NOD juli 2008

Discussion in 'NOD forum' started by natjes, May 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

Aug 1, 2007
    1,281
    0
    0
    Lastig als je niet weet wanneer je nod is, he?
    Ik hoop dat je gauw (positieve) duidelijkheid hebt en heerlijk van je vakantie kunt genieten! ;)
    x

2. tomnaat

tomnaat Actief lid

Jun 8, 2008
    384
    0
    16
    huismuts,mamsie
    Zuid-holland
    claire sterkte

3. natjes

natjes Niet meer actief

jeeeeemig wordt gek! Verspreek me heel de tijd!

liplezen-->lipfluisteren... :confused:
    afzuiger--> schoorsteen... 8)
    zuurkool-->spinazie... lijkt verder gelullig ook niet op elkaar.. :(

en zo had ik er nog een paar.... jeej wat mega irritant! En me hubbie blijft me maar uitlachen.... :cry: :rolleyes:

4. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

Nov 8, 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    @ aura: Ik mag ook over 1 dag testen! Spannend he?

Claire, heel veel sterkte!

5. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

Nov 8, 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    Oh nee mijn banner zegt dat ik pas overmorgen kan testen.
    Eigenlijk morgen mijn nod?
    Raar. Die banners kloppen niet altijd.

Ik heb er een goed gevoel over.
    Temp blijft hoog en borsten doen zeer.
    Maar ja een lichaam kan je aardig voor de gek houden.

6. natjes

natjes Niet meer actief

Spannend lonnie! Hier ook die megazere borsten! Voelen helemaal beurs! Denk dat ik het ook niet kan laten om morgen te testen!

7. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @lonnie: je banner is op grond van de gegevens die je hebt ingevoerd (laatste x ongi, lengte cylcus); misschien is dat veranderd deze maand?
    succes met testen morgen!

hier ook zere (.)(.)
    meestal zijn ze alleen wat voller; nu is tepel ook gevoelig!

natjes, ik duim ook voor jou!

beurse tieten voor het goede doel! ;)

even een ander vraagje: is gerookte zalm verboden als je heeeeel misschien zwanger bent?

heb net lekkere gerookte zalmhaasjes van de albert ingeslagen! :(

8. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    *breekt even in*

natjes, ik duim nog steeds voor je hoor! Het klinkt hoopgevend! Ik wil gewoon dat jij ook bij de maart mama's komt! :D

@ Lonnie: jij ook natuurlijk ;)

9. jannn

jannn VIP lid

Jul 13, 2008
    5,942
    89
    48
    Heej,

Ik heb morgen mijn nod. De banner geeft aan dat ik overmorgen pas mag testen.
    Kwas vanmiddag opeens razend nieuwsgierig dus ff een testje gehaald... Maar nog negatief..
    Kheb wel een beetje ongipijn maar weet het ook niet.. Kan haast niet wachten

Liefs

10. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

Aug 1, 2007
    1,281
    0
    0
    OEWWW Klingel, dat klinkt goed.. spannend hoor!
    Nu nog een paar dagen wachten.
    Hopelijk struikel je niet weer over een ovu of zwangerschapstest.. :)

Volgens mij mag je die zalmhaasjes best eten hoor, lijkt mij geen kwaad kunnen zolang je niet ZEKER weet dat je zwanger bent.

Hopelijk mag je ze over 5 dagen NIET meer eten.. ;)

x Roosje

11. natjes

natjes Niet meer actief

@ marb: hoop ook dat ik me snel kan aansluiten!

12. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Gerookte zalm wordt wel afgeraden ja... Maar meestal zeggen ze dat je pas op hoeft te gaan letten met eten op het moment dat je erachter komt dat je zwanger bent. Anders zou je steeds de tweede helft van je cycus vanalles niet mogen!

13. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ha, jullie keuren mijn zalmhaasjes dus goed? YAM :)

nou ik zit er altijd wel een beetje mee, ALS ik er over 5 dagen achter kom dat ik zwanger ben, dan ben ik dat nú ook al natuurlijk .. en dan zou het nu ook al niet mogen..

maar ja hallo zeg dan heb je de helft van de maand geen (culinair) leven! ;)

kortom, de zalm gaat ook in mijn salade!

en over die (.)(.)?
    ach mijn lijf leest vast mee op dit forum, waarop ik een paar dagen geleden heb gezegd dat ik NIET meer in mijn lijf's geintjes trap.

vandaar dat lijf nu gewoon ook tere nippels in zet om te kijken of ze mij weer kan foppen! 8)

en ook heb ik gratis pukkeltjes op mijn decolleté!

trap er niet in [-( want ik doe aan zelfbescherming dus ik ben heeeeel stoer... :^o

natjes: ga je morgen testen?
    duimerdeduimduim!

