Ik snap niks meer van mij ovu-testen... Vrijdag negatief, zaterdag niet getest, zondag en maandag vet positief, gister einde van de ochtend een licht streepje, gisteravond een vette streep en nu streep, maar wel lichter dan de controle streep...zucht ik ga een groot ei leggen denk ik!
Nou Ik had altijd al een eisprong,maar toch was de hormoon er niet om een beebje te laten plakken (zo gezegt) Ik weet niet wat voor naam dit heeft,maar je kan 7 dagen na je eisprong bloed aflaten nemen om je progesteron te meten Ik had eerst 0,3 en toen ik begon met de clomid 44,7 Wat erg goed is Kijk hier maar eens naarrogesteron zorgt voor een toestand waarin de eicel bevrucht kan worden en het de beste mogelijkheden heeft om zich te ontwikkelen tot een baby. Het bereidt het baarmoederslijmvlies voor op de innesteling van de tot de eerste stadium, van het embryo ontwikkelde bevruchte eicel. Progesteron zorgt ervoor dat in de menstruele cyclus het proliferatiestadium overgaat in het secretiestadium. In het secretiestadium beïnvloedt progesteron ook de eventueel aanwezige zaadcellen op hun reis naar de eicel door de baarmoeder en maakt hen geschikt om de eicel binnen te dringen. Progesteron zorgt er ook voor dat het slijm in de baarmoedermond zo wordt veranderd dat zaadcellen erdoor worden gehinderd de baarmoeder te betreden. Dit gebeurt zowel met als zonder bevruchting van de eicel. Het remt ook via de hypothalamus en via de hypofyse de ovulatie door blokkering van de afgifte van luteïniserend hormoon (LH) en voorkomt daardoor de mogelijkheid van een late bevruchting van een eventueel tweede ei. Beide functies zijn erop gericht dat de kans op meerlinggeboorten kleiner wordt. Progesteron vermindert ook de prikkeling van de spieren rondom de baarmoeder, zodat een afstotingsreactie tegen het vreemde embryo wordt onderdrukt.
Dat geloof ik best, want eerder (gister dacht ik) hadden we het er nog over dat ze anders een U-turn moesten maken. Dus misschien is jouw maier wel gewoon veel beter!
Natjes, ik heb getest op mijn nod dat was woensdag. Donderdag en vrijdag ochtend heb ik getest. Zaterdag had ik mijn hoop al laten varen en zondag dacht ik, maak de laatste test maar op. Toen stond er toch echt ZWANGER! Maandag heb ik nog een testje gekocht (ik geloofde het niet) en het was overduidlijk positief..
@MilkHd Dat klopt ja is toen perongelijk gegaan en ik vond het wel prima. @Natjes Bij jou lijkt het er wel op met de "klachten" bij mij zijn ze sinds gister weer weg. Ik heb zelf de hoop al verloren. ik duim voor je! En voor de rest natuurlijk.
je hebt me weer sprankje hoop gegeven! tnx! heb ook in de verste verte niet het gevoel dat ik ongi ga worden... maar we wachten nog af. Ga begin volgende week wel weer testen!
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh & Marientje28 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup & penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & Djezelf & Bonsai & Juud & poohbear226 15 : hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & dib & tomnaat & Ilonaa 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura & jannn 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Loesmari 18 : Natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino & Lonnie26 & Magreet 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora & Poeki 21 : Tammy77 & Princess81 & Baboe 22 : Nikita23 & Thalina & Coni 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 & Kippie75 & Deetje 24 : Mnq & BeppieW & Nrg50 & Shannah & Kimmiej 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 & sim80 & Talulah 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile 27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24 & ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva & sousou 28 : Lichtje & Maria79 & Miranke & Lynni 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon & Truus27 & Milla Rose 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan & Jessy83 & Jodie 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979 206 passagiers voor de roze tractor! 22 Zwanger!!, 79 Ongesteld, 6 Negatieve test, 3 Twijfeltest, 6 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 16 Juli 1. Madeliefjuh Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. loesmari 3. Natjes 4. Lonnie26 Weekendtesters Testmarathon 27 juli 1. NRG 2. Sim80 3. Mama Patricia 4. Puzzcat24 5. Ppa 6. Remman 7. Shannah Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Hallo kom me hier ook maar even aanmelden. Heb vermoedelijk gisteren mijn eisprong gehad, heb even 10 dagen later gerekend gezien mijn korte LF. Dus 25 juli is mijn NOD.
Natjes en alle andere testers succes! Balen mup veel succes in de volgende ronde.. Volgens mijn banner zou vandaag mijn meest vruchtbare dag moeten zijn dus mijn donor komt vanavond, maar ik heb nog steeds negatieve ovulatietesten, ik snap er niks van. Nouja ik laat hem toch maar komen, en misschien kan hij vrijdag nog een keer.. Ben net op kraamvisite geweest bij mijn achterneefje, dus het verlangen is weer gegroeid
hee hallo, nog geen nieuwe roze dames, he? jammer... hier is het rustig, wachtbank-zitten en geduldig zijn (hmpf...). heb net wel gehoord dat een goede vriendin van de herfst dichtbij ons komt wonen, en zulk nieuws maakt mijn dag helemaal goed: gezellig! iedereen een flinke poryie geduld gewenst. knuf!
@ elke: ja je kunt ovutesten zonder te temperaturen. Ik vind het alleen nog wel verwarrend, heb nog niet positief getest, dus geen idee waar m'n ei is gebleven. Dus misschien zou ik het beter snappen als ik ook zou temperaturen, maar ja, ook ik wil mijn lief het gedoe niet aandoen @ Marooz Ik las dat ze niet bij iedereen werken, de ovutesten? Dat is zeker goed om te horen, als de verwarring bij mij voortduurt verklaar ik de ovutesten dan gewoon voor gek Maar zou je nog even kunnen toelichten hoe dat dan kan, kun je zonder lh wel een eisprong hebben, en is dat bij jou echt vastgesteld, of komt dat vaker voor?
Welkom Talulah: ik zie dat je al een tijdje bezig bent en binnenkort een afspraak hebt staan bij de gyn. Hopelijk kan die afspraak worden geannuleerd! Enjoy de club!
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh & Marientje28 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup & penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & Djezelf & Bonsai & Juud & poohbear226 15 : hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & dib & tomnaat & Ilonaa 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura & jannn 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Loesmari 18 : Natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino & Lonnie26 & Magreet 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora & Poeki 21 : Tammy77 & Princess81 & Baboe 22 : Nikita23 & Thalina & Coni 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 & Kippie75 & Deetje 24 : Mnq & BeppieW & Nrg50 & Shannah & Kimmiej 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 & sim80 & Talulah 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile 27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24 & ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva & sousou 28 : Lichtje & Maria79 & Miranke & Lynni 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon & Truus27 & Milla Rose 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan & Jessy83 & Jodie 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979 206 passagiers voor de roze tractor! 22 Zwanger!!, 81 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 6 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 16 Juli 1. Madeliefjuh Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. loesmari 3. Natjes 4. Lonnie26 Weekendtesters Testmarathon 27 juli 1. NRG 2. Sim80 3. Mama Patricia 4. Puzzcat24 5. Ppa 6. Remman 7. Shannah Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen