goodmeuning, hier luie klingel. die vakantie verwildert me helemaal! geen 15-urige werkdagen meer, maar 15-urige slaapnachten! 8) @natjes: :x mopper een nega test? nou ja.. zo lang bloed weg blijft houden we hoop he! over 2, 3 dagen nog eens testen dan? @mencitai: spannend, 4 dagen voor nod testen (hoort wie het zegt! ), wens je veel geluk met de mc ultraatjes! @tischa: boeh nog meer nega testen. hopelijk blijft ongi uit! [-o< @jessy: herkenbaar hoor! in de ongi-week ben je relaxt; in de ei-verwacht-fase is het spannend, de klustijd is leuk (maar soms ook wel wat stressy) en daarna vind ik de 1e wachtweek nog wel okee, alleen de laatste week is weer drama! het is normaal dat als je iets graag wilt, je er veel mee bezig bent! en ik denk ook dat dat gezond is, mits je niet de rest van je leven/omgeving verwaarloost! succes met zwanger worden! @puzzcat: eicellen aan het worstelen hihih? maar je hebt een nega ovu test? dan is het wat miracles zegt denk ik: of hij is al geweest (heb je deze hele week ge-ovutest?) OF, wat ik hoop!, hij komt nog! kan best dat je eitjes al beginnen met worstelen voordat LH-piek wakker wordt hoor! duimerdeduimduim! @sylvia: ik hoop dat je lijf je niet fopt! maar zó vroeg na ei al dat soort symptomi's, is dat mogelijk? (las gister toevallig dat meeste zwangerschapssymptomi's pas ná NOD komen en alles ervóór is óf ongipijn óf fop van lichaam, nou lekker deprimerend bericht weer hehehhe) wel slim om boekje met zwangerfeitjes erop na te slaan! sowieso om bij te houden lijkt me leuk en handig! @rian: ik ben hoofdsponsor van clear blue en matcare en mijn gouden tip is: test 2x per dag! dus om 12u en om 20u. zo mis je nooit je ei. daarbij is het ook handig om te weten wanneer het BEGIN van je piek is, dan heb je nog wel 3, 4 dagen de tijd voor klusklus! daarbij test ik, als ovu-testen richting posi gaan, met clear blue digi, want zo'n ' ' op het scherm is echt het startschot voor superklus! (=1x oer dag) ik stop met testen als ze weer nega zijn. @borat: je hebt mooi het woordje sexy-time popi bij ons gemaakt! NICE! @mezelf: kweetniet hoor... lekker thee zetten! PS wat is dat voor passagierslijstmarathon hierboven? hihihhi liefs kletsklingel.
Sorry dames, het wil niet lukken met die lijst. Die nr. 1 wil maar niet in het roze komen te staan. Ff iets anders, Een goede vriendin van mij is op de hoogte van het feit dat ik zwanger wil worden. Ik dacht van ja altijd leuk als ik met een vrouw kan praten erover. Gewoon de leuke dingen van ooooei mij ongi is nog niet doorgekomen en de minder leuke dingen als bah toch alweer ongi. Ik bedoel dus gewoon kleine dingen. Maar elke keer als ik iets zeg erover reageert ze zo droog. Ik zei dat toen tegen haar en ze vindt dat ze niet weet wat ze moet zeggen. Ik heb wel zoiets van tja al ben je er zelf niet meer bezig, als vrouw kan je je toch wat meer inleven neem ik aan. Ik heb me voorgenomen voortaan niets meer met haar te delen hierover en heb dit aangegeven maar ze reageerde heel droog en lacherig van tja maar wat wil je dat ik zeg dan. Tja ik weet niet wat ik hiervan moet denken hoor. Waarom zou ze zo doen?
Vreemd, vindt ze het echt niet boeiend of is ze stiekum zelf ook bezig en lukt het misschien niet? Ik zou het aan haar zeggen, zeggen dat je niet leuk vindt dat ze zo reageert en vragen waarom ze zo doet. Mijn mogelijk NOD is wrs 19 of 20 juli.
Is volgens mij ook lastig voor anderen om zich helemaal in te leven, en vooral om nog een goed antwoord te hebben behalve 'jammer' als het nog niet zover is... Ik heb het nu ook voor het eerst aan een paar mensen in mijn omgeving verteld, maar expres geen vrienden die ik dagelijks of wekelijks zie. Vind het genoeg om 1x per maand een vragende blik te krijgen!
Ik vertel het aan helemaal niemand, ben blij dat ik het hier met jullie kan delen. Als het straks gelukt ik wil ik het eigenlijk pas na 12 weken vertellen, maar of dat gaan lukken......... Wel heel raar van die vriendin, ik zou t er denk ik ook niet meer met haar over hebben. Wil je net een beetje leuk nieuws vertellen, al doet iemand dan zo is de lol er gelijk af.
