de 18e is mn Nod maar vandaag even een testje gedaan, echt hartstikke negatief, heb hem gesloopt en in het licht gekeken maar echt geen lijntje te vinden. Ik hoop echt dat het toch raak is en dattie wel rond de 18e een streepje aangeeft... Ik had ook paar dagen last van ongi pijn rond de innestel tijd, maar nu heb ik geen symptonen meer, ik had het eerst ook wel warm en nu al 2 dagen ijs en ijs koud echt niet normaal! Maarja... we merken het wel he . Groetjes, Mandy
Dat is minder miranke, hopelijk is het gauw weer goed! Dames weer even een 'technisch' vraagje.. Wat betekent het als je veel slijm hebt maar wat een beetje dik en geel is? Want vruchtbaar slijm is toch juist dun en helder van kleur?
Hey meiden! Hier ikke weer even! Ik moet zeggen dat ik vermoed dat mijn ei eindelijk gisteren is gesprongen (deed auwie) Dus moet even mijn banner veranderen Dus mijn nod zou zijn 29 juli Bleeggh weer langer wachten... Ow en ik wou roosje even een riem onder haar hart steken... @roosje Je zei dat daarboven hopelijk niet met je aan het sollen is Ik hoop met je mee meid!
Heej bedankt! Ennuh, jij niet teveel op ZP vandaag.. HUP AAN DE KLUS! @Klingel, nog even inhouden meis..
@klingel; ja ik zit idd in de babybusiness, heb zelf twee jaar verloskunde gestudeerd,(helaas ivm gezondheid moeten stoppen ) Maar heb nu idd een baan in een verloskundige echocentrum... erg leuk... haha, maar idd wel confronterend, ik ben namelijk al 26 maanden bezig, ena ls het niet opschiet en je ziet om je heen alleen maar zwangeren pfff... maar goed ik gun het iedereen hoor! @miranke; hier al 26 maanden bezig en soms is het gespannensfeertje en het gedwongen klussen niet bevorderlijk voor de intieme sfeer! Komt wel goed hoor... heb geduld meis @sjors, mijn slijm is altijd heel dik, wel doorzichtig, geen enkele slijm is hetzelfde, wat jij geel vind kan ik wit vinden:-s... als je er overin zit gewoon even huisarts bellen. Als het ook een geurtje heeft, moet je er even naar laten kijken, kan schimmelinfectie zijn... Nou meiden ik ben klaar met werken en ga naar huis!
Hehe misschien komt mijn ei er toch nog aan: ovutest geeft gelukkig weer streepje. Ik ga maar over op 2x testen, wil piek niet missen eigenlijk! En als het zo is ook banner aanpassen natuurlijk. Gelukkig ook gister verjaardagsklusje gedaan @ roosje hoe is het nu met je? Nog steeds ? @ sjors, spannende dagen! Is je donor een beetje flexibel trouwens, dat je m zo kunt "oproepen"?
Heb vanmorgen weer een testje gedaan, streepje was lichter dan gister lekker voor mijn gemoedsrust Maar..... als vaak plassen een symptoom is, dan voldoe ik daar aan, nee wacht, als er een wereld record vaak plassen bestaat, dan verbeter ik die absoluut
Wacht even een paar daagjes met testen, dan zal je een veel duidelijkere streep (of juist niet) hebben. Dan heb je niet die onduidelijkheid.... Maak jezelf nou niet gek....
ik kom even zeuren :x 5 dagen geleden met ovu testen begonnen steeds een licht streepje en helemaal vergeten om eergister te testen en gister was ie alweer negatief heb ik weer....
Nog even over dat plassen, Bij het prille begin van mijn zwangerschappen leefde ik ook bijna op de wc om te plassen. Echt heel raar, terwijl ik eigenlijk niet zo veel dronk. Maar dit kan echt een begin symptoon zijn van een prille zwangerschap. Dus wie weet. @Anna zeuren mag hier altijd hoor hihi .Heb helaas voor je geen ervaring met ovu testen dus kan je niet helpen. Heb je nog wel geklust in die 5 dagen?
@ marooz nee ik maak me er geen zorgen over hoor, en het heeft geen geur, ik heb gisteravond geinsemineerd dus ik denk dat het daarmee te maken heeft.. @ veronika, in principe is hij inderdaad heel flexibel en komt hij als ik het vraag (letterlijk en figuurlijk HAHA), maar soms kan hij niet en dat is ook niet erg hij heeft natuurlijk ook nog een leven naast mij hihi
O ik zie dat je al geinsemineerd hebt! Ga je nou door met ovu-testen? Omdat je vorige keer 3 dagen positief testte... je ei dan misschien pas over 3/4 dagen komt.. en ga je dan je donor nogmaals vragen? (Tja nieuwsgierig hoe je dat aanpakt - vriendinnetje die het ook doet)
ja gelukkig wel geklust in die dagen maar eergister (volgens mij) niet is ook de eerste keer dat ik ovutesten gebruik weet nu dus dat ik nooit een dagje moet vergeten maar volgens de banner zou ik gister mijn vruchtbaarste dag hebben gehad dus daar ging ik een beetje vanuit waarom staat er niet gewoon op je voorhoofd geschreven vandaag is de dag! en voor iedereen succes met wachten/testen/klussen!
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde &Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh & Marientje28 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon & 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup & penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf & Bonsai & Juud & poohbear226 15 : hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & dib & tomnaat & Ilonaa 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Loesmari 18 : Natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino & Lonnie26 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora 21 : Tammy77 22 : Nikita23 & Thalina & Coni 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 & Kippie75 24 : Mnq & BeppieW & Nrg50 & Shannah & Kimmiej 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 & sim80 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile 27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24 & ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva 28 : Lichtje & Maria79 & Miranke 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon &Truus27 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan & Jessy83 & Jodie 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979 199 passagiers voor de roze tractor! 23 Zwanger!!, 77 Ongesteld, 5 Negatieve test, 3 Twijfeltest, 6 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 16 Juli 1. Madeliefjuh Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. loesmari 3. Natjes 4. Lonnie26 Weekendtesters Testmarathon 27 juli 1. NRG 2. Sim80 3. Mama Patricia 4. Puzzcat24 5. Ppa 6. Remman Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen