet wachten tot er een baby in mamsie haar buik zit ze vragen het zeker iedere dag wel. zo van mam zit er nu wel een baby in? en ik dan van nee nog niet zegt me oudste nou dat schiet ook niet echt op he mam doe er maar snel een baby in en de jongste zegt dan iedere keer als de baby eruit komt haal ik het eruit en dan ga ik het babytje schoonmaken al het bloed weg halen ze weet nu namelijk al dat als ze groot is dat ze baby's eruit wil halen dat krijg je met die tv programma's
Goedemorgen! Vandaag weer een ovu-testje gedaan, streep duurde nu langer en is lichter dan de controle streep, dus negatief. Vreemd toch zondag en maandag vet positief, terwijl ik nu in mijn vructbare dagen zit, heb de 17e mijn ei. Maar zoals ik al vermoedde zal die wel eerder zijn gesprongen. Gister een positieve ovu-test en nu een zo goed als negatieve dus dan is hij tussen gister 10 en vandaag gesprongen. Best gunstig geklust overigens....maar wel zaterdag een berg bier gehad xxx
@Roosje Zet het echt door of is het alleen maar wat oud bloed? Ik verloor in mijn menstruatieweek ongeveer 5 dagen oud bloed (elke keer naar de WC en dan zei ik tegen mijn man 'nu gaat het gebeuren hoor, ik wordt ongesteld'. Had er dus eigenlijk geen vertrouwen in, maar het bleef bij oud bloed. Uiteindelijk toch maar een test gedaan (5 dagen na NOD), en ik ben toch echt zwanger! Dus laat de moet niet zakken.
@Jacky1978; nee het is helderrood bloed. Het is wel vreemd. Normaal gesproken begint mijn menstruatie met oud bloed en nu is het meteen echt rood. Ik wacht nog wel even af, maar ben er toch bang voor. Het zal toch niet aan de test liggen, dat die onbetrouwbaar is? (DA)
[quote="Tezzz" @all: knuffies and HCG'tjes all around![/quote] Ha, nog onaangeraakte HCG-tjes, die kan ik goed gebruiken, bij deze neem ik er wat van mee! Maar niet alles hoor, ik gun iedereen zijn portie @Roosje75: wel raar hoor, en heeeel erg balen. Hopelijk kunnen we je straks alsnog van de augustus lijst afhalen!
Roosje; bloed zegt niets..... toch nog eventjes afwachten meis. Wat ik wel over de test moet zeggen is dat er nog altijd fout positieve( en ook fout negatieve) reultaten gemeten kunnen worden. Vraag me niet precies hoe het werkt... maar het kan wl. :-s Ik hoop dat dit bij jou niet het geval is en het bloeden snel stopt...*knuff*