14. EssieErie

EssieErie Lid

Apr 27, 2008
    37
    0
    0
    werkster
    Thanks Roosje, ik hoop ook snel positief nieuws te hebben...
    Ik ben pas 7maaden onderweg maar word er nu al gek van...
    Tijd voor vakantie,uitrusten en ff aan niks denken... Alleen klussen hahahaaa

Claire las je verhaal, sterkte, ook ik weet hoe dat voelt... Een miskraam gehad na ong 6,5 week... Maakt heel erg veel impact, stap er niet te snel overheen, wat je meemaakt zo samen is niet niks hoor...

15. ppa

ppa Bekend lid

Nov 24, 2005
    867
    0
    0
    Claire heel veel sterkte met deze ellende

zo even bijgelezen.

Gister hadden we een BBQ met mijn werk op de boerderij van een collega. Na het eten gaat hij weg en komt met aardbeien terug. Wij nog denken dat iemand uit de buurt even de deur heeft opengedaan, maar zegt hij dat ze uit de muur komen.
    Dus wij ook naar die muur. Is het gewoon net de FEBO maar dan ipv kroketten voor een 2 euromunt een grote doos echt heerlijke (FEBO)aardbeien.

Dat was nog leuk..
    Vanochtend voor het laatst gewerkt (vakantie) en daarna mijn zoontje in Brabant bij mijn schoonouders opgehaald. Ben ik op de terugweg (al bij Utrecht) en ontdek ik dat ik mijn tas met telefoon, huissleutels, portemonnee en alles ben vergeten. Nu moest mijn zoontje eigenlij slapen, maar hij was nog gezellig dus dacht ik kan beter nu terugrijden dan vanavond (ruim een uur met doorrijden). Dus wij weer terug. Komen we daar aan hangt er een briefje op de deur dat ze naar Bussum zijn gereden....
    Dus wij weer terug naar huis, maar toen kwam het ergste de diesel was bijna op. Gelukkig een slapend kind maar een erg zenuwachtige moeder die niemand kon bellen.
    Eind goed al goed net thuisgekomen, kan ongeveer 50km rijden na het lampje en was na 45km thuis, pfffffffff

Tijdens mijn zwangerschappen was ik ook zo dement, dus hopelijk een voorbode.....

16. Jewel

Jewel Bekend lid

Jun 9, 2008
    553
    0
    0
    @ Claire sterkte...

Pff...dames jullie houden het spannend hier! ;)
    Hier morgen mijn NOD...ben weer benieuwd...
    Heb wel last van mijn boobs, maar ja we weten allemaal dat dit echt een ongiteken kan zijn he...schiet je dan ook weer niks mee op...
    Succes allemaal! ;) Ik duim hier voor iedereen, incl.mezelf! :)

17. kiddo81

kiddo81 Actief lid

Apr 12, 2008
    121
    0
    0
    Nog 2 daagjes voor NOD.. Heb deze maand weer een dag of 2 (ongeveer 4 dagen na eisprong) last gehad van bruinverlies, vorige maand ook al. Maak me daar een beetje zorgen om, ga denk ik toch maar eens naar de huisarts, had namelijk gelezen dat het ook door een schimmelinfectie kon komen.. :confused:

18. Jessy83

Jessy83 Actief lid

Jul 3, 2008
    159
    0
    0
    even banner check

19. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    2,545
    1
    0
    ook banner check

20. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Claire, sterkte. Ik zit zelf nu voor de 2de keer in de MMM en weet hoe zwaar het is... als het dan lukt dan is die blijdschap zo ongeloofelijk groot... Vind het heel erg voor je dat dit eindigd met nog groter verdriet...

Hier weer bijna een dagje om.... wordt met de minuut zenuwachtiger... Zou raak kunnen zijn... maar bij mijn zw van mijn zoon was ik deze dag al hardstikke misselijk...

Share This Page