Ooh Lonnie ik zie dat het bij jou ook door is gebroken. Jammer meid, jij ook super veel succes in augutus.
Hey ik heb 2 rondes in 1 maand Ow ik heb me toch een ongi pijn steeds Het wisselt zich steeds af... Wat zou dit kunnen betekenen? Anders word dit wel een hele korte cyclus! Sjonge jonge waarom moeten er nou zoveel weer ongi worden deze maand ging net zo goed
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry & mamacelesje & Jacky78 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are & Madeliefjuh 5 : Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 & Esmee81 & Claire85 6 : Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon & Maar29 7 : MilkHd & evitaaa1983 & debsje1977 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje & Tijgertje23 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 & BrendaGill & Poehkuh & Marientje28 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 & Pioen & Jenna85 & Fioon 11 : Trieske & Daan12 & Milla & Mup & penr 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 & MiaMel & Mamay & Silvana81 13 : Alexia R & Senna04 & xlns & Ylaisa & Lieni44 14 : Tischa82 & Dizzy & Djezelf & Bonsai & Juud & poohbear226 15 : hanna1974 & Vanillivi & Linda27 & dib & tomnaat & Ilonaa 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura & jannn 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Loesmari 18 : Natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 & Mencintai & gyino & Lonnie26 & Magreet & mieke1981 19 : jesske & caecilia & klingel & Rozen 20 : Dora & Poeki 21 : Tammy77 & Princess81 & Baboe 22 : Nikita23 & Thalina & Coni 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar & Desiree86 & Kippie75 & Deetje 24 : Mnq & Nrg50 & Shannah & Kimmiej 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 & Saar24 & Suusje34 & sim80 & Talulah & Pientje 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale & ikkuh22 & Miepke & Mona Lisa Smile 27 : Miracles & Sens & annelies661 & Puzzcat24 & ppa & Marooz & Sylvia & Supershiva & sousou 28 : Lichtje & Maria79 & Miranke & Lynni 29 : Marina71 & Soezah & Nickiee & Kita29 & veronika & Veroon & Truus27 & Milla Rose 30 : FreeWilly8 & Beertje76 & Robin77 & Bahar & Sjors82 & Queensan & Jessy83 & Jodie 31 : Anna009 & Elise love & Amy25 & lautje1979 208 passagiers voor de roze tractor! 22 Zwanger!!, 82 Ongesteld, 5 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 6 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 16 Juli 1. Madeliefjuh Testmarathon 18 Juli 1. Mencintai 2. loesmari 3. Natjes 4. Lonnie26 Weekendtesters Testmarathon 27 juli 1. NRG 2. Sim80 3. Mama Patricia 4. Puzzcat24 5. Ppa 6. Remman 7. Shannah Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen @mieke1981 ik heb je op de 18e erbij gezet. @Lonnie26 ik heb je veranderd tot ziens in volgende ronde (onze ronde?)
@sim80 dank je wel Oja iedereen wel van de zwangeren de HCGTJES vangen met een emmer doe ik dat in augustus
hi lieve julibabes, ik ben net op kraambezoek geweest bij babytje van beste vriend van mijn lief. een meisje, 7 dagen oud. TE LIEF! echt zwijmel in het kwardraat. ik merkte wel dat ik moest uitkijken met vragen als 'hoe lang zijn jullie bezig geweest?' hihih dat soort privévragen bewaar ik, gek genoeg, voor dit mooie forum. @natjes, hoe is het met je beurse (.)(.)? die van mij voelen aan de zijkant echt of ze enorm geplet zijn ofzo. alleen de blauwe kleur ontbreekt nog! ik vind het echt wreed van mama natuur dat ze elke ronde weer een nieuw raar fopsymtoom geeft... zo, en nou voor op de wachtbank: kruikjes en dekentjes en spinnende katjes voor op schoot en sleepy head tea én wake up tea want de meeste mensen lezen dit vast morgen.. foei, ik ben alweer aan het nachteklingelen, maar ik ben nog 6 dagen vrij! 8) liefs! klingel.
Jammer voor iedereen die ongi vandaag is geworden! Wens jullie veel meer suc6 in augustus! Ik moet zeggen ik zie de lijst steeds meer dichter en dichter bij komen naar mijn nod! Begin toch wel al een beetje nerveus te worden , want het is toch elke keer weer afwachten! Voor sommige van jullie is die nog dichterbijer! 27 juli weekendtesters nog 11 daagie's te gaan! Als ik dat maar redt om zo lang te wachten 8-[!
@Klingel ik hoop voor jouw dat je zwanger bent!! Jij bent dacht ik ook al lang bezig he? Heb je al verscheidene keren meegemaakt bij andere passagier lijsten! En ben je deze maand ook flink aan de klus geweest? In iedergeval mocht ik ongi worden ligt het niet aan het klussen deze maand!
tja het duurt nog heeeeeeeeeeel lang (te lang) heb gewoon geen geduld, zag vanavond de testen in de kast liggen en dacht: zal ik... heeft natuurlijk helemaal geen zin en..... ik heb me in kunnen houden
Het zou mooi zijn als we allemaal nu zwanger mogen zijn deze maand voor degene dan die nu nog aan het afwachten zijn! @ppa ik ken het ja ,vorige keren had ik ook getest omdat ik me niet in kon houden!
@patricia: ach lang... volgens mij is alles onder 1 jaar niet lang.. (maak ik mezelf wijs als ik baal dat ik niet meteen zwanger word zodra er naar me gewezen word zoals bij sommige vriendinnen, of bv in BN-land!) ...maar ja ik had ook gedacht dat het sneller zou gaan hoor! ik weet nog dat ik in februari zei: oei dan krijgen we een kerstkind! naieve muts! maar over dat klussen: ik heb ook heeeel goed geklust deze maand! dag 14, 15, 16, 17en ei was dag 17! @ppa: ik wou vandaag ook bijna testen. weet je wat ik deed? heel snel op de wc gaan zitten plassen! hihih plas weg=testzin weg! 8) ik wou eerst morgen testen maar nee, ik ga lekker kijken wat er in het weekend gebeurt. zolang ik de impulsen kan KILLen komt dat goed!
Hey allemaal, ik dacht juli over te slaan, heb ook lange tijd in augustus op het einde van de lijst gestaan, maar ik heb mijn ei gevonden! Gisteren heb ik mijn ei gehad, ik heb sinds gistermiddag/avond zere tepels, dat is voor mij het sein dat mijn ei is geweest...Heb verder niets getest of zoiets, want daar ben ik mee gestopt..Mijn nod is dus ook 29 juli. Ik ben gedurende die periode, vanaf zaterdag op vakantie, dus als ik terugkom laat ik weten wat het is geworden...
Ikke heb op de volgende datum's geklust! 4 , 7 , 8 , 10 , 12 en ei was op 12 (28 dagen cyclus) Nou is dat nu klussen of geen klussen in iedergeval onze eisprong hebben we als het goed is gepakt!