Hoi meisjes! Ik kwam nog even een keertje jullie lijst doen... En wat neem ik dan altijd mee? HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
@ Jenna, cool dat je hier nog steeds komt en zelfs het lijstje nog update, ookal ben je al zwanger! Toppie @ veronika, ja hij komt morgen nog een keer, maar daarna gaat hij op vakantie dus ik ben nog wel aan het testen maar dit zijn eigenlijk de enige kansen deze keer. Maar als mijn banner klopt zitten we goed..!
1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde &Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh & Marientje28 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon & 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup & penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf & Bonsai & Juud & poohbear226 15 : hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & dib & tomnaat & Ilonaa 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Loesmari 18 : Natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino & Lonnie26 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora 21 : Tammy77 & Princess81 22 : Nikita23 & Thalina & Coni 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 & Kippie75 24 : Mnq & BeppieW & Nrg50 & Shannah & Kimmiej 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 & sim80 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile 27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24 & ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva 28 : Lichtje & Maria79 & Miranke 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon &Truus27 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan & Jessy83 & Jodie 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979 200 passagiers voor de roze tractor! 23 Zwanger!!, 77 Ongesteld, 5 Negatieve test, 3 Twijfeltest, 6 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 16 Juli 1. Madeliefjuh Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. loesmari 3. Natjes 4. Lonnie26 Weekendtesters Testmarathon 27 juli 1. NRG 2. Sim80 3. Mama Patricia 4. Puzzcat24 5. Ppa 6. Remman Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Ik kom hier nog ff buurten. Ik zie dat er inmiddels al aardig wat zwanger zijn, gefeliciteerd! Dat vind ik echt heel erg fijn voor jullie. Degene die deze maand niet zwanger zijn, succes allemaal.... jullie tijd komt heus ook. Ik duim mee. Groetjes!
Ik zie dat je een onregelmatige cycles hebt Stillewens, heb je daarom al een tijdje je cycles bijgehouden. Omdat het pas je 3de ronde is.
......wie heeft er trouwens bedacht dat ongi-symptomi's en zwanger-symptomi's op elkaar moeten lijken? dat vroeg ik me net af terwijl ik de halve albert heyn aan het leegkopen was...!
Proficiat alle zwangere! hoop dat het voor jullie goed blijft gaan Heb vanacht een miskraam gehad en is vanochtend bevestigt door de gyn, moet donderdag terug komen. geluk en verdriet zo kort opeen deze maand
@Madeliefjuh, hoe gaat het met je, is je ongi al doorgebroken of heb je al wat positief te melden. Ik ben benieuwd.
Fijn dat hij wel vaker kan, dan heb je eigenlijk best wel goed "geklust" deze maand , dus dat wordt spannend over 2 weekjes! @ claire, wat verdrietig zeg, sterkte meid!
O Claire wat erg. Sterkte hoor! Zou iemand mij op de testmaraton willen zetten van 27 juli a.s.? (als ik dan nog niet ongi ben natuurlijk en als ik het zo lang vol kan houden hoor!). Groet, Shannah
Ach, ik vind mijn cyclus aardig regelmatig. Vaak rond de 32 dagen. Toch netjes. Mijn cyclus houd ik al aardig lang bij omdat ik al een aardige tijd geen pil gebruik. Ik vond dat zo'n rotzooi voor mijn lichaam. En dan was het wel handig om te weten wanneer je je menstruatie weer kon verwachten. En nu is het wel handig dat ik mijn eigen lichaam al wat beter ken. De eerste uitschieter van 45 dagen kwam door de vakantie, toen was mijn lichaam ff van slag door het vliegen enzo. De een na laatste keer van 36 dagen was het volgens mij wel raak maar afgestoten. Tja dat kan gebeuren. De rest ligt aardig rond die 32 dagen. Wel lief dat je even geinformeerd hebt. Groetjes
CLaire sterkte meis.... wat een akelige situatie...bahbahbah! Klingel; kun je ook wat uit de appiehappie hier op het wachtbankje uit delen? chocolade ofzo? Heb honger namelijk!
marooz, ik wou hier een hele berg choco neerstorten maar ik weet niet hoe ik een plaatje in mijn bericht plak! computermuts! 8-[ [/url]
stomme progesteron! ook stomme klingel trouwens. net 'per ongeluk' over een ovustaafje gepiest. geen 2e streepje, gek he! #-o