Greetz to all! Nederland gewonnen met 2-0 Bannercheck Heb mijn ovulatie testen nog niet binnen.......Bleehh
Wil iemand mij van de lijst afhalen? Ik denk dat ik ook in juli geen nod ga krijgen want cyclus is erg kwijt hier en komt niet op gang Verwacht er dit jaar niet veel meer van
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & xMamaDianax 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan 4 : 5 : xgabyx & vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 6 : JedidJah & Fio & Puzzcat24 & Mara24 & Bamjolan & Pixie 7 : Bramtim & MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane 9 : Mama Van Keano 10 : Makey & patje & marb 11 : xMamaDianax & Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns & hanna1974 14 : Tischa82 & Dizzy 15 : 16 : Jewel 17 : 18 : Natjes 19 : Roosje75 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : sanne1980 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 74 passagiers voor de roze tractor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 1 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Hoi meiden, ik kom me bij jullie aansluiten, mijn nod is 14 juli.
Hee, poesitief blijven hoor. Misschien duurt het iets langer voor de boel weer op gang komt maar het jaar duurt nog heeeeeeeeeeeeeel lang. Kan je misschien weer naar het ziekenhuis om te controleren of de curettage wel goed is verlopen? Probeer het, NIET DE MOED OPGEVEN!
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & xMamaDianax 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan 4 : 5 : xgabyx & vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 6 : JedidJah & Fio & Puzzcat24 & Mara24 & Bamjolan & Pixie 7 : MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane 9 : Mama Van Keano 10 : Makey & patje & marb 11 : xMamaDianax & Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns 14 : Tischa82 & Dizzy 15 : 16 : Jewel 17 : 18 : Natjes & hanna1974 19 : Roosje75 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : sanne1980 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 73 passagiers voor de roze tractor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 1 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen @Bramtim, ik heb je weggehaald op deze lijst en hoop dat je snel weer een cyclus zult hebben. Ik zit nu in hetzelfde schuitje...... geen idee wat er aan de hand is. heb voorlopig mijn NOD maar een week opgeschoven. dacht dat ik ongi ging worden, maar dat is nu denk ik weer over. Hmmmm..... we blijven afwachten.... vervelend hoor!
balen voor je Bramtim! Hopelijk heb je er snel al wat meer duidelijkheid over hier alles prima.. we zijn rustig begonnen met klussen en zien het allemaal wel
Tja....... daar heb ik wel aan gedacht, ik denk dat ik mijn eisprong heb gehad op 5 juni, maar dat was zo'n vage testreeks dat ik dat niet zeker weet. Mjn cyclus zal wel iets anders lopen na de miskraam. O oh, onzekere tijden. Misschien dat ik aan het einde van deze week, mocht ik nog niet ongi zijn, maar eens ga testen. Alhoewel ik daar niet veel van verwacht. dat zou wel te mooi zijn om waar te zijn toch?
Ja, maar dat weet je nooit! Het kan. Maar als je rond 5 juni je eisprong hebt gehad, zou je morgen toch ongi moeten worden. Dan zou ik binnenkort toch een keertje testen. Maar idd uit ervaring weet ik dat het na een miskraam een rommeltje is. Ik heb ook al dagen last van mijn buik, terwijl ik nog lang niet ongi moet worden. Vervelend he!
Nou, ben net ongi geworden hoor. Ben ik eigenlijk ook wel blij mee. heb ik gewoon mijn eisprong gehad en klopt alles weer in mijn lichaam
Dat kan ik me voorstellen hanna. Ongi worden is niet leuk, maar het is wel fijn te weten dat alles weer werkt en je er gewoon weer tegenaan kan.
Hallo allemaal, Ik zou graag met jullie meeliften! Mijn dochter is 7 maanden en we willen heel graag een 2e. Nadat ik gestopt ben met de bv heb ik nog geen mensturatie gehad. Hopelijk komt deze snel. Nu bezig met ovulatietesten, als het goed ik heb ik vandaag een eisprong. Dan zou mijn NOD op2 of 3 juli zijn. Wie wil me op de lijst zetten? Groetjes Mayke
hey meissies ik kom nu even regelmatig bij jullie mee koekeloeren heb gister nog een zwtestje gedaan maar hij is nu helemaal negatief dus als het goed is komt mn ongi tussen de 24e en de 28e en dan kom ik me hier weer melden de afgelopen 2 weken zijn we niet zo druk met klussen geweest ivm het werk van mn vriend en alle onderzoeken dus weet ik bijna zeker dat het deze maand niks meer word dus hopen op mn ongi en er lekker weer voor gaan en hopen dat mijn pendel uitkomt deze maand hihhii
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & xMamaDianax 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan 4 : 5 : xgabyx & vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 6 : JedidJah & Fio & Puzzcat24 & Mara24 & Bamjolan & Pixie 7 : MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane 9 : Mama Van Keano 10 : Makey & patje & marb 11 : xMamaDianax & Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns 14 : Tischa82 & Dizzy 15 : 16 : Jewel 17 : 18 : Natjes & hanna1974 19 : Roosje75 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : sanne1980 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 73 passagiers voor de roze tractor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven \1 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Heb mezelf op cyclus van slag gezet want ik was 17april gewoon ongie geworden en op dag 25 wat bruinverlies....op dag 35 niet ongie geworden dus toen 3 weken overtijd....alle testen gaven negatief nou had ik op 10 juni wat bloed verlies...dat was maar 1 dag...de 2de dag maar wat druppels Dus ik weer de Ha gebeld...en ik ben onderzocht Moest vanmorgen een potje inleveren en daar deed zij ook weer een test mee maar die was ook negatief...pfffffffffff Nou moet ik vanmiddag een hormoonkuur ophalen om cyclus weer op gang te krijgen Wie heeft daar nog meer ervaring mee