Heey Natjes, Ik zou vandaag met je mee testen. Maar helaas hier negatief. 2 dagen voor nod. Meestal komt mijn ong precies op tijd dus dat zou morgen zijn. Dan geef ik wel weer door of ik al op rood kan. Vind het toch wel jammer. Hoe is het bij jou gegaan? ik hoop een stuk beter. Liefs
nee nog steeds niets. duurt ook veel te lang maar heb ook geen gevoel dat ik komt. normaal voel ik het aan paar dagen eerder dan begint de buikpijn maar nog steeds niet
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh & Marientje28 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup & penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & Djezelf & Bonsai & Juud & poohbear226 15 : hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & dib & tomnaat & Ilonaa 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura & jannn 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Loesmari 18 : Natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino & Lonnie26 & Magreet 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora & Poeki 21 : Tammy77 & Princess81 & Baboe 22 : Nikita23 & Thalina & Coni 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 & Kippie75 & Deetje 24 : Mnq & BeppieW & Nrg50 & Shannah & Kimmiej 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 & sim80 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile 27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24 & ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva & sousou 28 : Lichtje & Maria79 & Miranke & Lynni 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon & Truus27 & Milla Rose 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan & Jessy83 & Jodie 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979 206 passagiers voor de roze tractor! 22 Zwanger!!, 79 Ongesteld, 6 Negatieve test, 3 Twijfeltest, 6 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 16 Juli 1. Madeliefjuh Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. loesmari 3. Natjes 4. Lonnie26 Weekendtesters Testmarathon 27 juli 1. NRG 2. Sim80 3. Mama Patricia 4. Puzzcat24 5. Ppa 6. Remman 7. Shannah Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Nou, ff klagen... t schiet weer s niet op met die ovu-testen, weer negatief vandaag! Begin wel al wat vruchtbaar slijm te krijgen, dus denk dat t eitje één van deze dagen wel zal springen. Heb wel weer lang genoeg gewacht, zit alweer op dag 19 vandaag... Had eigenlijk gehoopt dat ik eens eerder positief zou testen deze cyclus, maar t schiet dus echt niet op zo! Puzzcat, had je nu wel al positief getest van de week of niet, zie namelijk dat je op dezelfde dag als mij je NOD hebt staan. Of zit je met t zelfde probleem?
@tweeling: je bent er weer af. neem lekker alle rust die je nodig hebt! @Milla Rose en Deetje: nu staan jullie er beide op @ Poeki: heb je op de 20e gezet, daar stond nog maar 1 meid, kun je die gezelschap houden @Louwtje: in de lijst is je NOD vandaag, jammer dat je nega testte!
Hier ook negatief... snap er helemaal niks van! Ben zo moe! heb net even mijn paard gedaan en stort nu weer compleet in! Ben duizelig, last van onderbuik en megazere (.)(.) met mooie blauw aders eroverheen. Dan moet er toch iets zijn of ben ik nou echt achterlijk en laat ik me weer gigantisch in de maling nemen
Natjes, Ik heb afgelopen woensdag pas positief getest, 5 dagen na mijn nod.. Dus alles kan nog .. Zolang je nog niet ongesteld bent, moet je positief denken..
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik denk dat ik matcare en clearblue ga kopen (internet). Eigenlijk wilde ik er niet te veel mee bezig zijn, maar voel me gewoon opgelucht nu we dit hebben besloten, heb er weer helemaal zin in! Eerst maar eens ongi worden! Wordt wel tijd nu!
@Rian: dit is de 3e ronde dat ik ovutesten gebruik en ik vind het erg prettig. Sowieso om te zien dat je echt een eisprong hebt (daar ga ik vanuit tenminste) en wanneer die dan bij benadering is. Ik heb de kruidvattesten gebruikt en de sensitest. En ik gebruik net als Klingel als het eropaan komt de digitale van Clearblue. Die zijn wel duur, dus zeker niet voor dagelijks gebruik (afgelopen maand heb ik 11 testen versleten voordat er eindelijk eens eentje positief werd). Maar ze zijn wel super, een smiley betekent.. ei komt eraan. Als ioe negatief is verschijnt er een rondje. En een smiley betekent ook bij ons heavy sexy-time! Leuk woord... Met de sensitest en de kruidvattest heb ik overigens allebei een goede ervaring! Ben benieuwd hoe het jou bevalt om ovutesten te gebruiken. @natjes: houdt jouw lichaam je nu zo voor de gek, of wat is dat? Hoop snel duidelijkheid voor je. @klingel: hier ook ECHT zenuwen als we richting NOD gaan. Heb er gewoon soms buikpijn van.. @sylvia: goed zeg dat je je symptomen hebt bijgehouden.. ben benieuwd bij je. @mezelf: wilde dat ik wat voelde.. Vraagje:temp vanmorgen wat gezakt (0.3). Zit nog wel boven basale lijn. Kan dat al wat zeggen zo'n tempdaling? of is dat nog echt te vroeg 5 dagen DPO? Ik hang aan jullie lippen!
@kippie: een klein schommeltje in je temp is niet erg hoor. kijk maar eens bij de tempkaartjes van de zwangeren, vind ik een zeer leerzaam topic!
Nou ik zal het je zo zeggen...Mijn posi ovu test was op 13 juli En het rommelt steeds daar onder...Ik snap niet echt waarom... Misschien wil het niet springen... Ik moet die vieze gore gyn echt spreken!Ik ben het zat bleeggh Elke keer zelf voelen van hoe en wat...Terwijl die vent even een paar onderzoekjes doet en klaar